Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=викладач вищої школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Батечко, Н.
    Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Батечко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 109-115, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)109115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладач вищої школи -- вища школа -- викладацька діяльність -- дослідницька діяльність
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції та пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини. Розглянуто сучасну дискусію подальшого розвитку німецької вищої школи та місце в ній викладача. Висвітлено особливості підготовки викладачів до викладацької та дослідницької діяльності у вищих навчальних закладах Німеччини. Розглянуто проблемне поле та можливі шляхи підвищення якості та ефективності викладацької та дослідницької діяльності в німецьких вищих навчальних закладах у контексті загальноєвропейських тенденцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
викладач вищої школи -- акмесинергетичний підхід -- магістерські програми

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Проценко, Олена Борисівна.
    Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- акмелогічний тренінг -- викладач вищої школи

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: Н057263/2015/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 4
Зміст:
Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід
Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти
Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, потенціал, творчість
Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка
Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ
Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів
Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза
Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання
Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи
Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка
Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар
Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології
Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання
Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови
Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)