Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1215)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (8)Рідкісні та цінні видання (6)Мережеві ресурси (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=державна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Дічек, Н.
    Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти / Н. Дічек // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 46-60, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.6 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
державна -- освітня політика -- євроінтеграційна політика -- національна школа -- шкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Линьова, І.
    Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / І. Линьова, Т. Плешко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 141-155, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт школи -- заклад освіти -- інформаційна відкритість -- прозорість -- Державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Плешко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Іванюк, О.
    Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 69-78, DOI 10.28925/2524-0757.2022.19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
політика пам’яті -- місця пам’яті -- Наддніпрянська Україна -- газета «Рада»
Анотація: Статтю присвячено імперській політиці пам’яті й трансформаціям у колективній свідомості, що відбулися в українському суспільстві під її впливом на початку ХХ ст. Основну увагу зосереджено на місцях пам’яті, які мали транслювати і закріплювати ідеологеми й міфологеми, спродуковані російським царатом. Розглянуто також спроби протидії таким заходам з боку української інтелігенції і формування нею власного «пантеону». Встановлено, що державна машина створювала у свідомості українців своєрідний паралельний вимір щодо їхнього історичного минулого та його трактування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ремінна, Д.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Кісельов, Сергій.
    «Історичний нарис народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як історіографічне джерело / С. Кісельов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 6-12, DOI 10.28925/2524-0757.2023.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- історичний нарис -- романтизм -- державна теорія -- народний дух
Анотація: У статті подано історіографічний аналіз «Історичного нарису народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як однієї з перших праць у російській історичній науці, присвячених грецькій революційній боротьбі та участі в ній великих держав. Зокрема, порушуються питання передумов та обставин публікації «Історичного нарису», постатей його авторів, історичного й історіографічного контексту, які визначили жанрову приналежність твору, його структуру, джерелознавчий характер та ідеологічну наповненість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Дуднік, Олександр.
    Регіональна політика в Азербайджанській республіці: активізація напередодні президентських виборів 2013 року [Електронний ресурс] / О. Дуднік // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 103-110, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
регіональна політика -- місцеве самоврядування -- рівень життя населення -- корупція -- державна програма регіонального розвитку
Анотація: У статті розкрито особливості регіональної політики в Азербайджані, причини її активізації напередодні президентських виборів 2013 р., а також дії уряду і президента щодо вирішення соціально-економічних проблем в регіонах країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2016/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3/4 . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз / Л. Л. Хоружа. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Овчаренко, Наталія Федорівна. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи / Н. Ф. Овчаренко. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна Григорівна. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять / О. Ю Лисенко. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Козак, Людмила Василівна. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки / Л. В. Козак. - С.29-35
Мачинська, Наталія Ігорівна. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Коваль, Тамара Іванівна. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Діденко, Ірина. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) / І. Діденко. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) / В. Л. Сліпчук. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами / В. І. Бобрицька. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Піддячий, Микола. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація / М. Піддячий. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Мозолев, Олександр. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга Михайлівна. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Mospam, Natalia. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states / N. Mospam. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Загородня, Алла Анатоліївна. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів / А. А. Загородня. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст / С. О. Сисоєва. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Регейло, Ірина Юріївна. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - С.90-98. - Библиогр. в конце ст.
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Ілона Іванівна. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії / І. І. Тригуб. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія Володимирівна. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук. - С.109-115. - Библиогр. в конце ст.
Клопов, Роман Вікторович. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Бут, Володимир. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні / В. Бут, Г. Панченко. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Фрицюк, Валентина. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Соломаха, Світлана Олександрівна. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Соломаха. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Беседа, Наталія Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов. - С.138-141. - Библиогр. в конце ст.
Перепелиця, Олеся. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця. - С.142-148. - Библиогр. в конце ст.
Ржевська, Наталія. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська. - С.148-153. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 53-58, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5358. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- інтегроване навчання -- освіта дітей з особливими потребами -- підготовка педагогів
Анотація: У статті здійснено узагальнення інформаційних джерел з розроблення й запровадження державної освітньої політики України у сфері освіти осіб з особливими потребами; виокремлено актуальні проблеми галузі, що потребують розв’язання з урахуванням сучасних запитів держави й громадянського суспільства; схарактеризовано стан розроблення національного освітнього законодавства з інклюзивної освіти; виявлено актуальність розв’язання проблем з подолання негативного стереотипу сприйняття суспільством дітей з інвалідністю; проаналізовано готовність системи освіти України до реалізації пріоритетів державної кадрової політики щодо підготовки кадрів для забезпечення якісного навчально-виховного процесу в умовах інклюзії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Ілійчук, Л.
    Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції [Електронний ресурс] / Л. Ілійчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 83-95, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
е-підручник -- інформатизація освіти -- цифровізація -- електронне видання -- засіб навчання
Анотація: У статті здійснено аналіз чинного законодавства з питань впровадження електронних підручників в освітній процес сучасної школи, визначено вимоги до їх змісту, структурних компонентів і можливостей функціонування. Зазначено, що активний розвиток ринку електронних видань зумовлений освітніми потребами і проведенням реформи Нової української школи. Здійснено аналіз е-підручників для початкових класів, які рекомендовано Міністерством освіти і науки України для використання в закладах освіти в рамках Всеукраїнського експерименту «Електронний підручник для загальної середньої освіти», визначено їх відповідність національним стандартам та врахування вимог, викладених у «Положенні про електронний підручник». З’ясовано, що державна освітня політика в Україні сприяє цифровій трансформації освіти, визначає пріоритети розвитку електронних освітніх ресурсів. Наголошено на необхідності врахування кращого міжнародного досвіду щодо створення і впровадження електронних підручників у закладах освіти. Визначено, що в останнє десятиріччя науковий інтерес до проблем створення і використання е-підручників у закладах освіти значно зріс, що пов’язано зі швидкими темпами інформатизації освіти в Україні та світі. З’ясовано, що впровадження е-підручників в освітній процес вимагає уточнення сутності цього феномену, вироблення єдиних стандартів електронних підручників та вимог до їх експертизи, розроблення чітких рекомендацій щодо створення якісних е-підручників і їх застосування в закладах освіти, проведення ґрунтовних наукових досліджень, які б підтверджували ефективність використання е-підручників, визначали їхній вплив на підвищення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти. Визначено, що подальші пошуки можуть бути спрямовані на опрацювання результатів апробації е-підручників в реальних умовах початкової школи, обґрунтування і розроблення чітких вимог та критеріїв оцінювання електронних підручників, експериментальну перевірку ефективності використання е-підручників задля підвищення якості навчання здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)