Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (72)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідницька діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Смірнова, Вікторія.
    Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 134-144, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- Scopus -- Web of Science -- Mendeley -- Google Scholar -- Research Gate -- Zenodo -- цитування -- індекс Гірша
Анотація: У сучасному суспільстві зростає інтерес до оцінювання якості дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, вивчення можливостей відкритих цифрових інформаційних систем, постає питання до визначення показників ефективності наукових досліджень для їх оптимального представлення в світовому цифровому науковому просторі. Важливість аналізу ефективності результатів дослідницької діяльності обумовлено вагою публікаційної активності в найавторитетніших українських та міжнародних рейтингах. У статті представлені результати аналізу українського та міжнародного досвіду здійснення оцінювання дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників закладу вищої освіти за допомогою показників міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, проаналізовано особливості найавторитетніших міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних – Scopus, Web of Science, Mendeley, Google Scholar, Research Gate, платформи для розміщення у відкритому доступі результатів наукових досліджень – Zenodo, платформи для аналізу поширеності наукових публікацій в Інтернет-просторі – Altmetric, їх можливості для пошуку наукових публікацій та наявні інструменти для наукометричного аналізу публікаційної активності науково-педагогічних працівників, визначено переваги та недоліки їх використання для оцінювання результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти. Визначено особливості формування показників дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти, зокрема з міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, для оптимального та повноцінного аналізу її ефективності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Смірнова, В. А.
    Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти / В. А. Смірнова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 146-157, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- аналіз дослідницької діяльності -- рейтингова система -- забезпечення якості освіти -- наукометричні бази даних -- цитування
Анотація: У сучасному суспільстві особливо важливого значення має питання забезпечення якості закладами вищої освіти, одним із аспектів внутрішньої системи забезпечення якості є проведення моніторингу рівня професійної компетентності викладачів, забезпечення відкритості, прозорості показників оцінювання. В свою чергу показники дослідницької діяльності викладачів, такі як цитування у наукометричних базах даних Scopus, Web of Science, Google Scholar безпосередньо впливають на рейтингові показники закладу вищої освіти у міжнародних та українських рейтингах. Тому особливо актуальним є питання формування та впровадження систем для аналізу професійної діяльності викладачів, зокрема дослідницької, які дозволяють здійснювати моніторинг та оцінку основних показників результативності дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників. У роботі проаналізовано досвід українських та зарубіжних університетів щодо впровадження систем представлення професійної діяльності викладачів, аналізу дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників та побудови рейтингів професійної та наукової діяльності. Сучасними закладами вищої освіти використовуються різні технології для представлення професійної діяльності викладачів у відкритому доступі – Вікі-технології, опубліковані сторінки на офіційних вебсайтах, розроблені інформаційні системи. Основними показниками, які використовуються при рейтингуванні результативності дослідницької діяльності є показники цитування у наукометричних базах даних Scopus, Web of Science та Google Scholar – значення цитування, кількість документів, h-індекс, i10-індекс, тому для якісного представлення результатів досліджень у рейтингах важливим є забезпечення видимості наукових публікацій – використання відкритих журнальних систем, розміщення публікацій у відкритих інституційних репозиторіях, електронних бібліотеках, перевірка та оновлення профілів науковців у наукометричних та бібліометричних базах даних для актуалізації індексів цитування тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Батечко, Н.
    Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Батечко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 109-115, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)109115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладач вищої школи -- вища школа -- викладацька діяльність -- дослідницька діяльність
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції та пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини. Розглянуто сучасну дискусію подальшого розвитку німецької вищої школи та місце в ній викладача. Висвітлено особливості підготовки викладачів до викладацької та дослідницької діяльності у вищих навчальних закладах Німеччини. Розглянуто проблемне поле та можливі шляхи підвищення якості та ефективності викладацької та дослідницької діяльності в німецьких вищих навчальних закладах у контексті загальноєвропейських тенденцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Дика, Н.
    Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 14-20, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- компетентнісний підхід -- післядипломна педагогічна освіта -- ситуативно-комунікативний -- моделювання
Анотація: У статті висвітлено змістові характеристики базових понять дослідження. Розкрито принципові відмінності між компетентнісним і знаннєвим підходами в освітньому процесі та спроектовано їх порівняльну характеристику. Запропоновано технологію моделювання компентнісно орієнтованих уроків української мови. Подано структуру та зразки моделювання компетентнісно орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на тому, що на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників вчителям надаються консультації, пропонуються майстер-класи, науково-методичні кластери, тренінги, семінари, вебінари.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: П225817115/2018/30
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 30 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Chmura, M. International grant cooperation as a tool for the development of professional competencies of university teachers / M. Chmura. - С.4-8
Malach, J. The study of university programs in the czech republic focused on education / J. Malach, T. Havlásková. - С.9-17
Kasáčová, B. Opinions of slovak academic staff and students on the professional competences of academic teachers / B. Kasáčová, D. Guffová. - С.18-24
Лапіан, Т. Роль школи у вихованні серед молоді культури вільного часу / Т. Лапіан. - С.25-31
Кл.слова: виховання, школа, культура вільного часу
Мієр, Т. І. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. І. Мієр
Козак, Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти / Л. В. Козак. - С.40-45
Кл.слова: моніторингве дослідження, контроль, критерії
Нагорна, Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості / Г. О. Нагорна. - С.46-52
Кл.слова: дослідницька діяльність, рефлексивне управління, професійна розумність
Братко, М. В. Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США / М. В. Братко. - С.53-60
Кл.слова: ступінь асоціата, система освіти США, громадський (комм’юніті) коледж
Стеблецький, А. Л. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти / А. Л. Стеблецький. - С.61-65
Кл.слова: якість освіти, оперативний тестовий зріз, суб’єкти освітнього процесу
Козир, М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ / М. В. Козир, О. Павлюк. - С.66-73
Кл.слова: мотивація, інформаційно-комунікаційні технології
Давидова, С. В. Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / С. В. Давидова. - С.74-79
Кл.слова: метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність
Костенко, Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі / Д. Костенко. - С.80-85
Кл.слова: компетенція, міжкультурна комунікація
Сулятицький, І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту / І. В. Сулятицький, Я. Кравець. - С.86-89
Кл.слова: постінсультний стан, афазія, психокорекційна допомога
Співак, Я. Особливості професійної підготовки соціальних працівників із соціального захисту прав молоді в країнах Європи / Я. Співак. - С.94-100
Кл.слова: соціальні працівники, професійна підготовка, соціальна робота
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Нагорна, Г. О.
    Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості [Електронний ресурс] / Г. О. Нагорна. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 46-52, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4652 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- рефлексивне управління -- професійна розумність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)