Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (54)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маніпуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Почапська-Красуцька, О.
    Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key") [Електронний ресурс] / О. Почапська-Красуцька. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
розвага -- маніпуляція -- журнал
Анотація: У статті йдеться про особливості маніпулювання масовою свідомістю через розважальний комунікативний зв’язок, що встановлюється з реципієнтом на шпальтах сучасних глянцевих періодичних видань. Розглядаючи особливості структурування і жанрово-тематичного наповнення російського чоловічого журналу «The First Key», автор приходить до висновку, що маніпулювання відбувається за допомогою автобіографізації текстів, автофотографізації знімків та реклами речей матеріального світу, що відіграють роль вихідної точки для подальшого (зовнішнього) розвитку особистості

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Погребняк, І.
    Соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі [Електронний ресурс] / І. Погребняк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маніпуляція -- соціально-психологічні аспекти
Анотація: У статті проаналізовано основні соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі, охарактеризовано їхній вплив на споживачів

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)