Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (133)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мобільність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Паламар, С.
    Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 48-55, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
сторітелінг -- професійна підготовка -- сучасні інструменти
Анотація: У статті розглянуто характеристики особистості майбутнього педагога, особливості його становлення в особистісному та професійному житті, що відбувається протягом тривалого часу: під час освітнього процесу в навчальній та позанавчальній діяльності студента, а також навчання та протягом усієї професійної життєдіяльності. Вироблення професійної позиції молодого педагога пов’язують з самовизначенням у системі комунікації з адміністрацією, колегами та вихованцями. В сучасних умовах розвитку освіти вагомими якостями педагога є здатність до саморозвитку та самоосвіти, самоаналізу, високий рівень самоорганізації, мобільність, проактивність, що визначають конкурентоздатність педагога на ринку праці. Теоретично обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання, зокрема сторітелінгу як методу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Визначено, що головною відмінністю сторітелінгу є легкість, відсутність нав’язливих пропозицій, слухаючи або читаючи таку історію, аудиторія сама зробить потрібний висновок і запам’ятає набагато більший обсяг інформації. Подання навчального матеріалу у вигляді розповіді історій розвиває уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти студентів. Сторітелінг можна вважати універсальним, адже можливості його застосування є широкими та не залежать від часу і місця. Проаналізовано можливості впровадження сторітелінгу в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Визначено основні функції сторітелінгу, що підтверджують актуальність використання даного методу в роботі зі студентами. Подано перелік сучасних освітніх інструментів для створення якісного контенту та цікавого оформлення сторітелінгу, адже в освітньому процесі важливим є не тільки застосування такого методу як сторітелінг, а й урізноманітнення представлення та оформлення історій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сушик, О.
    Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 8-18, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- мобільність -- міграція
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сушик, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Линьова, І. О.
    Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс] / І. О. Линьова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методична культура -- науковометодична робота -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал НЗ -- інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна мобільність -- інтерактивне навчання -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Грищук, Ю. В.
    Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Короткова, Ю.
    Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 106-112, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)106112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- сертифікація знань -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні програми -- підручники
Анотація: У статті аналізується проблема покращення іншомовної комунікативної компетенції студентів ВНЗ як умова підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Дієвими шляхами поліпшення названої компетенції визначено: налагодження співпраці між викладачами як практичного курсу іноземної мови, так й інших навчальних дисциплін, систематичного, науково обґрунтованого використання ІКТ-технологій, пожвавлення академічної мобільності, удосконалення процедури сертифікації знань з іноземних мов, удосконалення теоретико-методологічних засад укладання навчальних програм, підручників, посібників з мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Сачук, Юлія Євгеніївна.
    Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- мінливість -- мобілістична філософія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Кудлай, А.
    Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 79-85, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7985. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
електронні ресурси -- інформаційні технології -- мобільні пристрої -- мобільність -- освітній процес
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже, саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентнісного офіцера поліції здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування етнокультурної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У цьому контексті особливого значення набуває компетентнісна парадигма професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, як суб’єкта особистісного і фахового зростання, який здатний розширювати та оновлювати предметні галузі своєї професійної діяльності. У даній статті увага звертається на особливості та можливості формування особистості майбутнього офіцера поліції засобами мобільних ресурсів. Зокрема, визначено класифікацію сучасних мобільних засобів для застосування в освітньому процесі. Розкрито важливість завдання сучасної професійної освіти – формування у майбутніх фахівців високого рівня інтелекту, вироблення і закріплення комплексних здібностей до вирішення проблем в умовах постійних змін та нових вимог зовнішнього середовища. Встановлено, що використання мобільних ресурсів сприяють підвищенню зацікавленості під час аудиторних годин та оптимальної організації їх самостійної позааудиторної роботи, а це дасть змогу для підготовки фахівців нового типу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Tsiuniak, O.
    Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Електронний ресурс] / O. Tsiuniak. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P44-48, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- професійна готовність -- мотиваційний компонент -- майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Бойко, Г.
    Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс] / Г. Бойко, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 89-96, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- мобільність педагога -- самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Debych, M.
    Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Електронний ресурс] / M. Debych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P114-127, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- стратегія інтернаціоналізації -- іноземні студенти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)