Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (24)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нормативно-правове забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Головченко, Г.
    Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення [Електронний ресурс] / Г. Головченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 19-36, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
медіаінформаційна грамотність -- медіаосвіта -- нормативно-правове забезпечення -- форми медіаосвіти
Анотація: Нині в умовах цифрового суспільства життєво необхідними навичками вважаються медіаінформаційні, які є результатом медіаосвіти. Важливість і необхідність впровадження медіаосвіти в навчальний процес на усіх рівнях освітньої системи, а також у всіх освітніх системах розуміється і підтримується державними органами, науковцями, прогресивно мислячими громадськими діячами в Україні. Мета статті – проаналізувати медіаосвітню діяльність з позиції нормативно-правового забезпечення та досвіду його практичної реалізації на теренах України. Використано комплекс методів наукового пошуку: огляд літератури, аналіз, синтез отриманих даних, прогностичний метод. З’ясовано, що ціла низка правових документів регулює діяльність медіасфери в Україні. Однак, переважна більшість із них стосуються саме діяльності медіа чи регулювання інформаційної сфери. Натомість, розвиток медіаінформаційної грамотності регулюється не окремим законом, а в контексті низки законів України про освіту. Визначено й охарактеризовано 7 пріоритетних напрями подальшого розвитку медіаосвіти згідно з Концепцією провадження медіаосвіти на період до 2025 року: дошкільна, шкільна, позашкільна медіаосвіта, медіаосвіта у вищій школі, медіаосвітня підготовка батьків, медіаосвіта дорослих, неформальна медіаосвіта. Розглянуто концепти «неформальна медіаосвіта» та «медіаосвіта засобами медіа» як доволі дискусійні. Проаналізовано форми медіаосвіти та завдання, що стоять перед ними. Зважаючи на результати аналізу, виокремлено й обґрунтовано доцільність ще однієї форми медіаосвіти – «самоосвіта засобами медіа» як самоорганізованого здобуття цифрової, інформаційної та медіа компетентностей під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям. Окреслено перспективи подальших наукових розвідок, зокрема в плані проведення експериментальних досліджень
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Fedchyshyna, A.
    Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Електронний ресурс] / A. Fedchyshyna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P114-124, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освіта дорослих -- нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)