Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (59)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Zheyuan, W.
    Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music [Електронний ресурс] = Технологія міжкультурного виховання студентів у позашкільній роботі засобами музики / W. Zheyuan. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P148-156, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- технологія міжкультурної освіти студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чжеюань Вей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Шкуренко, Олександра Вікторівна.
    Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 139-150, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1511 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- освітні технології -- імерсивні технології -- цифрові технології -- онлайн-сервіси -- віртуальні лабораторії
Анотація: У статті розглянуто особливості використання імерсивних технологій в освітньому процесі початкової школи. В умовах дистанційного та змішаного навчання, окрім застосування в навчально-виховному процесі різних цифрових технологій, інтернет-ресурсів та інтерактивних інструментів, ефективним є використання спеціальних програмних засобів для унаочнення, демонстрації та відтворення різних явищ. Потреба у підготовці майбутніх учителів до використання імерсивних технологій та недостатність методичного супроводу вчителів, доводить актуальність обраної теми дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шпіца, Роксолана Ігорівна
Стецик, Сергій Павлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Нежива, Людмила Львівна.
    Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2024.167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- освітні технології -- інноваційні технології -- цифрові технології -- онлайн-сервіси -- комікси
Анотація: У статті розглянуто особливості підготовки вчителів початкових класів до створення навчальних коміксів та можливості застосування їх в освітньому процесі початкової школи як технології візуалізації навчального матеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шкуренко, Олександра Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Khomych, O.
    Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Електронний ресурс] / O. Khomych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітні технології -- читацькі вміння -- мотивація -- критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Mospan, N.
    Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P7-14, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- освітні технології -- ринок праці -- випускники -- ринок праці
Анотація: У 2020 році світова та національна економіки досягли віхи у своєму розвитку. Нове десятиліття розпочалося з пандемії COVID-19, яка суттєво вразила світову економіку та вплинула на взаємодію вищої освіти з ринком праці. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом глобальних тенденцій і викликів останніх десятиліть, зокрема глобалізації, маркетизації, інтернаціоналізації та європеїзації. Пандемія COVID-19 спричинила нові трансформації та цифровізацію. У цій статті досліджується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття. Дослідження зосереджено на аналізі тенденцій вищої освіти та ринку праці напередодні пандемії. Це міждисциплінарне дослідження об’єднує висновки та перспективи аналітичних звітів, статистичних даних та оригінальних опитувань, проведених у 2015 та 2020 роках. Поточний стан взаємодії національної вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції, високого рівня безробіття серед випускників закладів вищої освіти, збільшення освітньої та трудової міграції, скорочення абітурієнтів через демографічну та економічну кризу. Зроблено висновок, що напередодні пандемії COVID-19 Україна поступово втрачала сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Своєю чергою, коронавірусна криза спричинила нові виклики – дистанційну роботу, екстрений перехід вищої освіти на цифровий формат та дистанційне навчання онлайн. Ці тенденції, ймовірно, збільшать розрив між національною вищою освітою та ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)