Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (22)Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна технологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Вей, Чжеюань.
    Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 127-132, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.127131. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Культурологія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна технологія -- технологія -- виховання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.127131,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Куземко, Л. В.
    Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Куземко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 159-169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- професійна підготовка -- професійна діяльність -- педагогічна технологія -- технологічна компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні знання і практичні вміння, які складають структуру технологічної компетентності педагога і забезпечують ефективне виконання професійно-педагогічної діяльності; розкрито мету, зміст, форми та методи навчання студентів педагогічних спеціальностей, що сприяють формуванню технологічної компетентності майбутнього фахівця; представлено змістові блоки навчальної дисципліни «Нові педагогічні технології навчання», практичні завдання та завдання для самостійної роботи які орієнтують майбутніх вчителів на вироблення власної стратегії інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Галицька, М. М.
    Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 24-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна технологія -- формування готовності до іншомовного спілкування -- зміст -- форми -- методи -- засоби -- педагогічні умови
Анотація: Стаття присвячена проблемі визначення та обґрунтування структурних складових педагогічної технології формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування; розкрито етапи її впровадження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Малахова, М.
    Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів [Електронний ресурс] / М. Малахова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 100-109, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.100109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ансамблева комунікація -- інтерпретація музичних творів -- колективна взаємодія -- командне мислення -- педагогічна технологія -- студентський народно-інструментальний ансамбль
Анотація: У статті висвітлене питання колективної співтворчості та командної взаємодії у процесі роботи над музичними творами в навчальному колективі. Розкриті сутнісні поняття «ансамбль», «педагогічна технологія», «інтерпретація». Спираючись на практичний досвід автора статті, представлені технологічні аспекти в роботі студентського народно-інструментального ансамблю, спрямовані на виконавську реалізацію музичних творів у процесі колективної взаємодії. У зв’язку із означеним питанням охарактеризовані основні етапи: ознайомлення із музичним твором, опанування технічних труднощів, реалізація художнього змісту, концертне виконання. Наголошено, що необхідною умовою якісної роботи навчального колективу є залучення комплексу методів і завдань, які спрямовані на розвиток творчої індивідуальності кожного учасника народно-інструментального ансамблю, удосконалення виконавської майстерності ансамблістів, підвищення рівня їх психологічної стійкості під час виступів, визначення виконавського стилю колективу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Соломаха, Світлана Олександрівна.
    Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / С. О. Соломаха. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 133-137, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)133137. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта--Післядипломна педагогічна освіта--Мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
викладачі мистецьких дисциплін -- методи інтерактивного навчання -- методи активного навчання -- методи спеціального навчання -- методи проблемного навчання -- організаційно-методична система -- педагогічна технологія
Анотація: У запропонованій статті виявляється специфіка організації курсів підвищення кваліфікації викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти й визначається цілісний комплекс дидактично обґрунтованих форм, методів і прийомів розвитку художньо-естетичного світогляду слухачів, а саме: проблемного, активного, інтерактивного, ситуативного та спеціального навчання. Важливе значення в реалізації змісту пропонованої організаційно-методичної системи мають спеціальні методи навчання, які пов’язані зі специфікою мистецької діяльності й сприяють поглибленню компетентності викладачів у питаннях теорії і практики мистецької освіти та естетичного виховання школярів, а також збагаченню особистісної духовної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)