Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стажування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Мельниченко, Ольга.
    Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект / О. Мельниченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 18-26, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація освіти -- конкуренція -- конкурентоспроможність -- освітні послуги -- освітологія -- управління конкурентоспроможністю
Анотація: Стаття присвячена аналізу конкурентоспроможності закладів вищої освіти з точки зору освітології – інтегрованої науки про освіту, яка є своєрідною освітньою синергетикою для дослідження сфери освіти. Підкреслюючи міждисциплінарний характер освітологічного дослідження, який включає економічні, соціальні, правові, культурні, управлінські та інші аспекти, автор характеризує поняття конкуренції та конкурентоспроможності у сфері освіти в умовах інтернаціоналізації освітньої галузі, досліджує її чинники. У статті розкривається сутність конкуренції, її функції та рушійні сили освітнього ринку, а також взаємозв’язок впливу новітніх тенденцій розвитку освіти на конкурентоспроможність закладів вищої освіти. Автор зазначає, що основним завданням і основною функцією конкуренції є завоювання освітнього ринку, боротьба за споживача, перемога над своїми конкурентами, забезпечення стабільних прибутків. Крім того, сутність конкуренції виражається певними силами, які спонукають її розвиватися, незалежно від того, діє вона тільки на внутрішньому ринку чи також і на зовнішньому. Особлива увага приділена аналізу поняття «освітні послуги», основним підходам до його визначення, характеристиці особливостей створення освітніх послуг закладами вищої освіти, їх класифікації та видам освітніх послуг на освітньому ринку, а також поняттю про додаткові освітні послуги. Підкреслено переваги конкурентоспроможних освітніх послуг: наявність додаткових освітніх послуг, що надаються закладом вищої освіти; можливість мобільного обміну студентами та стажування викладачів як всередині країни, так і за кордоном; практична значущість навчання, його практико-орієнтований зміст; сприяння працевлаштуванню випускників закладу вищої освіти; належна матеріально-технічна база, наявність сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: О283150799/2011/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мороз, О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку / О. О. Мороз. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Алексеєв, О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування / О. М. Алексеєв. - С.12-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошайло, О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) / О. С. Хорошайло. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудіна, О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії / О. Л. Чудіна. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шовковий, В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю / В. М. Шовковий. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування / І. В. Ляшенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексенко, В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці / В. М. Олексенко. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі / О. В. Сенчук. - С.78-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметаніна, Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму / Л. С. Сметаніна. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі / О. В. Безпалько. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. До проблеми становлення освітології в Україні / О. М. Кузьменко. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості / О. В. Литовченко. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах / О. М. Байталюк. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів / С. А. Калашнікова. - С.143-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / А. Г. Панченко. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Стороженко, О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах / О. М. Стороженко, О. Б. Німко. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Канафоцька, Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості / Г. П. Канафоцька. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Пішун, С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента / С. Г. Пішун. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ляшенко, І. В.
    Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування [Електронний ресурс] / І. В. Ляшенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 59-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійне зростання -- міжнародні стажування -- професійна підготовка -- студенти-юристи
Анотація: Стаття розкриває шляхи формування успішного майбутнього фахівця з права через практику міжнародних стажувань. Приділено увагу розгляду мотиваційної складової професійного зростання, компонентам професійної підготовки та міжнародної мобільності як вагомого мотиваційного чинника професійного зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Гладкова, В.
    Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 87-99, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна компетентність -- акмесинергетичний супровід -- менеджер -- освіта -- самовдосконалення -- стажування -- тренінг
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення кваліфікації керівників освітніх закладів. Розкрито особливості професійного самовдосконалення менеджера закладу освіти, що відбувається у формі стажування. Наведено загальну програму стажування зазначеної категорії керівного складу закладу освіти, здійснювану в очно-дистанційній формі. Для забезпечення ефективного самовдосконалення рекомендовану систему акмеологічних тренінгів для формування акмеологічної компетентності. Заключним етапом у формуванні акмеологічної компетентності менеджера закладу освіти є акме-синергетичний супровід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Сисоєва, С.
    Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу [Електронний ресурс] / С. Сисоєва, Л. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 99-109, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр -- навчальний план -- навчальний процес -- методи навчання -- форми навчання
Анотація: У статті розглянуто навчання бакалаврів у провідних країнах світу − Велика Британія, Швеція, Німеччина, США та Японія. Показано,що вищі навчальні заклади у цих країнах пропонують бакалаврські програми, які, зазвичай, мають два способи організації навчального процесу: модульну і семестрову, кожна з яких має свої особливості та переваги; встановлено, що зміст навчання орієнтований на сучасні вимоги ринку праці та особистісні потреби студентів;розглянуто форми організації навчання бакалаврів (лекції, семінари, практичні заняття, індивідуальні та колективні проекти,самостійна робота) та інтерактивні й проблемні методи навчання; застосування у процесі навчання ІКТ технології; проаналізовано практичну підготовку, що передбачає наукове дослідження, проектування, стажування на підприємствах та організаціях своєї країни та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Козак, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Machynska, N.
    Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Електронний ресурс] / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- ділові ігри -- сертифіковані курси -- стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.
Pankevych, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)