Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрова компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Rudnik, Yuliia.
    Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching [Електронний ресурс] = Професійна підготовка студентів педагогічних спеціальностей до застосування ar та vr технологій у навчанні іноземних мов / Y. Rudnik. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P84-93, DOI 10.28925/2518-7635.2022.78 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- технології AR -- VR технології
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки студентів першого освітнього рівня педагогічних спеціальностей (Початкова та Дошкільна освіта) до використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов. Уточнюються поняття AR та VR технологій, пояснюється необхідність та специфіка використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Руднік, Юлія


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Морзе, Наталія Вікторівна. Вступне слово / Н. В. Морзе. - С.7-11
Кл.слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, прозорість освітньої системи
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.12-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.66-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.77-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.101-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.117-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.128-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.142-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.164-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.180-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: В505452853/2019/6
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 6
Зміст:
Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм
Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність
Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність
Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання
Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning
Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання
Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації
Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання
Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність
Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності
Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Захар, Ольга Германівна.
    ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 21-32DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.2132. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормированные):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток
Анотація: В статті розглянуті складові інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Буйницька, О.
    Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 29-40, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2940 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- DigComp -- тест самодіагностики
Анотація: У статті представлено основні складові цифрової компетентності, а саме інформація та інформаційна грамотність, спілкування та співпраця, створення цифрового контенту, безпека та вирішення проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Генсерук, Г.
    Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 8-16, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
компетентність -- компетенція -- цифрова компетентність
Анотація: У статті розглянуто одну із основних складових професійної компетентності майбутніх учителів – цифрову компетентність. Вивчено різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Проведено аналіз останніх робіт науковців із запропонованої проблеми. Уточнено поняття: «компетентність», «інформатична компетентність». Для інтеграції з міжнародним освітнім простором поширюється визначення «цифрова компетентність». Автором обґрунтовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів, окреслено напрями її розвитку. Проаналізовано європейські стандарти щодо визначення цифрової компетентності, які є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти. Одним із завдань дослідження був аналіз проекту Європейської комісії «Рамка цифрової компетентності для громадян» (DigComp), який є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти, підготовки та підвищення кваліфікації. У статті подано визначення цифрової компетентності Європейською комісією, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. У статті виокремлено стандарти цифрової компетентності за європейською мережею EUROPASS, які включають управління інформацією, співробітництво, комунікацію, контент та знання, етику та відповідальність, оцінювання та вирішення проблем, технічні операції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Гребеник, І.
    Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 17-25, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.1725. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- Інтернет технології -- ІКТ компетентність
Анотація: У статті розглянуті особливості цифрової компетентності керівників, принципи формування цифрової компетентності, а саме: принцип системності, безперервності, діяльності, саморозвитку. Розкрито поняття цифрової-грамотності керівника навчального закладу. Виділено основні функції : пізнавальну, розвиваючу, оціночну та адаптивну. Найбільш прийнятною є система післядипломної педагогічної освіти, яка, за своєю суттю і завданням здатна швидко адаптуватися до суспільних змін і забезпечувати процес навчання сучасним педагогічним технологіям за допомогою актуальних інструментів, до яких відносяться Інтернет сервіси. Перераховані і обґрунтовані потреби формування цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність поняття цифрової компетентності. Виділені основні аспекти цифрової компетентності, а саме: наявність досить високого рівня функціональної грамотності в сфері ІКТ, ефективне, обґрунтоване застосування цифрових технологій в освітній діяльності та для вирішення професійних завдань, розуміння цифрових технологій як основи нової парадигми в освіті, спрямованої на розвиток учнів як суб'єктів інформаційного суспільства. А також, що цифрова компетентність керівника може бути сформована на трьох рівнях: загально користувальницький, загально педагогічний та предметно орієнтований. Проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових джерел щодо формування цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Сформульовано складові цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Виділені основні шляхи формування цифрової компетентності керівника закладів освіти, а саме метод навчання поза робочим місцем, на робочому місці, змішані методи навчання. Проведений аналіз сутності неформальної освіти, а також врахування доцільності використання андрагогічних принципів навчання дорослих – дозволяють уточнити і скорегувати наповнення основних блоків методики формування цифрової компетентності керівників закладів освіти. Розроблено структурну модель методики формування цифрової компетентності керівників закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Соломаха, Анжеліка Вікторівна.
    Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов / А. В. Соломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 203-215, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1017. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
діджиталізація -- педагог з раннього навчання іноземних мов -- професійна компетентність -- раннє навчання іноземних мов -- цифрові засоби та інструменти -- цифрова компетентність
Анотація: Система освіти повинна реагувати на зміни в суспільстві, тому місією сучасних педагогічних закладів вищої освіти є підготовка педагога готового та здатного приймати сучасні виклики та відповідати запитам суспільства. В статті викладено досвід подготовки кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка студентів спеціальностей 012 “Дошкільна освіта” та 013 “Початкова освіта” до впровадження цифрових засобів та інструментів у процес формування іншомовної комунікативної компетентності дітей 3-10 років у закладах дошкільної освіти та Новій українській школі. Зазначимо, що означена робота відбувалася в межах дослідження за науковою темою кафедри: “Стратегія іншомовної підготовки педагога в умовах євроінтеграції”. Основою дослідження стало розуміння специфіки мови як засобу комунікації, а тому поява нових - цифрових - шляхів та інструментів комунікації, широке їх проникнення в різні сфери життя закономірно потребує їх використання в освітніх цілях. Крім цього, нормативні документи МОН України визнають інформаційно-цифрову компетентність складовою професійної компетентності вчителя будь-якого навчального предмету, що також вимагає модернізації складових підготовки педагога з раннього навчання іноземних мов. У процесі дослідження ми спиралися на визначені у DigCompEdu рівні цифрової компетентності вчителя та поставили за мету підготувати майбутнього педагога з раннього навчання іноземних мов до практичного застосування цифрових засобів та інструментів з урахуванням Теорії Поколінь, особливостей дітей покоління Альфа, чинних програм навчання іноземних мов в умовах сучасних закладів освіти України. У процесі дослідження у програми навчальних дисциплін “Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови” (спеціальність “Дошкільна освіта”) та “Сучасні технології навчання іноземної мови у початковій школі” (спеціальність “Початкова освіта”) введено змістові модулі “Організаційно-педагогічні умови застосування сучасних технологій навчання ІМ дітей дошкільного віку/ІМ у ПШ”, “Цифрові технології навчання ІМ дітей дошкільного віку/ІМ у ПШ”, “Media-based learning у ранньому навчанні іноземної мови у ЗДО/у початковій школі”, “Технології змішаного навчання іноземної мови у початковій школі”, в межах яких відбувається теоретична, практична та методична робота, метою якої є формування цифрової компетентності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Буйницька, О. П.
    Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 13-31, DOI 10.28925/2414-0325.2021.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
підвищення кваліфікації -- адаптивна система -- цифрова компетентність -- персоналізована траєкторія професійного розвитку -- електронне навчання
Анотація: Стаття присвячена питанню розробки системи підвищення кваліфікації викладачів для розвитку цифрової компетентності. Обґрунтовано необхідність розробки вказаної системи та описано адаптивну систему підвищення кваліфікації викладачів за цифровим напрямом в Київському університеті імені Бориса Грінченка, що передбачає можливості формування персоналізованих траєкторій професійного розвитку викладачів. Відповідно до потреб закладу освіти адаптивність системи реалізована у двох напрямах: до часових можливостей тестування та проходження міні-курсів; до персональних потреб викладача відповідно до рівня знань, професійного спрямування та встановлених цілей. Розроблено модель організації цієї системи, що побудована на основі самооцінювання, самоосвіти, за принципами мікронавчання. Адаптивна система реалізована в системі енавчання за допомогою наступних структурних елементів - діагностичного тесту та набору міні-курсів, завдяки тематичній організації яких досягається персоналізації траєкторії навчання викладачів. Деталізовано застосовані підходи у формуванні діагностичного тесту, в тому числі забезпечення його інтегрованості, варіативності та валідності, а також принцип його використання з метою визначення рівня цифрової компетентності викладачів відповідно до розробленого Корпоративного стандарту цифрової компетентності. На прикладі обов'язкового рівня цифрової компетентності Аналітик-Дослідник (А) показано використання наборів міні-курсів для всіх рівнів володіння цифровою компетентністю - Інтегратора (В1), Експерта (В2); Лідера (С1) та Новатора (С2). Система дозволяє викладачу відслідковувати у персональному кабінеті прогрес та визначати власну траєкторію професійного розвитку та за допомогою використання вбудованих інструментів бізнесаналітики отримувати візуалізовану цілісну картину результатів цифрової професійної діяльності. Окреслено роль адаптивної системи у організації підвищення кваліфікації викладачів та перспективи подальшого використання результатів впровадження даної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Шкуренко, О. В.
    Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 201-214, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормированные):
арт-терапія -- ебру -- інноваційні техніки навчання -- інноваційна діяльність -- інтегрований підхід -- казкотерапія -- цифрова компетентність -- цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сакалюк, О. П.
Стецик, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Маліновський, Богдан.
    Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття [Електронний ресурс] / Б. Маліновський // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 24-29, DOI 10.28925/2518-766X.2023.84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормированные):
цифрова компетентність -- майбутній концертмейстер-піаніст -- дистанційне навчання -- змістовний аналіз
Анотація: Дана стаття присвячена дослідженню поняття «цифрова компетентність» у контексті майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання. У статті проведено змістовний аналіз поняття «цифрова компетентність» та описано основні складові цього поняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

13.


    Власій, О.
    Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту [Електронний ресурс] / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 185-204, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормированные):
професійна компетентність -- соціальний педагог -- тренінговий курс -- цифрові інструменти -- цифрова компетентність -- цифровізація освіти
Анотація: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, зокрема соціальних педагогів; обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності соціальних педагогів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу «Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога», який складається з чотирьох модулів відповідно до основних напрямків діяльності соціального педагога, зокрема діагностична, розвивальна, просвітницька та профілактична робота; даний курс має практичну спрямованість, для виконання практичних завдань, що адаптовані до професійної діяльності соціального педагога, розроблені інструктивнометодичні матеріали, які дають можливість реалзовувати курс за умов як очного, так і дистанційного чи змішаного навчання; курс розроблено на принципах доступності, зрозумілості, професійної спрямованості та мотиваційності; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, оскільки це дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, який проводився для соціальних педагогів Надвірнянського району Івано-Франківської області; результати апробації дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дудка, О.
Іваночко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Стойка, О.
    Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 90-95, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормированные):
інформаційні технології -- онлайн-навчання -- цифровізація освіти -- цифрова компетентність -- реформа освіти
Анотація: У статті досліджено розвиток діджиталізації вищої освіти в Угорщині. Епідеміологічна ситуація та умови кризових явищ у світі викликали значне прискорення процесу цифровізації освіти без урахування наявних ресурсних можливостей системи освіти. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їхнього осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і активного використання надалі. У дослідженні зосереджено увагу на інформаційному суспільстві, яке пов’язане з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти. Акцентовано увагу на необхідності розроблення цифрових методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності в закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається в швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Цифрова компетентність обумовлює неминучість трансформації освітнього процесу закладів освіти з урахуванням реалій інформаційного суспільства. Саме цифрова компетентність дозволяє бути успішним у сучасному інформаційному просторі, керувати інформацією, оперативно приймати рішення, формувати важливі життєві компетентності. Реформування освітніх систем, професійна підготовка вчителя в контексті світових вимог, впровадження нових методик та технологій його діяльності потребує урахування досвіду провідних країн світу, зокрема європейських країн, які розпочали процес реформування освітніх систем і вже мають певний позитивний результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Стойка, О.
    Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормированные):
онлайн-навчання -- цифрова компетентність -- цифрові технології -- цифровізація
Анотація: У даному дослідженні проаналізовано нормативно-правову базу цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині та кроки, зроблені в напрямку цифрової трансформації. На основі аналізу нормативних документів та звітів угорського уряду та Європейського Союзу, праць угорських та вітчизняних науковців, які безпосередньо висвітлюють тему професійної підготовки вчителів, цифровізації освіти, виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації вищої освіти в Угорщині. Для розв’язання поставлених завдань та досягнення мети дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині; переклад автентичної літератури; опис фактичної інформації з метою аналітичної інтерпретації та вивчення конкретних фактів і явищ; статистичної обробки результатів дослідження: для кількісного та якісного отримання даних. Як свідчать результати поточних досліджень нормативно-правових документів, актуальним завданням для наукових досліджень та освітньої політики багатьох європейських країн полягає в тому, щоб забезпечити оптимальне використання усього потенціалу цифрових технологій для освіти, при цьому ефективне навчання цифрової епохи стає можливим завдяки системному підходу та цілісним змінам. У багатьох європейських країнах, до яких належить і Угорщина, активно проводять дослідження в напрямку повної інтеграції цифрових технологій у освіту та професійне навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Стойка, О.
    Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 137-143, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормированные):
заклади освіти -- професія вчителя -- цифрова компетентність -- форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Стойка, О.
    Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 61-76, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормированные):
цифрова грамотність -- цифрові технології -- цифрова компетентність -- післядипломна освіта -- безперервне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Наумова, В.
    Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 75-83, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормированные):
відкриті освітні платформи -- відкриті освітні ресурси -- онлайн-курси -- професійний розвиток -- цифрова компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану. Мета статті полягає у характеристиці відкритих освітніх платформ для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій. До цих платформ віднесено: соціальний проєкт «Coaching for Ukraine» створений командою AcademyOcean, який діє за підтримки держави; навчальні курси для вчителів на платформі Prometheus+; курси з підвищення кваліфікації на платформі Iteacher; український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок»; освітній проєкт «Всеосвіта»; студію онлайн-освіти Educational Era (EdЕra). Висвітлено досвід Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, де викладачами розроблено й впроваджено авторські навчальні курси для вчителів із різним рівнем цифрової компетентності. Акцентовано, що професійний розвиток учителів з активним використанням відкритих освітніх платформ відбувається у відповідності до принципів відкритого навчання. З’ясовано, що зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичної освіти і технологій у контексті використання в освітньому процесі цифрових інструментів сприяє оновленню організації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти у дистанційному режимі, висвітлює особливості організації процесу навчання учнів у синхронному та в асинхронному режимах. Доведено, що використання цифрових інструментів вчителем тісно пов’язане з його цифровою компетентністю, яка потребує уваги з боку системи професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Мартиненко, С.
    Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P88-96, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормированные):
заклади вищої освіти -- моделювання -- освітній простір -- цифрова компетентність -- цифровізація
Анотація: Стаття порушує питання впливу цифровізації на організацію, проведення та моделювання освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що тенденції цифрової трансформації освітнього простору в закладі вищої освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки викладачів, спрямованої на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної діяльності. Процес цифровізації подано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Висвітлено основні умови цифровізації освітнього простору, що враховують цифрове покоління дітей, ресурсне забезпечення цифровізації освіти, відповідну законодавчу базу, підготовку кадрового потенціалу цифрової освіти, який володіє цифровими компетентностями, цифрові технології, які є ефективним механізмом моделювання освітнього простору. Наголошено на необхідності подолання негативних процесів і явищ під час цифрової трансформації освіти. Проаналізовано також різноманітні платформи та ресурси (Zoom, Google Meet, Google Class та інші). Окреслено особливості побудови цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти. Звернено увагу на підвищення стану цифрової компетентності учасників освітнього процесу, що охоплює технічну та інформаційну грамотність, критичне мислення, створення цифрового контенту тощо. Запропоновано власне бачення шляхів моделювання цифрового освітнього простору, формування професійної компетентності в здобувачів освіти. Визначено особливості моделювання цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти, обґрунтовано необхідність залучення до його реалізації висококомпетентних фахівців, врахування основних складових освітнього простору: цифрове покоління, нові цифрові технології, цифрова економіка тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)