Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Безкоровайна, Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: О283150799/2017/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект / Н. Г. Батечко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції / О. В. Безпалько. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Титаренко, І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники" / І. О. Титаренко. - С.23-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваній, І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. В. Іваній. - С.38-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Стойкова, В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка / В. В. Стойкова. - С.52-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Безкоровайна, Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Л. В. Безкоровайна. - С.67-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві / Т. В. Журавель, М. А. Снітко. - С.79-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Особливості університетської освіти Франції / Л. В. Козак. - С.96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща / Ю. В. Грищук. - С.106-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах / І. І. Тригуб. - С.119-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабушко, С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.132-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Лях, Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад / Т. Л. Лях, А. О. Попова. - С.145-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики / Р. О. Павлюк. - С.155-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврілова, Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні / Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова. - С.168-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Прошкін. - С.183-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижняк, І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності / І. А. Хижняк. - С.198-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Стихун, Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл / Н. В. Стихун. - С.212-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності / Г. І. Грищук. - С.227-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Безкоровайна, Л. В.
    Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. В. Безкоровайна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 67-78, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6778. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- майбутній фахівець з туризмознавства -- методологія -- принципи навчання -- професійна підготовка
Анотація: У статті обґрунтовано, що методологічну основу професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства складають підходи: системний, структурний, акмеологічний, діяльнісний, операціональний, праксиологічний, компетентнісний, культурологічний, інформаційний, інноваційний, ціннісний, творчий, особистісний; загальнодидактичні (гуманізації і демократизації; науковості; систематичності, послідовності знань, умінь і навичок; свідомості; зв’язку теорії з практикою; активності; самостійності; наочності; ґрунтовності; доступності навчання, врахування індивідуальних особливостей студентів; емоційності навчання; поєднання колективного і індивідуального; духовності) і спеціальні (громадянськості, комунікативності, міждисциплінарності, багаторівневості, безперервності, атрактивності, полікультурності, соціальної актуальності, економічної доцільності, соціоморфності) принципи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)