Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бондаренко, Г.
    Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті [Електронний ресурс] / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 72-82, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.7282. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
менеджер систем якості -- нова стратегія -- освітньо-професійна програма -- підготовка -- початкова освіта
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття «освітня стратегія», феномен «нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті», схарактеризувати зміст освітньо-професійної програми спеціальності 01300.01 «Початкова освіта» (освітня кваліфікація: магістр початкової освіти; професійна кваліфікація: менеджер систем якості в початковій освіті), яка розроблена робочою групою Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, в статті акцентується увага на цілі, змісті, формах, методах, педагогічних технологіях та інноваційних засобах підготовки фахівця, що ґрунтуються на дослідницькому, практико-орієнтованому та компетентнісному підходах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кипиченко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Мієр, Т.
    Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 131-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- вчитель початкових класів -- євроінтеграція -- модернізаційні процеси
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції. Зокрема здійснено узагальнення щодо трансформаційних процесів в європейській освіті управлінського, організаційного та змістового спрямування, виокремлено основні ідеї модернізації змісту й процесу професійної підготовки вчителів початкової школи в країнах Європи, висвітлено окремі аспекти змістової модернізації професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції, реалізовані професорсько-викладацьким складом кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Г.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)