Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Корнят, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2014/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Брюханова, Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття / Г. В. Брюханова. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача / Л. О. Варченко-Троценко. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка / С. Ю. Головчук. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, Т. О. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів / Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник. - С.28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості / Ю. В. Грищук. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами / І. Г. Дудка. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьячкова, Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні / Я. О. Дьячкова. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Залюбівська, О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості / О. Б. Залюбівська. - С.68-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Заяць, Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод / Л. І. Заяць. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубехіна, Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки / Т. В. Зубехіна. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Качанюк, Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі / Н. В. Качанюк. - С.102-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кононенко, Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки / Л. В. Кононенко. - С.113-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога / В. С. Корнят. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Котломанітова, Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору / Г. О. Котломанітова. - С.135-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Лавренчук, Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова / Ю. М. Лавренчук. - С.146-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнівчук, Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу / Л. М. Огнівчук. - С.154-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пєша, І. В. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами / І. В. Пєша, М. Г. Соляник. - С.166-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Романюк, С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США / С. З. Романюк. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах / М. А. Сабліна. - С.191-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Сітцева, М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі / М. В. Сітцева. - С.201-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеблюк, С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація / С. В. Стеблюк. - С.211-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернігівська, Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування / Н. С. Чернігівська. - С.220-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2018/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Башкір, О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипін, Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) / Є. Антипін. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Стойко, К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії / К. Стойко. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів / Г. Іванюк. - С.68-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів / О. Музика. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) / О. Бульвінська. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюкова, Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - С.107-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Субашкевич, І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності / І. Субашкевич. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор / С. Паламар. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Галатюк, Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - С.139-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовіченко, Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури / Л. Удовіченко. - С.151-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Беседа, Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Н. Беседа, О. Воробйов. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха. - С.173-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів / В. Корнят. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі / Л. Козак, І. Швидка. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Ошуркевич, Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти / Н. Ошуркевич. - С.209-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель / Т. Філімонова. - С.222-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі / І. Когут. - С.234-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу / Т. Хома, М. Малеш. - С.246-258
Стеблюк, С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу / С. Стеблюк. - С.259-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти / Г. Кучаковська. - С.271-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії / Ю. Скиба. - С.283-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії / А. Соломаха. - С.299-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі / Т. Головатенко. - С.309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія / Н. Бхіндер. - С.321-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Корнят, В.
    Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. Корнят. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 185-197, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.51342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неперервність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- соціальний педагог
Анотація: У статті подаються результати теоретичного аналізу особливостей професійної підготовки соціальних педагогів, зокрема її неперервність; проаналізовано розуміння поняття «професійна освіта», «професійна підготовка», «професійна підготовка соціального педагога» у науковій літературі; наголошено на важливості ступеневої (неперервної) системи професійної підготовки – «молодший спеціаліст» − «бакалавр» − «магістр»; визначено особливості організації освітнього процесу в педагогічних коледжах, показано їхній позитивний вплив для підготовки фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Корнят, В. С.
    Структура діагностичних умінь соціального педагога [Електронний ресурс] / В. С. Корнят. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 3. - С. 125-134. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)