Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЛИНЬОВ<.>/(700)*<.>K=КОСТЯНТИН<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Hrynevych, L.
    Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Електронний ресурс] = Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
автономія закладів середньої освіти -- сервісний центр -- середня школа -- українська система освіти -- управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lynov, K.
Линьов Костянтин
Shemelynets, І.
Шемелинець Іван
Гриневич Лілія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2013/2
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14
Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28
Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша
Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35
Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45
Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта
Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50
Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики
Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58
Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща
Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65
Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа
Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73
Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань
Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак
Кл.слова: освітня інновація
Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92
Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю
Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96
Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації
Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109
Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація
Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118
Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія
Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124
Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету
Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130
Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія
Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137
Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність
Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146
Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154
Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162
Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини
Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167
Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О168872740/2016/5
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2016р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кремень, Василь. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету / В. Кремень. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Lewowicki, Tadeusz. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan / Т. Lewowicki. - С.13-23. - Библиогр. в конце ст.
Іваній, Олена. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Дерека, Тетяна. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття / Т. Дерека. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття / В. Сліпчук. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта та конкурентоспроможність суспільства / В. Огнев’юк. - С.37-44. - Библиогр. в конце ст.
Мосьпан, Наталія. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Szafranska-Gajdzica, Anna. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Євген. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak. - С.100-102. - Библиогр. в конце ст.
Zieba, Beata. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba. - С.103-106. - Библиогр. в конце ст.
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak. - С.107-113. - Библиогр. в конце ст.
Karpinska, Agnieszka. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska. - С.114-121. - Библиогр. в конце ст.
Kwolek, Katarzyna. Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Вей, Чжеюань. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska. - С.132-139. - Библиогр. в конце ст.
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, Ольга. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк. - С.152-157. - Библиогр. в конце ст.
Minczanowska, Aleksandra. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska. - С.158-163. - Библиогр.: с.
Лозова, Ольга. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова. - С.164-169. - Библиогр.: с.
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко. - С.169-172. - Библиогр. в конце ст.
Кульбашна, Ярослава. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення / Я. Кульбашна, О. Астапенко. - С.173-179. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О168872740/2023/12/12
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2023р. т.12 № 12 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, Олександр. Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі / О. Горбань. - С.7-19
Мельниченко, Ольга. Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.20-29
Линьов, Костянтин. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол. - С.30-41
Головатенко, Тетяна . Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн / Т. Головатенко. - С.42-54
Галицька, Майя. Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни / М. Галицька, О. Кузьменко. - С.55-64
Банькова, Олександра. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії / О. Банькова. - С.65-75
Дурдас, Алла . Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті / А. Дурдас. - С.76-83
Стойка, Олеся. Цифровізація підготовки вчителів в Україні в контексті досвіду Угорщини та Республіки Польща / О. Стойка. - С.84-95
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Линьов, Костянтин.
    Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Линьов, Костянтин Олександрович.
    Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 93-96

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- індивідуальна траєкторія навчання -- підвищення кваліфікації

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Линьов, Костянтин.
    Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 30-41, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.3 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
готовність до інновацій -- керівник школи -- мотивація професійної діяльності -- ставлення до змін
Анотація: Стаття є продовженням роботи науковців кафедри освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка щодо вивчення стану особистісної готовності до змін та особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників столичних шкіл. Під час дії воєнного стану автори провели повторні опитування респондентів з метою порівняти отримані результати за три роки та відслідкувати динаміку змін. Для цього були використані методики: «Особистісна готовність до змін» (A. Rolnic, S. Heather, M. Gold, C. Hull); «Мотивація професійної діяльності» (К. Замфір у модифікації А. Реана); «Шкала самоефективності» (Р. Шварцер, М. Єрусалем), а також респондентам були поставлені декілька запитань щодо ставлення до інновацій, сформульованих авторами дослідження в контексті теорії дифузії інновацій Е. Роджерса.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мерзлякова, Олена
Сабол, Діана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2022/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р. / І. Срібняк. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження / К. Линьов [и др.]. - С.19-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Сабол Д., Коцюба А., Мерзлякова Олена
Калінічева, Галина. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти / Г. Калінічева. - С.39-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Наталія. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів / Н. Волкова, О. Лебідь. - С.74-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи / В. Заплатинський. - С.91-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського / О. Музика, К. Романенко. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, Дар’я. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху / Д. Даценко. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, Андрій. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання / А. Уруський, Г. Гаврищак. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, Оксана. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Дурдас, Алла. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс / А. Дурдас, Т. Кравчук. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2022/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні / В. Огнев’юк, В. Луговий. - С.1-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики / Я. Хархула. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр. / І. Срібняк. - С.29-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва / К. Линьов [и др.]. - С.55-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Коцюба Анна
Скиба, Юрій. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти / Ю. Скиба. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни / О. Мельниченко. - С.89-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Олександр. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури / О. Горбань, О. Проценко. - С.101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті / О. Тадеуш. - С.113-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, Валентина. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах / В. Гладкова. - С.133-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Лутаєнко, Яна. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання / Я. Лутаєнко. - С.148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / К. Линьов [та ін.]. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 2. - С. 55-74, DOI 10.28925/2312-5829.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня мотивація -- зовнішня позитивна мотивація -- зовнішня негативна мотивація -- мотивація професійної діяльності -- управлінська діяльність
Анотація: У статті представлено результати дослідження особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО), проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні–листопаді 2021 р. Різні групи мотивів мають певне значення для керівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьов, Костянтин
Мерзлякова, Олена
Сабол, Діана
Коцюба, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


   
    Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов [та ін.]. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 19-38, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- толерантність -- невизначеність
Анотація: У статті представлено результати аналітичного дослідження особистісної готовності до змін у керівників закладів загальної середньої освіти, проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні-листопаді 2021 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьов, Костянтин
Сабол, Діана
Коцюба, Анна
Мерзлякова, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)