Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лопіна, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лопіна, Н.
    Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE [Електронний ресурс] / Н. Лопіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 156-184, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
динамічний електронний екзаменаційний білет -- дистанційне навчання -- електронні екзаменаційні білети -- платформа дистанційного навчання Moodle -- статичний електронний екзаменаційний білет -- тестування
Анотація: Запровадження дистанційного формату навчання в умовах пандемії COVID19 у світі ставить нові виклики не тільки до організації процесу навчання, а й відпрацювання алгоритмів проведення оцінювання знань у дистанційному форматі, розроблення методів дотримання академічної доброчесності у середовищі платформ дистанційного навчання при взаємодії студент-викладач. У статі наводиться алгоритм створення тестів в системі дистанційного навчання Moodle. Вводяться поняття статичного та динамічного електронних екзаменаційних білетів. Аналізуються засоби контролю дотримання академічної доброчесності під час заповнення електронних екзаменаційних білетів: особливості налаштування тесту, засоби ідентифікації платформи дистанційного навчання, особливості організації іспиту у дистанційному форматі, використання додаткових плагінів платформи дистанційного навчання. Проведено математичне моделювання вірогідностей комбінацій та частоти зустрічання електронних екзаменаційних білетів різних типів під час іспиту. Алгоритми створення статичного та динамічного електронних білетів можуть бути використанні для проведення підсумкових, іспитів в умовах дистанційного формату навчання, а також для супроводу змішаного формату навчання в навчальних закладах середньої, профільної, вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)