Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міхно, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Міхно, О. П.
    Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. П. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 1-13, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
типологія характерів -- вивчення учня -- характеристика учня -- план характеристики
Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Міхно, О.
    Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках [Електронний ресурс] / О. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 22-37, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.2237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вивчення учня -- західноукраїнські педагоги -- карта індивідуальності -- педологія -- психограма -- психографічний листок -- характеристика учня
Анотація: У статті шляхом аналізу праць західноукраїнських учених-педагогів доведено, що вони працювали в контексті наукових пошуків, які були характерні для європейської педагогічної думки 1920-1930-х років. Висвітлено запропоновані вченими методи вивчення учня вчителем та головні методичні ідеї – використання психографічних схем (Я. Ярема, М. Остапович, Д. Козій) та карт індивідуальності (І. Кухта), які були орієнтиром для педагогів у їх практичній роботі з вивчення учня та складання його характеристики. Розкрито зміст та структуру психографічних схем; подано напрями педології у баченні М. Базника. Стаття містить короткі біографічні довідки про вчених-педагогів, чиї статті аналізуються.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)