Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Наход, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: О283150799/2020/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ломачинська, І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохоньок, З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою / З. Мохоньок. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабенко, О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору / О. Жабенко. - С.30-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти / О. Сисоєв. - С.48-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Наход, С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз / С. Наход. - С.69-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності / Т. Потапчук, М. Клепар. - С.85-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - С.97-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Полєвікова, О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.115-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи / Л. Нежива, С. Паламар. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - С.143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги / Л. Назаренко. - С.163-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки / Я. Яненко. - С.182-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Козьменко, О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова" / О. Козьменко. - С.195-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів / А. Січкар, В. Дем'яненко. - С.214-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ / М. Козир. - С.231-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Наход, С.
    Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс] / С. Наход. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 69-84, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- інтегративний підхід -- професійна взаємодія -- спільне навчання -- технологія спільного навчання -- фахівці соціономічних професій -- SWOT-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)