Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва, C.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2024/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні / C. Сисоєва. - С.7-17
Kostiuk, T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm / T. Kostiuk. - С.18-28
Буйницька, О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку / О. Буйницька, В. Смірнова. - С.29-53
Ващенко, Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики / Л. Ващенко. - С.54-65
Наумова, В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища / В. Наумова. - С.66-76
Bacher, M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - С.77-88
Rudnik, Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - С.89-101
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency / A., Durdas [и др.]. - С.102-113
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Starosta H.
Fedchyshyna, A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / A. Fedchyshyna. - С.114-124
Мирошніченко, О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) / О. Мирошніченко. - С.125-140
Бульвінська, О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів / О. Бульвінська. - С.141-152
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сисоєва, C.
    Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / C. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 7-17, 10.28925/2412-0774.2024.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- воєнний стан в Україні -- професіоналізація -- професійна діяльність вчителя
Анотація: У статті професіоналізація вчителя розглядається в контексті непередбачуваних ситуацій, зокрема війни російської федерації проти України. Зроблено висновок, що воєнний стан в Україні позначився на процесі професіоналізації вчителя, пріоритетах у місії та професійній діяльності вчителя. У статті професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану розглядається як процес, спрямований на розвиток у вчителя таких якостей, як адаптивність, стресостійкість, гнучкість, креативність, критичне мислення, та передбачає таку підготовку вчителя, яка забезпечує усвідомлення широкого спектру соціальних потреб і викликів до країни, суспільства і вчителя, породжених війною, озброєння вчителя знаннями, технологіями, новими компетентностями, які дозволяють йому працювати, утримувати та покращувати якість освіти в умовах невизначеності. Виділено два пріоритети в місії вчителя: збереження покоління, яке надалі формуватиме майбутнє України (професійна діяльність і професійна підготовка вчителя мають розглядатися через призму збереження здоров’я і життя дітей та молоді); утримання вчителем власного стану на максимально ресурсному рівні для професійної діяльності та особистого життя. Проаналізовано виклики до професіоналізації вчителя в умовах воєнного стану, зокрема навчання новим компетентностям, передусім цифровій, підготовка вчителя до подолання освітніх втрат учнів, оволодіння новими формами і методами навчання у віртуальному просторі (дистанційне, кореспондентське, змішане, гібридне, мобільне тощо), оволодіння технологіями творчого розвитку учнів, зокрема застосування навчально-творчих і творчих завдань задля підвищення психореабілітаційного ефекту освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)