Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Durdas, A.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.
Шифр: T017777504/2017/2
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Houston, M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education / M. Houston, K. Krueger, M. Osborne. - P.8-27
Hruzd-Matuszczyk, A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad) / A. Hruzd-Matuszczyk. - P.28-35
Sysoieva, S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession / S. Sysoieva, I. Sokolova. - P.36-46
Holubek, V. The changing idea of higher education / V. Holubek. - P.47-57
Trotsko, H. Modernization of educational practices in pedagogical universities / H. Trotsko. - P.58-64
Kulbashna, Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching / Y. Kulbashna, V. Zakharova. - P.65-73
Dereka, T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century) / T. Dereka. - P.76-83
Hryshchuk, Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions / Y. Hryshchuk. - P.84-89
Batechko, N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse) / N. Batechko. - P.92-100
Durdas, A. Contemporary development tendencies of higher education in France / A. Durdas. - P.101-109
Antony-Newman, M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences / M. Antony-Newman. - P.112-122
Nicas, A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university / A. Nicas, E. Macri. - P.123-127
Bobrytska, V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education / V. Bobrytska. - P.130-137
Kosteva, T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students / T. Kosteva, E. Faichuk. - P.138-144
Proshkin, V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career / V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur. - P.145-153
Ogrodzka-Mazur, E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment / E. Ogrodzka-Mazur. - P.156-167
Onishchuk, I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category / I. Onishchuk. - P.168-172
Zheyuan, W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities / W. Zheyuan. - P.173-177
Bartosiak, L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs / L. Bartosiak. - P.178-183
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: T017777504/2018/3
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17
Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація
Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25
Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації
Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32
Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи
Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44
Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58
Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма
Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68
Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта
Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80
Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра
Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91
Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку
Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98
Кл.слова: освіта дорослих, темперамент
Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109
Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія
Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126
Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс
Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119
Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Durdas, A.
    Contemporary development tendencies of higher education in France [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 101-109DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.10

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Durdas, A.
    Higher education in France: historical development [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P26-32, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.4 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
елітні школи -- приватні установи -- державні установи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Durdas, A.
    University education in the French republic: structure and legal framework [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P57-65, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.7 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- криза -- конфлікт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2023/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Debych, М. Internationalization Of Higher Education In The Context Of Recovery Of Ukraine: Goals And Challenges / М. Debych. - С.7-15
Мельниченко, О. Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. / О. Мельниченко. - С.16-24
Durdas, A. Higher Education Quality Assurance: Contemporary Tendencies / A. Durdas [и др.]. - С.25-32
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Radchenko Y., Starosta H.
Mospan, N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse / N. Mospan. - С.33-42
Покотило, П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості / П. Покотило. - С.43-52
Бінницька, К. Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму / К. Бінницька. - С.53-60
Стойка, О. Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України / О. Стойка. - С.61-76
Баценко, С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект / С. Баценко. - С.77-89
Чорнойван, Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США / Г. Чорнойван. - С.90-101
Бульвінська, О. Механізми реалізації соціальної відповідальності університетів в умовах університетської автономії: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.102-112
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2022/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі / О. Сисоєв. - С.7-26
Druhanova, O. Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - С.27-35
Прожогіна, І. Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології / І. Прожогіна. - С.36-48
Durdas, A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects / A. Durdas. - С.49-53
Різак, Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" / Г. Різак. - С.54-60
Яремчук, Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи / Н. Яремчук. - С.69-76
Стойка, О. Нормативно-правові засади цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині / О. Стойка. - С.69-76
Рябченко, В. Автономія університетів для сталого розвитку суспільства: результати The Times Higher Education Impact Rankings 2022 / В. Рябченко, О. Бульвінська. - С.77-86
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: Н057263/2022/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Аніщенко, О. Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі / О. Аніщенко. - С.7-16
Калінічева, Г. Експертна діяльність у сфері вищої освіти: компетентнісний вимір / Г. Калінічева. - С.17-28
Корнят, В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери / В. Корнят. - С.29-35
Павлова, Н. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики / Н. Павлова. - С.36-44
Mospan, N. Teaching emotional english intonation / N. Mospan. - С.45-51
Кл.слова: відеокурси, англійська інтонація
Durdas, A. / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Yu., Starosta H., Kostenko O.
Мурзіна, О. Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість / О. Мурзіна. - С.60-65
Кондратенко, В. Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання / В. Кондратенко [и др.]. - С.66-72
Інші автори: Зайцев І., Любимов В., Черевко А.
Лавриненко, О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації / О. Лавриненко
Бульвінська, О. Підготовка викладачів до навчання на основі дослідження: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.82-92
Стойка, О. Програма дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів в окремих країнах Європи / О. Стойка. - С.93-99
Сисоєв, О. Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам / О. Сисоєв. - С.100-107
Durdas, A. Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being / A. Durdas [и др.]. - С.52-59
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H., Kostenko O.
Кл.слова: креативність, суб’єктивне благополуччя, можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: Н057263/2021/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24
Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31
Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39
Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47
Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54
Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63
Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71
Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78
Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85
Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Н057263/2020/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18
Кл.слова: система освіти, неоліберальна
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24
Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24
Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41
Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56
Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64
Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71
Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77
Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84
Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90
Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103
Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113
Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Durdas, A.
    The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
докторантура -- елітні школи -- оцінка якості -- університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Durdas, A.
    Modern approaches to teaching foreign languages at french universities [Електронний ресурс] / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P86-91, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- друга мова -- іноземна мова -- університет
Анотація: Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до викладання іноземної/другої мови у французьких університетах, проблем, пов’язаних із викладанням, та сучасним викликам, зумовленим історичними, соціальними та культурними факторами. Галузь дослідження питань вивчення іноземних мов зазначено в статті як відносно молоду дисципліну. Підкреслено, що моделі навчання, згідно з якими засвоєння мови розглядалось як формування звичок, а також обґрунтовані методи навчання, в основі яких – запам’ятовування та тренування, поступилися місцем когнітивним підходам, орієнтованим на обробку інформації, що призвело до розвитку методів, заснованих на розумінні та спілкуванні. У статті підкреслюється, що Франція традиційно розглядається як одномовна країна, а система двомовної освіти доступна лише для деяких регіональних мов: бретонської, корсиканської, окситанської, каталонської, баскської та німецької. Зазначено, що вивчення іноземної мови в умовах закладу освіти відбувається в умовах структурних обмежень, таких як обмежений час контактування та відсутність соціалізації за допомогою мови, що вивчається, та через спільноту, яка розмовляє мовою, яка вивчається. Ідея наявності «носія мови» в якості професійної моделі все ще домінує у мовній освіті, хоча це нереально і неможливо визначити. У статті підкреслено, що мовні помилки часто стигматизуються, замість того, щоб їх розглядати як природну та значущу частину побудови комунікативних навичок. Виділено сучасний мовний та іншомовний підходи до викладання іноземної/другої мови. Наголошено на парадоксах вивчення другої мови у французьких університетах, які стосуються обов’язків фахівців з викладання іноземної/другої мови. Проаналізовано три різні проблеми вивчення та викладання другої мови на університетському рівні у Франції. Розглянуто фактори, які впливають на засвоєння другої мови: кількість вкладених даних, зануреність студентів у мову, тип взаємодії, в якій вони беруть участь; якість зворотного зв’язку, який вони отримують. Зазначено недостатню кількість годин, що виділяються на вивчення другої мови у французьких університетах. Використання навчальних та комунікаційних технологій у поєднанні з очним викладанням пропонується як практичне рішення проблеми в сучасних умовах вищої освіти у Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kostenko, O.
Mostytska, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)