Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПОБІРЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=НЕОНІЛА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О168872740/2014/3
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22
Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз
Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія
Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм
Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів
Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система
Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Побірченко, Неоніла.
    Психолого-дослідницькі позиції в освітології [Електронний ресурс] / Н. Побірченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 29-33, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.2933. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька позиція -- консультативно-орієнтоване спілкування -- освітологія
Анотація: У межах психологічних наукових категорій освіти, діючих сучасних підходів – кооперативного, комунікативного, когнітивного (інтелектуального), міждисциплінарного – розглянуто сутність змісту психологічних дослідницьких позицій в освітології. Окреслено коло базових понять, де обґрунтовано їх інноваційну актуальність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Побірченко, Неоніла Антонівна.
    Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 118-123. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційний простір освітології -- теоретико-методологічна трансформація -- напрями трансформації

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)