Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РОМАНЕНКО<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: С325934233/2024/30/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2024р. т.30 № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Романенко, Олена. Художньо-естетичні особливості образу провінції в сучасній українській літературі / О. Романенко. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, Михайло. Політичний аспект концепту «свобода» у творчості Павла Вишебаби / М. Пилинський. - С.9-14
Біляцька, Валентина. «У житті найтяжчих мук зазнали Україна і Ісус Христос» / В. Біляцька. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Алла. Психологічні аспекти сатиричної комунікації в сучасній українській воєнній меметиці / А. Коваленко. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Жуйкова, Маргарита. Поточне знання vs. наукове знання в дефініціях загальних тлумачних словників / М. Жуйкова. - С.34-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрішко, Олег. Неосемантизація у «Словничках-жартівничках» / О. Андрішко. - С.43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Олег. Голосова ідентифікація: метатекстуальність феномену електронного голосу / О. Коляда. - С.50-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Романенко, Олена.
    Художньо-естетичні особливості образу провінції в сучасній українській літературі [Електронний ресурс] / О. Романенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2024. - Том 30, № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- проза -- роман -- топос -- провінція -- геопоетика -- структуралізм
Анотація: Це дослідження присвячене аналізу особливостей змалювання топосу Провінції в сучасній українській прозі та проблемам розвитку ідей геопоетики в українському літературознавстві. Предметом дослідження є поетикально-стильові параметри топосу Провінції в сучасній українській прозі. Інтелектуальною підтримкою цієї статі стали ідеї структуралізму та геопоетики, які належать Ельжбєті Рибіцькій. Мета — системний аналіз поетикально-стильових параметрів топосу Провінції в романах Галини Пагутяк «Слуга з Добромиля», «Зачаровані музиканти», «Магнат», Сергія Жадана «Ворошиловград», Артема Чеха «Район Д». Для цього дослідження було обрано поєднання методів структурно-типологічного аналізу та концептуального аналізу в контексті ідей геопоетики. Наукова новизна дослідження визначається тим, що в ньому описано три моделі осмислення топосу Провінції в сучасній українській літературі, запропоновано й аргументовано естетичну парадигму моделювання світу і людини в прозових творах сучасних українських письменників у контексті ідей структуралізму та геопоетики. Результати дослідження презентують три моделі топосу Провінції. У межах першої моделі Провінція описується як географічний простір, у якому виявляються опозиції Центру / Провінції. Друга модель заснована на ідеї міфу як сакрального простору, у ній протиставляються агресивний Центр та аркадійська і гармонійна Провінція. Третя модель ґрунтується на постколоніальних ідеях суперечності між колонізованими культурами і регіонами, описі діалогу із колоніальним минулим, а також образів Своїх / Чужих. Такі теоретичні ідеї цієї статті дали можливість проаналізувати романи Галини Пагутяк «Слуга з Добромиля», «Зачаровані музиканти», «Магнат», Сергія Жадана «Ворошиловград», Артема Чеха «Район Д» та описати особливості змалювання топосу Провінції у творчості сучасних українських письменників. Так, у романах Галини Пагутяк відтворено топос Провінції як містичного простору, із символічними амбівалентними образами, місця, у якому персонаж отримує нагоду самопізнання та переосмислення етичних поглядів. Натомість роман Сергія Жадана презентує топос Провінції як деформований радянським минулим простір, своєрідну семантичну пустку, занедбану й ворожу до персонажа. У романі Артема Чеха втілено модель топосу Провінції як екзистенційної пастки, з якої персонаж прагне втекти і в якій одночасно почувається і Своїм, і Чужим. Результати дослідження засвідчують продуктивність ідей геопоетики для сучасного українського літературознавства і перспективність дослідження топосу Провінції, зокрема й поетологічних особливостей географічних образів у художніх творах загалом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2022/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р. / І. Срібняк. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження / К. Линьов [и др.]. - С.19-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Сабол Д., Коцюба А., Мерзлякова Олена
Калінічева, Галина. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти / Г. Калінічева. - С.39-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Наталія. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів / Н. Волкова, О. Лебідь. - С.74-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи / В. Заплатинський. - С.91-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського / О. Музика, К. Романенко. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, Дар’я. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху / Д. Даценко. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, Андрій. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання / А. Уруський, Г. Гаврищак. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, Оксана. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід / О. Бульвінська. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Дурдас, Алла. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс / А. Дурдас, Т. Кравчук. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Музика, Олена.
    Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського [Електронний ресурс] / О. Музика, К. Романенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2022.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурно-історичний розвиток -- обдарованість -- розвиток здібностей
Анотація: У статті наведено результати аналізу наукових поглядів Л. С. Виготського на обдарованість та здібності в контексті теорії культурно-історичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романенко, Катерина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2003/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 3/4
Зміст:
Федорченко, Володимир. Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз / В. Федорченко. - С.10-20
Сущенко, Людмила. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту в Україні: історичний аспект / Л. Сущенко. - С.21-28
Бездольний, Віктор. Галузева система неперервної професійної підготовки лоцманських кадрів / В. Бездольний, Г. Романов, Є. Гончаров. - С.29-36
Закота, Лариса. Формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь учнів в контексті неперервної освіти / Л. Закота. - С.37-42
Смірнова, Валентина. Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова. - С.43-48
Іваненко, Богдана. Проблема формування професіоналізму майбутнього практичного психолога / Б. Іваненко. - С.49-57
Добренко, Інна. Розвиток здатності молоді до підприємництва: теоретичний аспект / І. Добренко. - С.58-64
Калінін, Вадим. Структура і зміст поняття "соціокультурна концепція" вчителя / В. Калінін. - С.65-71
Цебрій, Ірина. Етико-педагогічні ідеї у становленні професійної початкової та вищої освіти часів Середньовіччя і епохи Відродження / І. Цебрій. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект / С. Сисоєва. - С.78-87
Гайворонська, Вікторія. Модель діяльності викладача вищої технічної школи / В. Гайворонська, О. Пономарьов. - С.88-95
Ладогубець, Наталія. Система фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному університеті / Н. Ладогубець. - С.96-102
Гордієнко, Майя. Інтегрований підхід до викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі / М. Гордієнко. - С.103-108
Баловсяк, Надія. Формування самостійності у постановці навчальної мети у майбутнього економіста / Н. Баловсяк. - С.109-114
Руденко, Володимир. Консультативно-цільовий підхід до організації навчання комп’ютерних технологій / В. Руденко. - С.115-122
Лукіянчук, Алла. Професійна ідентифікація студентів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації / А. Лукіянчук. - С.123-128
Наказний, Микола. Науково-методична робота в діяльності ліцею технічного профілю / М. Наказний. - С.129-134
Титаренко, Інна. Формування етичних відносин між вчителями в системі методичної роботи школи / І. Титаренко. - С.135-140
Остапенко, Олександр. Психолого-педагогічні аспекти формування у школярів інтересу до фізичної культури / О. Остапенко. - С.141-148
Степаніщева, Інна. Активізація пізнавальних інтересів учнів на уроках французької мови / І. Степаніщева. - С.149-152
Колодько, Тетяна. Іншомовна соціокультурна концепція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.153-158
Болтівець, Сергій. Пріоритетні напрями освіти дорослих в матеріалах ЮНЕСКО / С. Болтівець, Л. Сігаєва. - С.160-164
Василенко, Олена. Вища заочна освіта в Україні: етапи розвитку / О. Василенко. - С.165-173
Лісова, Наталія. Педагогічна діагнотика в системі післядипломної освіти молодих учителів / Н. Лісова. - С.174-178
Панченко, Віктор. Актуальні питання професійного самовизначення учнівської молоді / В. Панченко. - С.180-183
Моляко, Роксолана. Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція / Р. Моляко. - С.184-189
Гончарук, Тетяна. Рівні сформованості міжособистісної толерантності підлітків та юнаків / Т. Гончарук. - С.190-199
Бойко, Дмитро. Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника / Д. Бойко. - С.200-208
Кравченко, Олена. Соціальна активність учнівської молоді: шляхи зростання / О. Кравченко. - С.209-213
Зімакова, Лілія. Соціально-професійна сенситивність майбутніх учителів початкових класів / Л. Зімакова. - С.214-220
Безсонова, Тетяна. Психологічний феномен соціальної занедбаності дитинства / Т. Безсонова. - С.221-227
Левченко, Олена. Психологічні особливості розвитку творчої самодіяльності майбутніх психологів / О. Левченко. - С.228-233
Снігур, Людмила. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості / Л. Снігур. - С.234-239
Абашкіна, Неллі. Інновації в освіті Німеччини у контексті розвитку європейської інтеграції / Н. Абашкіна. - С.242-248
Матвієнко, Ольга. Структура обов’язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об’єднаному Королівстві / О. Матвієнко. - С.249-254
Мороз, Інна. Проблема інтеграції України до Європейського простору вищої освіти / І. Мороз. - С.255-260
Тименко, Володимир. Основні етапи розвитку соціальної роботи в США / В. Тименко. - С.261-266
Романенко, Оксана. Педагогічна освіта Франції: підготовка вчителя-дослідника / О. Романенко. - С.267-274
Головченко, Гліб. Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів / Г. Головченко. - С.274-279
Яворська, Галина. Категорія "зрілість особистості юнацького віку" в зарубіжній літературі / Г. Яворська. - С.280-286
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: питання самоврядування в Полтавській трудовій колонії ім. Горького. - С.288-296
Мельникова, Ірина. Проблеми управління соціальним розвитком учнівської молоді в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / І. Мельникова. - С.297-302
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)