Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Соболь, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: М898489384/2016/1
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - 60.62, грн.
Зміст:
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7
Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка
Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13
Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія
Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19
Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта
Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25
Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів
Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28
Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель
Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34
Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність
Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45
Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль
Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49
Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність
Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55
Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація
Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61
Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції
Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66
Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка
Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70
Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт
Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75
Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів
Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79
Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка
Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби
Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88
Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі
Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93
Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень
Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98
Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології
Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104
Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація
Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108
Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток
Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111
Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання
Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116
Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова
Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121
Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни
Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125
Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив
Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129
Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст
Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134
Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка
Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138
Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Соболь, Н. В.
    Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. В. Соболь // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 29-34, DOI 10.28925/2518-766X201612932 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель -- фахова підготовка -- худоня ментальність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2016/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Павлик, Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти / Н. Павлик. - С.7-12
Лісневська, А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська. - С.12-16
Іваній, І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній. - С.16-21
Ємчик, О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / О. Ємчик. - С.21-26
Чжеюань, Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання / Вей Чжеюань. - С.27-33
Мозальов, В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов. - С.33-38
Сисоєва, С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку / С. Сисоєва. - С.39-44
Даценко, В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі / В. Даценко, Н. Хименко. - С.45-49
Мосьпан, Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан. - С.50-55
Головач, Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці / Н. Головач. - С.56-60
Соболєва-Терещенко, О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами / О. Соболєва-Терещенко. - С.60-65
Тригуб, І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти / І. Тригуб. - С.66-70
Дерека, Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека. - С.71-76
Прошкін, В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін. - С.80-85
Радченко, С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри / С. Радченко. - С.85-90
Іваницька, О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект / О. Іваницька. - С.90-95
Соболь, Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. Соболь. - С.96-100
Грищук, Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти / Ю. Грищук. - С.101-105
Ху, Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.105-110
Сін, Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.110-114
Лисенко, О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні / О. Лисенко. - С.115-120
Гордійчук, С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти / С. Гордійчук. - С.121-126
Рева, Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Рева. - С.127-131
Омельчук, М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування / М. Омельчук. - С.132-136
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Соболь, Н.
    Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / Н. Соболь. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 96-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
креативність, -- вчитель музики -- музично-педагогічна діяльність -- творча особистість -- художньо-творча -- толерантність
Анотація: Стаття присвячена розкриттю питання удосконалення процесу підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів мистецького спрямування. Зокрема, автор звертається до проблеми арґументації особистісних та професійних якостей майбутнього фахівця сфери освіти, а саме художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики та його креативності. У статті проаналізовано зарубіжний досвід визначення специфіки креативності у контексті музичної діяльності в освітньому просторі. Здійснено спробу визначити можливу залежність та взаємовплив між креативністю та художньо-творчою толерантністю майбутніх учителів музики. Розглянуто особливості розвитку названих феноменів через призму творчої активності особистості

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)