Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (483)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вдосконалення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-40 
1.
Шифр: С325934233/2018/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Динниченко, Т. Жанровий аспект інтертекстури роману М. Варгаса Льйоси "Походеньки поганого дівчиська" / Т. Динниченко
Поліщук, О. Категорія художнього та історичного часу в альтернативно-історичних творах / О. Поліщук
Богданець, С. Харчовий код давньої української літературної пародії / С. Богданець
Жигун, С. Відтворення жіночого досвіду у літературі 1920-х років (на матеріалі лірики Н. Забіли) / С. Жигун
Куца, О. Система жанрів як "жива література" / О. Куца
Нестеряк, Ю. Творчість як джерело вдосконалення світу / Ю. Нестеряк
Єременко, О. Стефан Цвейг. Легенда про третього голуба / О. Єременко
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Курбан, О.
    Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс] / О. Курбан. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіаконтент -- критичність мислення -- медіаграмотність -- інформаційна стійкість -- інформаційна безпека -- інформаційне поле -- інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Нестеряк, Ю.
    Творчість як джерело вдосконалення світу [Електронний ресурс] / Ю. Нестеряк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Житєньова, Н.
    Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 127-132, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутнього вчителя -- компоненти готовності -- природничоматематичні дисципліни
Анотація: У статті висвітлено компоненти готовності майбутнього вчителя природничоматематичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в освітньому процесі загальноосвітньої школи (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний). Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії та окреслено показники через які відбиваються відповідні критерії. До показників мотиваційно-ціннісного критерію віднесено прагнення до: усвідомлення значущості використання технологій візуалізації в освітньому процесі; подолання труднощів і вольових зусиль у процесі запровадження технологій візуалізації в навчальному процесі; зацікавленості отримання знань, умінь і навичок щодо опанування нового інструментарію технологій візуалізації та освоєння нових форм навчання із застосуванням зазначених технологій; проявлення креативності в рішенні професійних завдань. Когнітивний критерій представлено показниками щодо знань: психологічних та вікових особливостей сприйняття учнями візуальних матеріалів; дидактичного потенціалу технологій візуалізації; методів і правил структурування, ущільнення та принципів розподілення навчального матеріалу; основ дизайну (правила і прийоми композиції і колористики); класифікації онлайнових інструментів візуалізації щодо застосування в навчальному процесі; системи вимог, якій повинна відповідати візуалізація, що використовується в освітньому процесі. До показників операціонально-інструментального критерію нами віднесені вміння: ефективного подання навчального матеріалу шляхом створення когнітивних візуальних якорів та візуальних метафор; зберігати отриману та перероблену візуальну інформацію у відповідній формі; передавати інформацію для колективного використання чітким візуальним способом і у різних візуальних форматах; створювати власні візуальні матеріали; застосовувати систему вимог до створення візуального контенту; володіти широким спектром інструментарію. Практично-діяльнісний критерій представлено вмінням: використовувати технології візуалізації в процесі проектування уроку, здійснювати адаптацію готових дидактичних візуальних засобів до змісту і мети уроку, контингенту учнів; створювати предметні завдання на готових візуальних матеріалах тощо; аргументовано визначати педагогічну доцільність застосування технологій візуалізації на уроці; організовувати навчальну, дослідницьку, рефлексивну та іншу діяльність учнів з їх використанням; забезпечувати надання учням допомоги, адекватної їх потребам. Останнім критерієм є рефлексивно-оцінювальний, який передбачає критичну оцінку: доцільності форм і методів навчання на базі технологій візуалізації щодо їхнього застосування в освітньому процесі; якості власної підготовки до застосування технологій візуалізації у навчальному процесі і визначенні шляхів вдосконалення цієї підготовки; здійсненні моніторингу нових методів, інструментів для створення візуальних матеріалів; систематичної корекції власної підготовки до застосування технологій візуалізації у предметному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Пікалова, В.
    Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEAM-освіта -- концепція STEAM-освіти -- підготовка майбутнього вчителя математики -- GeoGebra -- проєктна діяльність -- метапредметні навички
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему вдосконалення системи освіти, а саме застосування концепції STEАM, як інноваційного підходу, що представляє сьогодні предмет масового інтересу і дослідників, і педагогів-практиків. Завдяки STEАM-освіті у вчителя з’являється можливість розвивати учнів відразу у декількох предметних областях - інформатики, фізики, технології, інженерії, мистецтва та математики. Обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки майбутніх учителів концепції STEAM-освіти, яка продовжує реалізацію ідей STEM, що викликано переходом суспільства в цифрову епоху. Розглянуто STEАM підходи в освітньому процесі. Проаналізовано досвід таких розвинених країн як США, Фінляндія, Австралія, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур і з’ясовано, що вони запроваджують державні програми в галузі застосування STEАM-освіти. У Фінляндії було відкрито LUMA-центр, в Іспанії вчителі використовують STEAM-Makerspace для підвищення рівня знань в учнів старшої школи в області геометрії, в Австралії реалізовано програму STEAM Professionals in Schools яка об’єднує викладачів з професіоналами STEAM для вдосконалення практики викладання STEАM і забезпечення навчання STEAM в австралійських школах. Висвітлено можливості реалізації трьох основних шляхів впровадження STEAM-освіти у шкільний процес, таких як STEAM-проєкт, STEAM-урок, Мейкер-простір, які ефективно можна запроваджувати в освітньому процесі вищої школи. Розглядається реалізація STEAM підходу на прикладі підготовки майбутніх учителів математики. Автором відзначається важлива роль в цьому процесі педагогів, готових реалізовувати ідеї STEAM-освіти. Наведено результати експериментальної роботи по реалізації концепції STEAM-освіти в рамках проєктної діяльності студентів на прикладі проєкту «Українська вишивка». Розкрито мету та діяльність студентів, описано дослідницькі завдання, які вони виконували. Результатом проведеного дослідження стала розробка програми, яка «вишиває», імітує процес вишивки у різних техніках, реалізуючи різні підходи при обході схеми вишивки. Крім того було створено комплект інструментів у пакеті GeoGebra для дослідження і конструювання різноманітних орнаментів, які ґрунтуються на традиційних елементах української вишивки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Фамілярська, Л.
    Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 169-180, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна взаємодія -- підвищення кваліфікації -- онлайн навчання -- розвиток -- цифрові технології
Анотація: Оновлення способів взаємодії між суб’єктами освітнього простору, зміна форматів професійної діяльності фахівця потребує пошуку вдосконалення освітніх практик спрямованих на розвиток цифрової компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників у післядипломній педагогічній освіті. У статті досліджено основні виклики реалізації дистанційної освітньої взаємодії в умовах карантинних обмежень на курсах підвищення кваліфікації у закладі післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано підходи, які реалізують навчальну комунікацію з використанням можливостей цифрових технологій у післядипломній педагогічній освіті. Виокремлено переваги та обмеження віддаленої освітньої взаємодії в процесі навчання дорослих. Систематизовано цифрові засоби та технології організації навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогів. Охарактеризовано особливості проєктування сучасного освітнього середовища в закладі післядипломної педагогічної освіти, що дозволяє створити і впровадити комплекс освітніх стратегій для реалізації віддаленої освітньої взаємодії. Розглянуто зміст поняття «дистанційне навчання», «онлайн навчання» та охарактеризовано моделі організації підвищення кваліфікації педагогів на платформі дистанційного навчання Комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради. Результати дослідження досвіду організації підвищення кваліфікації педагогів Житомирської області отримано з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування, анкетування, бесіди. Проведене опитування науковопедагогічних працівників та педагогів курсів підвищення кваліфікації виявило необхідність адаптування змісту, форм та засобів навчання до вимог суспільних запитів, змін у роботі науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти та вдосконалення цифрової компетентності вчителів-предметників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Андрієвська, В. М.
    Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2021.101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна підтримка -- STEM-освіта -- STEM-засоби -- STEM-проєкт -- початкова школа -- молодші школярі
Анотація: Соціалізація покоління дітей, які сьогодні розпочинають шкільне навчання, проходить в умовах «зростання у цифровому світі». Ці діти істотно відрізняються від дітей і підлітків, які ходили в школу 5-10 років тому, адже поширення серед учнів молодшого шкільного віку персональних ІТ-пристроїв, вільне користування різноманітними гаджетами стало звичним, щоденним явищем. Як наслідок, віковий бар’єр цілеспрямованого використання інформаційно-комунікаційних технологій сьогодні знизився від традиційних 8-10 років до 3-4 років. Це пояснює ідеологію змін в освіті щодо наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. У рамках модернізації української школи особливу увагу привертає концепція STEM, яка логічно віддзеркалює соціальні зміни і забезпечує доцільне впровадження до навчальної практики новітніх технологій, орієнтованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання, розширення кола практичної реалізації набутих школярами умінь. У статті показано, що упровадження елементів STEM-освіти в навчальну практику початкової школи передбачає використання спеціалізованих STEM-засобів. Висвітлено дидактичні можливості STEM-засобів як інструментальної підтримки використання елементів STEM-освіти у навчанні молодших школярів. Розкрито, що вагома роль у досягненні позитивних результатів впровадження STEM-освіти належить її інструментальній підтримці, що забезпечує можливість реалізації дослідноекспериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів в освітньому процесі. Подано перелік спеціалізованих STEM-засобів, зорієнтованих на учнів молодшого шкільного віку, якими вчитель може скористатися для організації експерименту, дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олефіренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Острецова, Тетяна Олександрівна.
    Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. О. Острецова, Д. І. Острецов. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 106-119, DOI 10.28925/2414-0325.2024.168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- музика -- музично-інформаційні технології -- технології
Анотація: У статті розкрито сучасні тенденції розвитку музичних інформаційних технологій, вдосконалення яких стає ключовим чинником у розвитку музичної індустрії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Острецов, Дмитро Іванович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: О168872740/2022/11
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2022р. № 11 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Камінська, Малгожата. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода / М. Камінська. - С.9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Людмила. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, Олексій. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв. - С.40-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Баценко, Сергій. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко. - С.58-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Ольга. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашперський, Олег. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ / О. Кашперський, Д. Кашперська. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення / Я. Хархула. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко. - С.91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Хрузд-Матущик, А.
    Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / А. Хрузд-Матущик // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 149-155, DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.149155 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
професійне вдосконалення -- навчання педагогів
Анотація: У статті визначено структуру іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології на основі аналізу даних наукових джерел із проблеми дослідження і власного педагогічного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Kamińska, M.
    Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 19-25, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.1925 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
командна робота -- вдосконалення -- співробітництво
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Євтушенко, Н.
    Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 50-56, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.5056 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вдосконалення -- післядипломна освіта -- кваліфікація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Літіченко, Олена.
    Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 91-97, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дошкільна освіта -- ІКТ-сервіси -- онлайн-заняття -- освітній процес -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна
Гаращенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

17.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Маєвська, Анастасія Сергіївна.
    Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 159-163DOI 10.28925/2518-766X.20172.15963. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вдосконалення -- музичне мистецтво -- фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Вишневецька, Л. Г.
    Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 60-64, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- заклад вищої мистецької освіти -- фахова підготовка -- контекстний підхід -- майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Економова, О. С.
    Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 111-115, DOI 10.28925/2518-766X.2021.617. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- формування музичного досвіду -- виконавська майстерність -- професійно-педагогічне та естрадне спілкування
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання у піаністів активного музикування в процесі їхньої виконавської діяльності. Висвітлено погляди визначних особистостей щодо вдосконалення виконавського рівня музиканта та художньо-естетичного розвитку суб’єктів навчання. Розглядається ставлення студентів до музично-творчої діяльності, сценічного виступу, який є найважливішою формою реалізації потреби музиканта у комунікації та адекватним способом залучення слухацької аудиторії до процесу спілкування з музичним мистецтвом. Висвітлено необхідні піаністичні навички, різні прийоми підготовки до концертного виступу і до самого процесу естрадного виконання твору. Враховуючи, що трудовою нивою вчителя-піаніста є насамперед художньопросвітницька діяльність, основою якої завжди була й залишається здатність до спілкування, тому є необхідність докладніше зупинитися на комунікативних аспектах музичного виконавства. Зазначено, що формування культури професійно-педагогічного спілкування, набуття відповідного досвіду студентами може відбуватися за умов поширення міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання, що стане запорукою високого рівня професійно-творчої виконавської майстерності майбутнього музиканта.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гаркуша, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Соколова, Ганна.
    Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2022.76 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
виконавство -- інтегральний -- концертант -- міждисциплінарний -- надійність -- піаніст -- сценічний
Анотація: У статті проаналізовано погляди науковців на феномен сценічно-виконавської надійності. Встановлені міждисциплінарні зв’язки означеного поняття в різних галузях наук; її схарактеризовано як інтегральну якість. Наголошено, що в межах психологічної науки вивчаються такі характеристики поняття «сценічна надійність», як безвідмовність, довговічність, збереженість, сталість, стійкість, перевіреність. Висвітлено, що сценічна надійність є сталою категорією у дослідженнях, яка притаманна дослідженням щодо підготовки спортсменів, акторів та інструменталістів-виконавців. Стверджується, що рівень сформованості та сталості сценічно-виконавської надійності залежить від психофізичних можливостей особистості, наявності особистісних якостей, глибини засвоєних педагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок. Закріплення та вдосконалення здобутого музично-виконавського досвіду піаніста-концертанта під час сценічно-виконавської діяльності потребує подальшого вдосконалення піаніста-виконавця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

22.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.


    Губіна, А. М.
    Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії [Електронний ресурс] / А. М. Губіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 76-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
університетська автономія -- студентське самоврядування -- участь студентів
Анотація: У статті розглядається поняття університетської автономії, його трактування у європейській системі освіти та в Україні в різні періоди існування університетів. Розкрито особливості впливу студентства на їхнє навчальне середовище в європейських університетах. Проаналізовано розуміння студентами Луцького НТУ ідеї університетської автономії й участі студентської молоді у діяльності автономного вишу. Окреслено можливі перспективи щодо вдосконалення організації діяльності вищого навчального закладу завдяки залученості студентів до функціонування університету через студентське самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

24.


    Колісник-Гуменюк, Ю. І.
    Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів [Електронний ресурс] / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 150-158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
художня професійно-технічна освіта -- художній профіль -- фахівець -- гуманізація -- професійна культура
Анотація: У статті акцентується увага на потребі вдосконалення системи професійної освіти з метою підготовки фахівців, які б відповідали світовим стандартам. Розглядається роль професійної культури, мета якої полягає у підвищенні рівня загальної культури особистості через: формування в учнів творчого мислення; реалізацію професійної спрямованості змісту освіти; розкриття професійних якостей; створення умов для розвитку особистісних якостей майбутніх фахівців художнього профілю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

25.


    Бісмак, О. В.
    Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Бісмак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
реабілітаційні заклади -- реабілітаційний центр -- здоров’я -- учасники бойових дій -- медична реабілітація -- фізична реабілітація
Анотація: У статті проаналізовано проблеми організації та роботи реабілітаційних центрів в Україні. Особливу увагу приділено комплексній реабілітації учасників антитерористичної операції, що потребує перебудови та вдосконалення існуючих реабілітаційних закладів та створення нових багатопрофільних центрів реабілітації. Надано характеристику типового реабілітаційного закладу, види, завдання, законодавчі документи, що регламентують діяльність реабілітаційних центрів.Зазначається, що повноцінний розвиток сучасної системи реабілітаційних служб в Україні гальмується недооцінкою ролі реабілітаційних заходів, у тому числі засобів фізичної реабілітації, для відновлення здоров’я хворих, неповносправних та учасників бойових дій. Автор підкреслює,що на державному рівні повинна бути розроблена та імплантована в Україні єдина модель багатопрофільних реабілітаційних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

26.


    Бараненкова, Н. А.
    Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемонічні прийоми -- мнемонічна модель -- флексія -- мовленнєва компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Светенок, Л. К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

27.


    Грабовий, А. К.
    Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти [Електронний ресурс] / А. К. Грабовий. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 42-53, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.4253. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- хімія -- теорія хімічної будови органічних сполук -- методичні аспекти вивчення теорії -- дедуктивний підхід -- навчальний хімічний експеримент -- знакові моделі
Анотація: У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади вдосконалення методики вивчення теорії хімічної будови органічних сполук в курсі хімії загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту. Теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження показав, що дана проблема є актуальною і потребує подальших досліджень. Розглядаються основні положення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова, її дидактичні функції, методичні аспекти вивчення. Показано, що провідним засобом вивчення основних положень теорії хімічної будови органічних сполук є хімічний експеримент в поєднанні із знаковими моделями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

28.


    Муромець, В. Г.
    Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень [Електронний ресурс] / В. Г. Муромець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 121-130, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальні компетентності -- студенти магістратури -- компетентнісні засади -- заклади вищої освіти
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізові концептуальних засад розвитку загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої освіти. Наголошено, що одними із основних завдань підготовки студентів магістратури є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі; визначеність й унормування змісту всіх підсистем освіти, що забезпечує поступовий розвиток загальних (універсальних) компетентностей, конкурентоспроможність на зовнішньому ринку праці, створення сприятливих умов для професійного вдосконалення, розвитку лідерських компетенцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

29.


    Васьківська, Г. О.
    Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. О. Васьківська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 137-149, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- підготовка майбутнього вчителя -- системність знань -- міждисциплінарні зв’язки -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

30.


    Мартьянова, М.
    Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 16-26, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зацікавленість -- комфортне середовище -- педагогічна концепція -- працездатність -- принцип свободи -- самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-30    31-40 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)