Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (98)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=графік<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
85,0я43
А 86


    Филиппова, Ольга Николаевна.
    В. А. Жуковский - выдающийся поэт и художник-любитель [Електронний ресурс] / О. Н. Филиппова. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Культурологія

Кл.слова (ненормовані):
аматорство -- художник-графік -- офорт -- гравюра -- літографія -- книжкова графіка -- живописні полотна
Анотація: У російській культурі за рівнем позитивного впливу її розвиток Василь Андрійович Жуковський (1783-1852), безумовно, займає одне з провідних місць. В.А. Жуковський - видатний діяч російської культури першої половини XIX ст., йому належить особливе місце в педагогіці, культурології та розвитку російської поезії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жуковський, Василь Андрійович (російський поет, перекладач ; 1783-1852) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

2.


    Nalyvaiko, О.
    Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view = Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 79-94, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
форсайт дослідження -- дистанційна освіта -- вища освіта -- студент -- цифрові технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Adzhva, D.
Аджва Діана
Sarhsian, Е.
Саргсян Евеліна
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Рябко, А.
    Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 104-120, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фізика -- графік -- експеримент -- таблиця -- залежність -- візуалізація
Анотація: У статті розглядається методика використання засобів інформаційних технологій для побудови і аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики. Серед значної кількості комп’ютерних засобів для побудови графіків функції особлива увага приділяється програмному забезпеченню, яке дозволяє ефективно і наочно здійснювати обробку результатів лабораторних робіт з фізики, виконувати розрахунки і будувати на їх основі графіки залежностей при розв’язуванні задач, демонструвати моделі фізичних явищ на лекційних заняттях. На прикладі лабораторної робота з визначення ємності конденсатора демонструється, що в результаті використання програмного засобу Graph для обробки експериментальних даних зменшується час їхньої обробки і похибка результатів обчислень. Побудова графіків функцій досліджуваних величин також сприяє більш повному розумінню фізичного процесу, який розглядається у задачі. Розглянуто методику використання графічних можливостей електронної таблиці Excel і побудова графіків функцій на основі аналітичного розв’язку задачі. Побудова графіків залежностей фізичних величин у режимі реального часу розглядається на прикладі коливань математичного маятника, які моделюються за допомогою програмного забезпечення SimPHY. Графіки у режимі реального часу можна будувати за допомогою опрацювання даних фізичних датчиків різних типів із використанням апаратної обчислювальної платформа Arduino і програмного забезпечення SFMonitor. Проведення лабораторної роботи у такий спосіб дає можливість проводити реальний фізичний експеримент одночасно з відображенням його результатів на екрані монітора, спостерігати зв’язок між конкретними змінами, внесеними до умов експерименту та їх графічним відображенням. Використання 3D графіків розглядається на прикладі візуалізації тривимірних векторних полів у Matlab: силових ліній напруженості електричного і поля диполя і потенціалу електричного поля диполя. Для 3D графіків використання градієнтів висот і кольору суттєво збільшує наочність зображень. Графічний метод у поєднанні з інформаційними технологіями має досить високий потенціал у реалізації головних цілей навчання фізики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Толмачов, В.
Прокопець, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Купрій, Тетяна.
    Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект [Електронний ресурс] / Т. Купрій // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 99-105, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.99105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма -- вибіркова дисципліна -- індивідуальний план/графік -- компетенції
Анотація: У статті розглядаються проблеми впровадження варіативної частини освітніх кваліфікаційних програм бакалавра та магістра у вищих навчальних закладах України. Аналізується філософсько-соціальний аспект університетської освіти як предмету науково-дослідницької уваги, у зв’язку зі зростанням вимог до якості підготовки кадрів, ваги наукового потенціалу, який є основою економічного розвитку в суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)