Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (42)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=екологічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Демешкант, Н. А.
    Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 75-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- науково-педагогічні працівники -- професійно-екологічні компетентності
Анотація: Стаття присвячена аналізу професійно-екологічної компетентності науковопедагогічних працівників. Значна увага приділена визначенню функцій викладачів природничо-аграрних вищих навчальних закладів щодо формування екологічної свідомості майбутніх фахівців агарної сфери. Здійснено порівняння функцій викладача згідно з традиційною та сучасною навчальними моделями. Наголошено на важливості вироблення у науково-педагогічних працівників готовності до реалізації завдань екологічної освіти; визначено та охарактеризовано рівні її дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Демешкант, Н. А.
    Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 54-64, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.5464. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- міжнародні природоохоронні організації -- освіта для сталого розвитку -- стратегічні напрями розвитку
Анотація: Стаття присвячена аналізу змісту основних програмних документів міжнародних природоохоронних форумів, починаючи з першої міжнародної конференції, присвяченої питанням екологічної освіти (1977р., м. Тбілісі) і до восьмого Світового Конгресу Екологічної освіти (2015р., м. Гетеборг). В статті окреслено стратегічні напрями розвитку екологічної освіти з точки зору міжнародного співтовариства. Розкрито зміни завдань від екологічної освіти до освіти для сталого розвитку. Сформульовані сучасні напрями екологічної освіти, зокрема, подолання бідності, сприяння зеленій економіці, формування освітньої політики держав світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пабат, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Курінна, А.
    Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання [Електронний ресурс] / А. Курінна, Д. Фролов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 253-267, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.253267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- успішна особистість -- екологічна свідомість -- освіта -- екологічна освіта -- виховання -- екологічна особистість -- екологія слова
Анотація: У статті розглядаються основні аспекти формування екологічної свідомості успішної особистості в умовах дошкільної, шкільної та позашкільної освіти. Оскільки формування базових ціннісних орієнтацій припадає на період дошкільної та шкільної освіти, вбачається актуальним розвиток у дитини екологічної свідомості як однієї із головних компонентів успішної особистості. Крім цього, важливу роль відіграють позашкільні заклади та родинне середовище, зокрема батьківські моделі комунікативно-діяльнісної поведінки, які слугують готовими прикладами поведінки для особистостей в період їх формування. Шкільний курс природничих та гуманітарних дисциплін допомагає учням усвідомити значення природи для суспільства, зрозуміти, що природа – основне джерело задоволення життєвих й духовних потреб людини, усвідомити необхідність відповідального ставлення до неї. У статті автори звертають увагу на розвиток ціннісних орієнтацій успішної особистості засобами екологічного виховання: набуття школярами досвіду правильно, критично оцінювати свою поведінку в природі, вчинки інших людей, обирати лінію чи модель комунікативно-діяльнісної поведінки, що відповідає законам Людства, Природи та Суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Фролов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)