Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5546)Каталог авторефератів та дисертацій (338)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (11)Мережеві ресурси (124)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.
85,0я43
А 86


    Гуцул, Іван Андрійович.
    Особистісне навчання в мистецькій діяльності художника-педагога В. Гаґенмейстера [Електронний ресурс] / I. A. Гуцул. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 100-104. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Зображувальне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
особистісне навчання -- мистецька освіта -- педагогіка -- мистецтво -- мистецька школа -- учень
Анотація: Стаття присвячена значенню використання методу особистісного навчання в мистецькій видатного подільського митця і педагога Володимира Гаґенмейстера. Матеріал містить відомості про характерні прийоми педагогіки, мистецтва художника.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гаґенмейстер, Володимир Миколайович (художник, педагог ; 1887-1938) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

2.


    Савкина, Анна Александровна.
    Художественное наследие и педагогическая практика музеев на примере музейной образовательной программы Санкт-Петербургского музея-института семьи Рерихов [Електронний ресурс] / А. А. Савкина. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- експозиція -- інтерактивні об’єкти -- етнографія -- археологія
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду сучасних меморіальних та художніх музеїв щодо актуалізації художньої спадщини. Висвітлено вирішення проблеми діалогу в музейному просторі. В експози-цію вводяться інтерактивні об’єкти, розробляються освітні програми.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Herzberg, M.
    Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour [Електронний ресурс] = Можливості підтримки дітей з антисоціальною поведінкою / M. Herzberg. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P140-150, DOI 10.28925/2518-7635.2021.613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна децентрація -- діти -- неприйняті однолітками -- педагогіка -- самооцінка -- вибіркова профілактика -- профілактична програма -- емоційний самоконтроль
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Герцберг Марта


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

4.


    Wu, Yue
    Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Електронний ресурс] / Yue Wu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P23-32, DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- педагогіка -- студенти -- музичний педагогічний факультет -- інтегроване навчання -- Україна -- Китайська Народна Республіка -- мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2019/6
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 6
Зміст:
Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм
Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність
Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність
Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання
Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning
Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання
Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації
Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання
Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність
Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності
Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Продан, М.
    Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 63-69, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.6369. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- школа -- компетентність
Анотація: Події, що відбуваються сьогодні в світі змушують жваво та беззаперечно реагувати на них: того, що було вчора забагато, сьогодні – замало. В інформаційному суспільстві стає все важче віднайти потрібну унікальну інформацію. Натомість кількість технологічних відкриттів неупинно зростає. Із огляду на те, що українська система освіти нині шукає власний сучасний шлях, то зміни відбуваються швидко та різко. Постає проблема у створенні таких технологій навчання педагогічних працівників, які б змогли реалізувати завдання освіти. У статті йдеться про інноваційні технології підвищення професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Важливою складовою є удосконалення професійних навичок вчителя. Зокрема навчити орієнтуватися у сучасних тенденціях та застосовувати їх на практиці: озброїти вчителів знаннями і вміннями організації інноваційної діяльності, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, створення авторських програм, написання підручників, підвищення рівня методичної та психологічної підготовки. На основі результатів дослідження проведених у Броварській ЗОШ №6 можемо бачити рівень педагогічних компетентностей, а також переваги та недоліки залучення сучасних технологій у навчальний процес. У дослідженні виокремлено та проаналізовано сучасні підходи до керування професійними компетентностями вчителя: експертизу проектів, методичний сервіс та метод проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Кукушкін, Дмитро Володимирович.
    Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти = Practical aspects of digitalization of dual forms of education in institutions of professional pre-higher education / Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 69-79, DOI 10.28925/2414-0325.2022.126 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
діджиталізація -- освітній простір -- ІТ-технології -- дуальна форма освіти
Анотація: В сучасних умовах надання освітніх послуг на фоні вируючих пандемій, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань підвищення ефективності освітнього процесу беззаперечно є впровадження дуальної форми освіти та її діджиталізація. Відтак актуалізується потреба оновлення змісту інновацій, що потребує сучасна педагогіка у цьому напрямі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Колеснікова, Вікторія Вікторівна
Kolesnikova Viktoriia
Kukushkin Dmytro


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: О168872740 (Журнал)
Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Електронні текстові дані. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 - . - on-line. - включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана. - Виходить щорічно
Ред. : Огнев’юк В. О.Ред. : Левовицький Т.Ред. : Сисоєва С. О.Ред. : Александрова О. С. - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Рубрики:
Педагогіка -- Освіта -- Щорічники

Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

9.
Шифр: О168872740/2014/3
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22
Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз
Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія
Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм
Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів
Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система
Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: О168872740/2012/1
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2012р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29
Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33
Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48
Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51
Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58
Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61
Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75
Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82
Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90
Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95
Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105
Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112
Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116
Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: О168872740/2016/5
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2016р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кремень, Василь. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету / В. Кремень. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Lewowicki, Tadeusz. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan / Т. Lewowicki. - С.13-23. - Библиогр. в конце ст.
Іваній, Олена. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Дерека, Тетяна. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття / Т. Дерека. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття / В. Сліпчук. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта та конкурентоспроможність суспільства / В. Огнев’юк. - С.37-44. - Библиогр. в конце ст.
Мосьпан, Наталія. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Szafranska-Gajdzica, Anna. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Євген. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak. - С.100-102. - Библиогр. в конце ст.
Zieba, Beata. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba. - С.103-106. - Библиогр. в конце ст.
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak. - С.107-113. - Библиогр. в конце ст.
Karpinska, Agnieszka. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska. - С.114-121. - Библиогр. в конце ст.
Kwolek, Katarzyna. Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Вей, Чжеюань. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska. - С.132-139. - Библиогр. в конце ст.
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, Ольга. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк. - С.152-157. - Библиогр. в конце ст.
Minczanowska, Aleksandra. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska. - С.158-163. - Библиогр.: с.
Лозова, Ольга. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова. - С.164-169. - Библиогр.: с.
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко. - С.169-172. - Библиогр. в конце ст.
Кульбашна, Ярослава. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення / Я. Кульбашна, О. Астапенко. - С.173-179. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Квятковський, Михал.
    Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 77-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
освітні прагнення -- напрями навчання -- педагогіка роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7780,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua/index.php/osvitologia/article/view/119

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Zieba, Beata.
    Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 103-106, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.103106. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання--Виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
криза -- сім’я -- проблеми виховання -- виховання -- кризове втручання
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.103106,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Зємба Беата


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Bartosiak, Lukasz.
    Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 107-113, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.107113. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання

Кл.слова (ненормовані):
батько -- дитина -- догляд
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.107113,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бартосяк Лукаш


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Karpinska, Agnieszka.
    Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 114-121, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.114121. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
жінка -- тіло -- ідентичність -- тілесність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.114121,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Карпіньска Агнєшка


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Мартинчук, Олена.
    Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал. - 2016. - № 5. - С. 147-151, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.147151. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- інклюзивна педагогіка -- особи з особливими освітніми потребами
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.147151,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Олексюк, Ольга.
    Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 152-157, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
антропологічний поворот -- мистецька педагогіка -- парадигма освіти -- постнекласична педагогіка -- духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Sliwerski, В.
    Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 8-19, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.819 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
безнадійна педагогіка -- педагогіка майбутнього -- фундаменталізм
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.819,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Хоружий, Г.
    Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 31-37, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.3137 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
анімація -- педагогіка дозвілля -- різноманітність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.3137,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


    Култаєва, М.
    Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 44-51, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня логіка -- комунікація -- самокритика -- філософська педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.4451,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Бех, І.
    Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 52-58


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

25.


    Крушевський, К.
    Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 59-61


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

26.


    Когут, С.
    Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції / С. Когут // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 77-83, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.7783 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
працевлаштування -- ринок праці -- педагогіка праці
Анотація: Для Республіки Польща однією з особливостей процесу євроінтеграції експерти визначають зміни ринку праці та зайнятості населення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

27.


    Charchuła, J.
    Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia / J. Charchuła // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 13-20, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.2 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
громадянська освіта -- соціальна педагогіка -- філософія обставин -- еліта -- маса
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Олексюк, Ольга.
    Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 68-75, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра -- мистецька педагогіка -- синквейн -- сторітелінг -- творчість Бориса Грінченка -- українська культура
Анотація: У статті розглянуто інноваційні форми роботи (ділова гра, синквейн та сторітелінг) зі студентами мистецьких спеціальностей, упроваджені задля глибокого аналітичного осмислення історичної ролі особистості й творчості видатного українського письменника, ученого та педагога Бориса Грінченка. Схарактеризовано образно-стильову специфіку поезій митця в контексті його епохи. Визначено романтичну сутність його творчості, у якій органічно поєднуються типові для романтичного світогляду риси: почуттєвість, національна характеристичність і патріотичний дух. Відзначено важливість пізнання грінченківської тематики у формуванні національно-патріотичного світогляду студентів, розвитку їхніх професійних, творчих, аналітичних та морально-етичних якостей. Схарактеризовано культурно-мистецькі заходи на честь Бориса Грінченка в аспекті впровадження в них означених інноваційних форм. На підставі аналізу цих форм виявлено багаторівневий характер розуміння студентами художнього смислу творчості письменника, його історичної постаті, а також музичних творів, написаних на тексти Бориса Грінченка. Показано, що досліджувані форми оптимально поєднують пізнавальний, аналітичний, музично-виконавський, психоемоційний рівні осягнення цього мистецького об’єкта. Доведено, що успішне впровадження ділової гри, конкурсу синквейнів та сторітелінгу під час заходів на пошану Бориса Грінченка згуртувало студентську молодь навколо спільних національних та мистецьких цінностей, сприяло відкриттю непізнаних граней художньої спадщини письменника, інспірувало нові форми студентської творчості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лігус, Ольга


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

29.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 17-22, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.1723 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- дисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід
Анотація: У статті розглядається об’єкт, предмет, мета, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології; показано, що освітологія сприяє переосмисленню місця порівняльної педагогіки у науковому освітньому просторі, а освітологічний підхід дозволяє подолати у порівняльних дослідженнях дисциплінарні бар’єри і вийти на більш високий продуктивний рівень, який забезпечує методологія міждисциплінарного та мультидисциплінарного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

30.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)