Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (231)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Санакоєва, Н.
    Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. Санакоєва, В. Кушнір. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- планування -- ринок освітніх послуг -- цільова аудиторія -- PR-кампанія -- PR-процес
Анотація: У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кушнір, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Копельман, З.
    Отражение еврейских хронотопов: роман А. Аппельфельда "Могучие воды" и работа А. Д. Гордона "Человек и природа" [Електронний ресурс] / З. Копельман. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 2. - С. 1-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
сіонізм -- містика і природна людина -- юдаїзм -- література Ізраїлю -- єврейський спосіб життя
Анотація: У статті порівнюються твори різних жанрів і часів — роман і філософський трактат. У «Людина і Природа» популярний ідеолог сіоністського руху Аарон Давид Гордон (1863– 1922) виклав свою містичну концепцію «природної людини», щоб надихнути сіоністських колоністів Палестини присвятити життя сільській праці, аби інтуїтивно і безмовно злитися з природою і з Богом. Роман «Могутні води» опублікував відомий ізраїльський письменник Аарон Аппельфельд (1932–2018) у 2011 році, через три десятиліття після того, як література Ізраїлю звернулася до постсіонізму. У статті доводиться, що герой роману, єврейський селянин, який живе в передгір’ях Карпат, утілює ідеал Гордона. Запропоновано читати роман як притчу, що стверджує цінність єврейського традиційного способу життя і значення сіонізму в XXI столітті. Між обома творами спостерігаються перетини на рівні сенсів і слів. Якщо Гордон веде мову про єврея-індивідуаліста, то роман показує нам: це нехарактерне для євреїв відірване від спільноти буття приречене. Дослідниця в статті підсумовує, що автор роману «Могутні води» хоче повернути читачів-ізраїльтян до того способу буття, який склався в євреїв у вигнанні: євреї століттями були та й лишаються народом інтелектуальної праці або торговцями, тобто є суто міськими мешканцями, і бажання перетворити їх на відірваних від книг і від Книги селян нежиттєздатне. У додатку до статті подається зроблений авторкою переклад першої глави праці Аарона Давида Гордона «Людина і Природа». Таким чином, національний хронотоп є важливим літературознавчим інструментом, здатним пов’язувати різнотипні й різночасові тексти на шляху вибудовування єдиного цілісного ідеалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Жигун, С.
    Моделювання простору в українському детективі другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Жигун. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 3. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
детектив -- простір -- колонія -- метрополія -- колективні стратегії
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена недооцінкою впливу розважальної літератури на формування уявлень про світ у читача. Відтак мета представленої статті — продемонструвати, як просторові структури радянського детективу керують створенням значень, формуючи колективні стратегії. Предметом розвідки є співвідношення закордонного та радянського простору, а також локального та імперського, яким був радянський. Основним методом дослідження є структуралістський аналіз, а інтерпретація отриманих за допомогою нього результатів здійснювалася в контексті ідей постколоніальної критики. Це визначає новизну роботи, яка полягає в розгляді детективних текстів радянського періоду як носія не лише політичної ідеології, але й колоніального погляду. У результаті дослідження з’ясовано, що моделювання простору в українськім детективі 1950–1980-х років визначається співвідношенням світового та імперського простору, наділених етичними оцінками, а також імперського і локального, що творять систему знань про світ. При цьому простір українського детективу цього періоду відчутно звужений, якщо порівнювати його з детективом 1920-х років чи російським детективом 1950–80-х. Описаний простір часто позбавлений національних ознак або ж вони існують неакцентовано. Натомість увага зосереджується на досягненнях влади: нових будівлях і переобладнанні старих, промислових об’єктах. «Розважальний» текст закріплював тиражований масмедіа наратив цивілізаційної місії радвлади та її успіхів. Міський простір найчастіше визначається виробництвом і торгівлею, переважно нелегальною. І саме вона стає осердям зображення столиці Союзу — Москви. У представленні її як центру збуту краденого іноземцям виявляється приховане неприйняття метрополії. Але зображення Києва як усередненого «обласного центру» демонструє колоніальну мімікрію та стратегію асиміляції. Містифікація простору, характерна для текстів про злочини з ідеологічною механікою, руйнувала асоціювання відповідальності за них з конкретними містами. Натомість місця пам’яті акцентували понесені втрати в боротьбі з зовнішнім ворогом, що підвищувало емоційну цінність УРСР у складі Союзу. Таким чином, аналізовані тексти демонструють однозначні стосунки між світом та імперією, але складні між імперією і колонією. У перспективі дослідження доцільно порівняти зображення простору в російських детективах (столичних і регіональних авторів), а також у детективах інших республік та країн Варшавського договору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Борщ, С.
    "Легендовий стиль" на прикладі "Просторого житія Костянтина (Кирила) Філософа" [Електронний ресурс] / С. Борщ. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 1. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
агіографія -- легенда -- чудесне -- святість -- тенденціи на історичність
Анотація: Предмет дослідження — «легендовии стиль» однієї з наи більш знакових агіографічних пам’яток ІХ ст. «Просторого житія Костянтина (Кирила) Філософа». Ця паннонська легенда належить до так званого Кирило-Мефодії вського циклу, тобто текстів, що стосуються життя и діяльності слов’янських просвітителів. Важлива частина «Житія» — опис віднаходження (обретіння) Костянтином Філософом і перевезення з Корсуня (Херсонеса Тавріи ського) до Риму мощеи святого папи Климента. Саме цеи епізод вважають вирішальним у справі визнання слов’янського перекладу Божественних книг. «Легендовии стиль» беремо в лапки, оскільки запозичуємо цеи вислів з праці І. Франка «Святии Климент у Корсуні» (Львів, 1902–1905 рр.), и зазначаємо, що досі він не був розгорнутии і пояснении як термін. Завдання нашого дослідження — з’ясувати, за допомогою яких методів і прии омів формується це поняття, що и визначає новизну нашої роботи. Актуальність дослідження зумовлена зверненням до джерел формування легенди як жанру (згадаи мо збірку житіи ХІІІ ст. Якова Ворагінського під назвою «Золота легенда»). За допомогою культурно-історичного методу, елементів компаративістики, структуралістського и феноменологічного аналізу з’ясовано такі прии оми «легендового стилю»: розкриття аспекту святості, використання категорії чудесного, «тенденціи на історичність». Святість — «наи важливіша цінність християнського суспільства» (Ж. Ле Ґофф) — напередвизначена и прочитується в сюжеті «Житія» на рівні алюзіи на події Нового Завіту. Категорію чудесного розглядаємо з точки зору міфологічного суб’єкта: чудо впорядковує всесвіт, відновлює гармонію і встановлює істинні правила та закони. За О. Лосєвим, справжнє чудо в християнськіи легенді відбувається в момент діалектичного синтезу реальної особистості героя з и ого внутрішнім ідеальним першообразом. «Тенденціи ну історичність» спостерігаємо в історії про мощі папи Климента Римського: у пам’ятках Кирило-Мефодії вського циклу по-різному висвітлюється процес обретіння святих останків. Локації , діи ові особи, час відмінні в деяких текстах, що дає підстави вважати ї х ідеологічно заангажованими. У перспективі подальшого вивчення «легендового стилю» агіографічних пам’яток — залучення інших текстів для підтвердження / спростування, розширення / звуження названого поняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Тищенко, О.
    Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів [Електронний ресурс] / О. Тищенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 184-190. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
лексикографія -- Архівна картотека -- електронна система -- машинне розпізнавання -- лексикографічна толока
Анотація: Предметом дослідження є машинне розпізнавання рукописних матеріалів Архівної картотеки (АК) — лексико-фразеологічних матеріалів словникової комісії Всеукраїнської Академії наук, зокрема картотеки «Росіи сько-украї нського словника» 1924–1933 рр. за редакцією А. Кримського та С. Єфремова. Вивчення АК має наукове значення в контексті культурно-національного відродження в Украї ні на початку ХХ ст., а також у розвитку украї нської мови, теорії та практики украї ністики ХХ — початку ХХІ ст. Актуальність і цінність АК стали передумовою переведення ї ї матеріалів у цифровии формат: 2018 р. в Інституті украї нської мови НАН України створено комп’ютерну систему «Архівна картотека», що в онлайні удоступнює матеріали насамперед у вигляді сканованих зображень. Проблема, яка потребує нагального розв’язання, — це переведення рукописних текстів у машинописнии формат. Складність ручного розпізнавання спонукає до вивчення й застосування можливостеи ресурсу Transkribus, що передбачає застосування методу машинного навчання. Метою розвідки є з’ясування шляхом аналізу, систематизації , класифікування та опису матеріалу особливостеи підготовки карток АК для машинного опрацювання текстів. Новизна дослідження полягає в тому, що вперше розглянуто питання забезпечення двигуна HTR навчальними даними АК (завантаження на платформу, сегментування зображень на рядки и текстові ділянки, транскрибування вмісту кожної сторінки). Головним результатом є з’ясування змісту підготовчого етапу, завданнями якого було усунення огріхів автоматичного сегментування: нетекстових елементів, непосутніх текстових елементів, некоректного автоматичного визначення текстового регіону чи рядка. Окреслено перспективи лексикографічної толоки в процесі розпізнавання карток, для чого передбачено використати колективний доступ до колекції транскрибованих документів у Transkribus. До розпізнавання ж карток вручну можна долучитися в межах нового проєкту «Усеукраї нська толока: Архівна картотека» — онлаи нової платформи на саи ті «АК».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Пилинський, Михайло.
    Політичний аспект концепту «свобода» у творчості Павла Вишебаби [Електронний ресурс] / М. Пилинський. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2024. - Том 30, № 1. - С. 9-14, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.2 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
воля -- свобода -- власновладність -- відповідальність -- воєнна література -- війна -- поезія -- вірш -- сучасна українська література
Анотація: Об’єктом наукової уваги в цій статті є поетичні тексти сучасного українського військового-поета Павла Вишебаби. Метою статті є інтерпретація вияву концепту свободи у творчості цього поета. Автор зосереджується на політичному аспекті концепту «свобода», тож передусім аналізує творчість Павла Вишебаби під таким кутом зору. У дослідженні автор також вдається до аналізу творчості військових-поетів Катерини «Пташки» Поліщук і Бориса Гуменюка. Це робиться задля зіставлення виявів концепту «свобода» цих авторів і кращого розуміння текстів Павла Вишебаби. Щоб науково обґрунтувати політичний аспект свободи, у цій статті автор спирається на філософський доробок Дмитра Донцова, зокрема ідею націоналізму та його засадничі принципи. Для уточнення термінології в статті застосовується «власновладність» Дмитра Донцова. Для досягнення мети статті були залучені контекстуальний аналіз і біографічний методи. Актуальність статті зумовлена суспільною необхідністю в умовах російсько-української війни усвідомлювати цінність свободи. Новизну розвідки визначає обраний аспект розгляду лірики сучасного поета, наукова рецепція творчості якого загалом є обмеженою. За результатами дослідження Павло Вишебаба розуміє концепт свободи у політичній площині. Було виявлено, що концепт свободи в його творчості охоплює особисту відповідальність, вищу мету, збереження та розбудову культурно-історичної спадщини. Свобода для Павла Вишебаби є «свободою від» і «свободою для». У політичній площині остання полягає у встановленні державності, а перша — у свободі від загарбників. Також Павло Вишебаба має особисте розуміння свободи як можливості для творчості. Подальші перспективи дослідження пов’язані з аналізом репрезентативної вибірки сучасних військових-поетів і поетів, які пишуть про війну, задля ґрунтовних висновків стосовно уявлень про політичну свободу в українській культурі як засадничого чинника формування нації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Лещенко, Т.
    Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 41-53, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інноваційні технології -- подкаст -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний виш
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційнокомунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жовнір, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Любовець, О.
    Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 37-44, DOI 10.28925/2226-3012.2021.104 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
цінність -- громадянська активність -- вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Камінська, Малгожата.
    Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода / М. Камінська // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 9-17, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
демократія -- освіта -- свобода в освіті -- соціальні та освітні зміни
Анотація: У статті здійснено спробу інтерпретувати поняття свободи освіти на тлі міркувань про цінність та прояви свободи та демократії. Доведено, що виховання свободи є певним чином елементом виховання демократії, проаналізовано роль виховання як провідного чинника формування відносин свободи і примусу. Свобода освіти є і метою, і засобом турботи про довговічність і якість демократичного суспільства. Розглянуто дві концепції свободи («свобода від», негативна свобода, і «свобода для», позитивна свобода) з погляду філософсько-психологічного виміру. Стаття презентує своєрідну ілюстрацію тих явищ, які супроводжують освітні та соціальні зміни, що відбуваються в польській дійсності сьогодні. До їхніх негативних проявів відносимо приховану освітню програму без самостійності, незалежності думки й критичного мислення; розроблення та затвердження офіційних освітніх планів і програм; «тиранію більшості» і недотримання прав меншості; ідеологізацію освіти і науки. Сигналізовані явища контрольованої свободи, елітарної свободи чи фіктивної свободи, надані самим собі, позбавлені критичного осмислення та усвідомлення їх наслідків, можуть значно знизити якість освіти, а отже, послабити всю освітню систему та рівень демократичного суспільства. Зроблено висновок, що темпи реальних демократичних змін в освіті відстають від соціальних і культурних змін; незважаючи на розширення освітнього простору та обсяг доступної інформації, в освіті Польщі зберігаються певні тенденції до виховного й ідеологічного поневолення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

11.


    Хижко, О. В.
    Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва / О. В. Хижко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 38-42, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- фахова підготовка -- майбутній музикант-інструменталіст -- джазове мистецтво
Анотація: Сучасна система освіти визначає особистість людини як найвищу цінність. У зв’язку з цим розвиток творчого потенціалу, особистісних якостей та духовності кожного індивіда ми можемо визначати як одне з основних завдань у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі музичного мистецтва. Фахова підготовка майбутнього спеціаліста у галузі музичного мистецтва передбачає спрямування різних видів діяльності на розвиток творчих здібностей студентів. У системі музичної освіти ідеї творчої самореалізації майбутнього фахівця отримали втілення у багатьох сферах. Самореалізація залежить від ціннісних орієнтацій особистості в певній сфері діяльності. Одним із чинників творчої самореалізації студента у процесі фахової підготовки, зокрема в інструментальному класі, є формування вмінь імпровізації. Залучення майбутнього музиканта-інструменталіста до джазової імпровізації забезпечить реалізацію творчих можливостей студентів, сприятиме розвитку художнього мислення, розширенню мистецького кругозору, вдосконаленню інструментально-виконавської майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Музика, Леся.
    Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича [Електронний ресурс] / Л. Музика // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 67-72, DOI 10.28925/2518-766X.2023.810. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанне виконавство -- педагогічна цінність -- педагогічний репертуар -- навичка -- педагогічна практика
Анотація: У статті здійснена спроба розглянути художньо-педагогічний арсенал фортепіанної музики на матеріалі видатного композитора української діаспори Сергія Борткевича.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

13.


    David, Royle
    Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі [Електронний ресурс] / Royle David. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 62-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: днощі Так звані компетенції студентів 21 століття активно обговорюються вже протягом декількох років. Цьому сприяє зростаюча цікавість до результатів PISA та їхня порівняльна цінність для освітніх систем, що мають на меті покращення та підвищення своєї ефективності. Однак менш зрозумілим є те, що шкільні системи мають охоплювати й такий спосіб досягнення поставлених за мету компетенцій, як, наприклад, внесення необхідних змін до програм професійної підготовки вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Девід Ройл


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Паламар, С. П.
    Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / С. П. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 221-234, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2034. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовно-моральні цінності -- освітнє середовище -- цінність
Анотація: Особливої уваги потребують не лише компетентності, а й готовність стати суспільно зрілою особистістю. Варто зазначити, що поряд із загальнолюдськими цінностями можемо спостерігати й псевдоцінності, що сформувалися в стислий проміжок часу, які значно погіршують поведінку молоді. Автор висвітлює основні проблеми сучасної молоді та розкриває шляхи формування духовно-моральних цінностей студентів у освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. В статті приділяється увага проблемі формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Шумило, C.
    Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст. / C. Шумило, О. Алфьоров // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 6-11, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.1 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Чорний Вир -- печатка -- "козацький" скит
Анотація: У статті досліджується печатка «козацького» скиту на Афоні «Чорний Вир» («Мавро Вир») другої половини XVIII — початку XIX ст. Її зображення було віднайдене в українських й іноземних архівах серед трьох документів скиту за 1758, 1766 і1802 рр. У додатках публікуються два документи скиту цієї епохи. Встановлено, що печатка «Чорного Виру» не тільки становить історичну цінність, а й являє собою зразок українського сфрагістичного мистецтва й має художню вартість. Її вивчення відкриває нову сторінку історичних і духовно-культурних зв’язків України та Афону ранньомодерної доби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Алфьоров, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Бурцева, Марія.
    Інформативні можливості вивчення імміграційної політики Канади на сучасному етапі [Електронний ресурс] / М. Бурцева // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 81-88, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Канада -- імміграційна політика -- мультикультуралізм -- інтернет-ресурси -- джерельна база
Анотація: У статті оглянуто інформативні можливості дослідження державної політики Канади у сфері імміграції та побудови мультикультурного суспільства у 1976–2012 рр. Здійснено спробу ви окремити основні групи джерел, завдяки яким можна вивчити основні прояви та особливості формування та реалізації канадської політики в означених сферах. Головним чином зосереджено увагу на матеріалах, які представлені на різних інтернет-ресурсах, зазначена їх інформативна цінність для вивчення канадської політики стосовно іммігрантів, біженців та інших груп населення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)