Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (96)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Лещенко, Т.
    Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 41-53, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інноваційні технології -- подкаст -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний виш
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційнокомунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жовнір, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Руднік, Юлія Вікторівна.
    Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов / Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 40-49, DOI 10.28925/2414-0325.2023.144 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова грамотність -- інноваційні технології -- технологія AR -- додаток Metaverse Studio
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітнього потенціалу програми Metaverse Studio як інноваційної AR-технології у викладанні іноземних мов. Дослідження базується на огляді літератури, синтезі, узагальненні та систематизації наявних досліджень та особистого досвіду використання означеного програмного забезпечення. Представлене дослідження доводить ефективність впровадження технології AR у викладання іноземних мов завдяки її універсальності, заглибленості та залученості, мотивації та кращим результатам навчання, які вона забезпечує. Було доведено та виявлено, що програма Metaverse Studio застосовна до різних мовних аспектів, таких як фонетика, граматика та лексика.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Нежива, Людмила Львівна.
    Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2024.167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- освітні технології -- інноваційні технології -- цифрові технології -- онлайн-сервіси -- комікси
Анотація: У статті розглянуто особливості підготовки вчителів початкових класів до створення навчальних коміксів та можливості застосування їх в освітньому процесі початкової школи як технології візуалізації навчального матеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шкуренко, Олександра Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: М898489384/2018/3
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8
Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта
Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12
Кл.слова: художні школи, музична культура
Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman
Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач
Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева
Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість
Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір
Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології
Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська
Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача
Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42
Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст
Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48
Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи
Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53
Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня
Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60
Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди
Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65
Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція
Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70
Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика
Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74
Кл.слова: флейта, тараф, най
Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79
Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88
Кл.слова: виконавський трактат, флейта
Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92
Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали
Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96
Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво
Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102
Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант
Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109
Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво
Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115
Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж
Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120
Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124
Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір
Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131
Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта
Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136
Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Ходоровська, І. М.
    Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 116-120, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.116120 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
чуття ритму -- інноваційні технології -- навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Грицак, Н.
    Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 188-199, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.198. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне навчання -- інноваційні технології -- лекція-конференція -- лекція-прес-конференція -- мультимедіа
Анотація: У статті теоретично обґрунтуванні поняття «інноваційне навчання» та «інноваційні технології». Автор доводить, що актуальними питаннями у системі вищої освіти в умовах кредитно-модульного навчання є впровадження інноваційних технологій. Розглянуто поняття «інновація» у трьох аспектах. Проаналізовано основні складові інноваційного навчання. Розкрита роль і значення інформаційних технологій, а також аргументована доцільність впровадження новітніх технологій в навчально-освітній процес вищих навчальних закладів. Автором частково запропоновано найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи студентів-словесників на заняттях із зарубіжної літератури вищих навчальних закладів. Доведено, що застосування інноваційних технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів-філологів, посилює творчу складову традиційної форми навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Leshchenko, T.
    Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс] = Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 105-118, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- ментальна карта -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zhovnir, М.
Жовнір Марина
Grinko, N.
Гринько Наталя
Лещенко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Buturlina, O.
    Research of stem education implementation in ukraine: gender aspect [Електронний ресурс] / O. Buturlina, T. Lysokolenko, S. Dovhal. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 61-82, DOI 10.28925/2312-5829.2021.35 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- інноваційні технології -- освіта в Україні -- STEM -- вибір професії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lysokolenko, T.
Dovhal, S.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)