Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кульбашна, Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
Шифр: О168872740/2021/10
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2021р. № 10 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України / В. Огнев’юк, С. Сисоєва. - С.6-14
Горохолінська, І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти / І. Горохолінська, О. Бродецький. - С.15-23
Калінічева, Г. Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева. - С.24-36
Любовець, О. Вища освіта як чинник формування ціннісних орієнтацій української молоді / О. Любовець. - С.37-44
Проценко, О. Університетські цінності в закладах вищої освіти України та Республіки Польща: погляд студентів / О. Проценко [и др.]. - С.45-55
Інші автори: Бульвінська О., Мельниченко О., Хархула Я.
Скрипник, І. Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.56-65
Olewniczak, K. Znaczenie babć i dziadków w rodzinie wielopokoleniowej dla trzeciego pokolenia / K. Olewniczak. - С.66-72
Чікарькова, М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19 / М. Чікарькова. - С.73-80
Сисоєв, О. Відповідність професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки цілям економічного розвитку Фінляндії / О. Сисоєв. - С.81-89
Слуцький, Я. Програми освітньо-адаптаційної підготовки іноземних студентів у ЗВО США / Я. Слуцький. - С.90-97
Філатов, А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття / А. Філатов. - С.98-105
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Скрипник, І.
    Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В. Захарова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 56-65, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна готовність -- праксеологічна компетентність -- професійна діяльність -- професійна самореалізація -- фахові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Кульбашна, Я.
    Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи
Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ткачук, О.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Кульбашна, Я. А.
    Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів [Електронний ресурс] / Я. А. Кульбашна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 117-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Кульбашна, Я. А.
    Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології [Електронний ресурс] / Я. А. Кульбашна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 86-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2021/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - С.7-18
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів / О. Гулько. - С.51-59
Линьов, К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження / К. Линьов, І. Линьова. - С.60-70
Мартиненко, С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект / С. Мартиненко. - С.28-32
Однорог, Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю / Г. Однорог. - С.19-27
Саврасова-В’юн, Т. Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект / Т. Саврасова-В’юн. - С.33-41
Скрипник, І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - С.99-106
Соколова, І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики / І. Соколова [и др.]. - С.89-98
Інші автори: Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О.
Чалий, О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах / О. Чалий [и др.]
Інші автори: Любчик О., Чалий К., Чайка О., Кривенко І., Гриценко Н., Криштопа А., Сисоєв О.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2020/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Скрипник, Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід / Т. Скрипник. - С.7-15
Хмєлевська, М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект / М. Хмєлевська. - С.16-23
Ostrovska, G. The technological approach to the studying of literature in school / G. Ostrovska. - С.24-30
Kreimeyer, J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine / J. Kreimeyer [и др.]. - С.31-40
Інші автори: Zaporozhets O., Smith J., Lozova O.
Сисоєв, О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка / О. Сисоєв. - С.41-48
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти») / Н. Лопіна. - С.49-59
Mospan, N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects / N. Mospan, V. Slipchuk. - С.60-70
Кульбашна, Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - С.71-77
Subashkevych, I. Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs / I. Subashkevych, V. Korniat, Loboda V. . - С.78-86
Sysoieva, S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.87-94
Bulvinska, O. Students’ participation in quality assuarance at university / O. Bulvinska, L. Chervona. - С.95-101
Заскалєта, С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта, Н. Буглай. - С.102-108
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Кульбашна, Я.
    Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Скрипник, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Скрипник, І.
    Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи [Електронний ресурс] / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 99-106, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістри стоматології -- праксеологічна компетентність -- науково-методичний підхід
Анотація: У статті визначено та розкрито зміст наукових актуальних підходів до процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів із стоматології. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, порівняння отриманих результатів дослідження, дискусії із науково-педагогічними працівниками медичних закладів вищої освіти визначили, що доцільним для застосування в освітній процес закладів вищої медичної освіти є системний, особисто-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, контекстний, синергетичний підходи. Системний науковий підхід реалізується шляхом створення системи компонентів із встановленими відносинами, між якими існує взаємодія. Особисто-орієнтований підхід спрямований на реалізацію індивідуального підходу до кожного учня. Сутність діяльнісного підходу полягає у вміннях та навичках, готовності випускника розв’язувати проблеми професійного спрямування, планувати та організовувати професійну діяльність, аналізувати та оцінювати результати своєї діяльності. Цей підхід визначає точні шляхи формування певної компетентності. Компетентнісний підхід забезпечує реалізацію навичок у професійній діяльності. Контекстний підхід вимагає створення середовища реального життя. Синергетичний підхід сприяє самореалізації та саморозвитку майбутніх стоматологів шляхом налагодження співпраці між учасниками навчального процесу. Доведено, що поєднання зазначених науково-методичних підходів у комплекс сприятиме підвищенню якості та ефективності процесу формування праксеологічної компетентності майбутніх магістрів стоматології.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я.
Захарова, В


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)