Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Глушак, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 30-41. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 106-114. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 130-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито результати дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології. Визначено та проаналізовано рівні сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології – початковий, середній, достатній та високий. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальної групи показники рівнів сформованості інформаційної культури значно відрізняються від показників рівнів сформованості інформаційної культури студентів контрольної групи. Студенти експериментальної групи демонструють високий та достатній рівні сформованості інформаційної культури, що свідчить про доцільність цілеспрямованої роботи щодо формування інформаційної культури у бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/ О. В. Коляденко (стр.1-12)
Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.13-29)
Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/ М. М. Василенко (стр.30-42)
Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.43-50)
Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/ Т. Г. Купрій (стр.51-62)
Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/ О. О. Музика (стр.63-73)
Зінченко В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель/ В. В. Зінченко (стр.74-96)
Грищук Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття/ Ю. В. Грищук (стр.97-107)
Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів/ І. В. Бацуровська (стр.108-120)
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій/ І. О. Гулівата, Л. П. Гусак (стр.121-129)
Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.130-140)
Саврасова-В’юн Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.141-151)
Загородня А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. А. Загородня (стр.152-162)
Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/ О. В. Бісмак (стр.163-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Бараненкова Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок (стр.1-8)
Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/ О. І. Браткова (стр.9-18)
Вембер В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі/ В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська (стр.19-29)
Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/ О. М. Глушак (стр.30-41)
Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/ А. К. Грабовий (стр.42-53)
Демешкант Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі/ Н. А. Демешкант, В. В. Пабат (стр.54-64)
Ковалинська І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі/ І. В. Ковалинська (стр.65-78)
Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти/ Т. В. Коршевнюк (стр.79-87)
Кубіцька М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя/ М. Д. Кубіцька (стр.88-95)
Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/ Т. В. Мельніченко (стр.96-107)
Мерзлякова О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації/ О. Л. Мерзлякова (стр.108-120)
Муромець В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень/ В. Г. Муромець (стр.121-130)
Неведомська Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів?/ Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська (стр.131-144)
Павлюк Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.145-156)
Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/ В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос (стр.157-168)
Руденко Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть/ Н. М. Руденко (стр.169-176)
Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/ Н. М. Слюсаревський (стр.177-187)
Cтеблюк С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації/ С. В. Cтеблюк (стр.188-197)
Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/ Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник (стр.198-207)
Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/ О. Ю. Тесленков (стр.208-216)
Хома Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу/ Т. В. Хома (стр.217-225)
Яновська Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії/ Л. Г. Яновська (стр.226-231)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 25-35. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект/ С. Р. Бабушко (стр.1-12)
Гевчук Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів/ Н. С. Гевчук (стр.13-24)
Глушак О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.25-35)
Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.36-45)
Грищук Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти/ Ю. В. Грищук (стр.46-57)
Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів/ Н. М. Дідик (стр.58-69)
Заєць В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія"/ В. Г. Заєць (стр.70-81)
Зінченко В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції/ В. В. Зінченко (стр.82-94)
Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/ Л. В. Козак (стр.95-107)
Кузьменко О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі/ О. М. Кузьменко (стр.108-116)
Кульбашна Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна (стр.117-128)
Кучаковська Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу/ Г. А. Кучаковська (стр.129-138)
Мазур Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики/ Н. П. Мазур (стр.139-148)
Малахова М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі/ М. О. Малахова (стр.149-155)
Наровлянський О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні/ О. Д. Наровлянський (стр.156-167)
Неведомська Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.168-181)
Петрощук Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання/ Н. Р. Петрощук (стр.182-193)
Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації/ О. В. Петрунько (стр.194-207)
Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу/ Л. В. Сазанович (стр.208-217)
Тригуб І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект/ І. І. Тригуб (стр.218-226)
Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/ А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко (стр.227-241)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)