Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Грищук, Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Бабійчук С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції/ С. М. Бабійчук (стр.1-12)
Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/ Ю. В. Бігунова (стр.13-23)
Волярська О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід/ О. С. Волярська (стр.24-35)
Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/ С. П. Гвоздій (стр.36-48)
Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/ А. К. Грабовий (стр.49-60)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект/ Ю. В. Грищук (стр.61-74)
Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти/ Н. А. Демешкант (стр.75-83)
Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/ П. Б. Джуринський (стр.84-94)
Дишко О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко (стр.95-103)
Дружененко Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар/ Р. С. Дружененко (стр.104-115)
Житинська М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема/ М. О. Житинська (стр.116-124)
Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/ Т. А. Кокнова (стр.125-134)
Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/ М. О. Коростелін (стр.135-149)
Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/ І. В. Ляшенко (стр.150-157)
Неведомська Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента?/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.158-166)
Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект/ Т. С. Острянко (стр.167-178)
Пляченко Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці/ Т. М. Пляченко (стр.179-191)
Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/ В. В. Прошкін (стр.192-203)
Савельчук І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників/ І. Б. Савельчук (стр.204-214)
Сльоза Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів/ Н. В. Сльоза (стр.215-228)
Уруський А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю/ А. В. Уруський (стр.229-238)
Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/ Р. Г. Шаповалова (стр.239-249)
Юрій Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій/ Р. Ф. Юрій (стр.250-260)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22)
Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38)
Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48)
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55)
Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75)
Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86)
Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100)
Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108)
Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116)
Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131)
Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140)
Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149)
Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158)
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169)
Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181)
Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192)
Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204)
Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216)
Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228)
Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240)
Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254)
Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263)
Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект/ С. Р. Бабушко (стр.1-12)
Гевчук Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів/ Н. С. Гевчук (стр.13-24)
Глушак О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.25-35)
Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.36-45)
Грищук Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти/ Ю. В. Грищук (стр.46-57)
Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів/ Н. М. Дідик (стр.58-69)
Заєць В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія"/ В. Г. Заєць (стр.70-81)
Зінченко В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції/ В. В. Зінченко (стр.82-94)
Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/ Л. В. Козак (стр.95-107)
Кузьменко О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі/ О. М. Кузьменко (стр.108-116)
Кульбашна Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна (стр.117-128)
Кучаковська Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу/ Г. А. Кучаковська (стр.129-138)
Мазур Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики/ Н. П. Мазур (стр.139-148)
Малахова М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі/ М. О. Малахова (стр.149-155)
Наровлянський О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні/ О. Д. Наровлянський (стр.156-167)
Неведомська Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.168-181)
Петрощук Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання/ Н. Р. Петрощук (стр.182-193)
Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації/ О. В. Петрунько (стр.194-207)
Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу/ Л. В. Сазанович (стр.208-217)
Тригуб І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект/ І. І. Тригуб (стр.218-226)
Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/ А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко (стр.227-241)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/ О. В. Коляденко (стр.1-12)
Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.13-29)
Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/ М. М. Василенко (стр.30-42)
Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.43-50)
Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/ Т. Г. Купрій (стр.51-62)
Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/ О. О. Музика (стр.63-73)
Зінченко В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель/ В. В. Зінченко (стр.74-96)
Грищук Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття/ Ю. В. Грищук (стр.97-107)
Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів/ І. В. Бацуровська (стр.108-120)
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій/ І. О. Гулівата, Л. П. Гусак (стр.121-129)
Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.130-140)
Саврасова-В’юн Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.141-151)
Загородня А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. А. Загородня (стр.152-162)
Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/ О. В. Бісмак (стр.163-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Брюханова Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття/ Г. В. Брюханова (стр.1-8)
Варченко-Троценко Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.9-19)
Головчук С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка/ С. Ю. Головчук (стр.20-27)
Гончаренко Т. О. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів/ Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник (стр.28-37)
Грищук Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості/ Ю. В. Грищук (стр.38-46)
Дудка І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами/ І. Г. Дудка (стр.47-55)
Дьячкова Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні/ Я. О. Дьячкова (стр.56-67)
Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості/ О. Б. Залюбівська (стр.68-81)
Заяць Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод/ Л. І. Заяць (стр.82-94)
Зубехіна Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки/ Т. В. Зубехіна (стр.95-101)
Качанюк Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі/ Н. В. Качанюк (стр.102-112)
Кононенко Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки/ Л. В. Кононенко (стр.113-124)
Корнят В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога/ В. С. Корнят (стр.125-134)
Котломанітова Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору/ Г. О. Котломанітова (стр.135-145)
Лавренчук Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова/ Ю. М. Лавренчук (стр.146-153)
Огнівчук Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу/ Л. М. Огнівчук (стр.154-165)
Пєша І. В. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами/ І. В. Пєша, М. Г. Соляник (стр.166-178)
Романюк С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США/ С. З. Романюк (стр.179-190)
Сабліна М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах/ М. А. Сабліна (стр.191-200)
Сітцева М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі/ М. В. Сітцева (стр.201-210)
Стеблюк С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація/ С. В. Стеблюк (стр.211-219)
Чернігівська Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування/ Н. С. Чернігівська (стр.220-230)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект/ Н. Г. Батечко (стр.1-12)
Безпалько О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції/ О. В. Безпалько (стр.13-22)
Титаренко І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники"/ І. О. Титаренко (стр.23-37)
Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. В. Іваній (стр.38-51)
Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/ В. В. Стойкова (стр.52-66)
Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Л. В. Безкоровайна (стр.67-78)
Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/ Т. В. Журавель, М. А. Снітко (стр.79-95)
Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/ Л. В. Козак (стр.96-105)
Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/ Ю. В. Грищук (стр.106-118)
Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/ І. І. Тригуб (стр.119-131)
Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.132-144)
Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/ Т. Л. Лях, А. О. Попова (стр.145-154)
Павлюк Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики/ Р. О. Павлюк (стр.155-167)
Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/ Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова (стр.168-182)
Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Прошкін (стр.183-197)
Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/ І. А. Хижняк (стр.198-211)
Стихун Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл/ Н. В. Стихун (стр.212-226)
Грищук Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності/ Г. І. Грищук (стр.227-234)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 61-74. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна освіта--професійно-педагогічна підготовка--тенденції розвитку педагогічної освіти
Анотація: У статті здійснено аналіз проблеми розвитку педагогічної освіти у Республіці Польщі у педагогічній теорії. Актуальні аспекти розвитку вищої педагогічної освіти у Республіці Польщі розглянуто за такими напрямами: розвиток музично-педагогічної освіти; розвиток вищих педагогічних шкіл; розвиток вищої освіти недержавної форми власності; розвиток системи післядипломної педагогічної освіти; розвиток університетської освіти та науки; реформування освіти; професійнопедагогічна підготовка майбутніх фахівців; формування різних видів професійної компетентності у майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови [Electronic resource]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 67-75. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна наука--педагогічна освіта--підготовка вчителів--шкільництво
Анотація: У статті розглянуто генезис розвитку педагогічної освіти в Польщі; проаналізовано вплив суспільно-політичних і соціально-економічних факторів на формування і розвиток системи педагогічної освіти в незалежній Польщі; виявлено провідні тенденції та особливості розвитку педагогічної освіти в Польщі на різних етапах історичного розвитку країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)