Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зверюк, Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Український університет у добу експонентного розвитку/ В. Огнев’юк (стр.1-25)
Твердохліб Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.)/ Т. Твердохліб (стр.26-37)
Зверюк Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття/ Р. Зверюк (стр.38-50)
Петрухан-Щербакова Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.)/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.51-60)
Klajmon-Lech U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled/ U. Klajmon-Lech (стр.61-76)
Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання/ А. Гурська, Н. Кіпіченко (стр.77-86)
Гладкова В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти/ В. Гладкова (стр.87-99)
Астаф’єва М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії/ М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко (стр.100-115)
Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/ Г. Скачкова (стр.116-128)
Семенюк А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів/ А. Семенюк (стр.129-140)
Кульбашна Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря/ Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова (стр.141-157)
Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/ О. Бойчук (стр.158-170)
Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/ Т. Журавель, Ю. Рогозна (стр.171-187)
Грицак Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі/ Н. Грицак (стр.188-199)
Братко М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США/ М. Братко (стр.200-218)
Батечко Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.219-232)
Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.233-245)
Воронова Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти/ Н. Воронова (стр.246-254)
Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/ Ю. Мережко, С. Румянцева (стр.255-266)
Паламар С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти/ С. Паламар (стр.267-278)
Могілевська В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти/ В. Могілевська (стр.279-290)
Хома О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ/ О. Хома, О. Ліба (стр.291-302)
Кошіль О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Кошіль (стр.303-311)
Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/ О. Khomik, О. Kovalchuk (стр.312-324)
Бодненко Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика"/ Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка (стр.325-340)
Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/ Є. Ветчанін (стр.341-352)
Білоус В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті/ В. Білоус (стр.353-362)
Мосьпан Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union/ Н. Мосьпан (стр.363-373)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зверюк Р.
Назва : Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 38-50. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.84612 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.84612
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): енергетично-номокративна педагогіка--методологічні підходи--психологія--сентиментально-чуттєва педагогіка--учительське звання
Анотація: У статті, на основі вивчення змісту ідей Я. Яреми, викладених у праці «Психологія учительського звання – типологія», досліджено зміст його методологічних, психологічних та педагогічних підходів до аналізу педагогічного професіоналізму. Шляхом порівняння з’ясовано зміст використаного вченим поняття «звання» як професійної чинності, загальну методологію дослідження, що відповідає інтегрованим засадам філософії життя та львівсько-варшавської філософської школи. Вивчення Якимом Яремою основ професійної психології, зокрема професій, «предметом яких є людина», дало можливість порівняти тогочасних меж педагогічного професіоналізму зі сучасними. Акмеологічні підходи до характеризування типів педагогів у праці Я. Яреми реалізуються завдяки поєднанню аналізу культурно-психологічних типів людини (гуманітарної психології та етики особистості), типології вчителів у розрізі виховного потенціалу типів (психологічний аналіз особистості вчителя-вихователя) та власної наукової візії історико-педагогічного етапу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)