Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Когут, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.20-23
2.

Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2.-С.63-73
3.

Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
4.

Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/І. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.234-245
5.

Освітологічний дискурс - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Освітологічний дискурс - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
7.

Освітологічний дискурс - 2018г.,N 3/4 (Введено оглавление)
8.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2022г.,N 38 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)