Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Когут, І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні/ О. В. Бісмак (стр.1-12)
Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./ В. А. Вербицький (стр.13-23)
Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/ М. М. Галицька (стр.24-33)
Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ А. К. Грабовий (стр.34-44)
Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів/ Є. Є. Завгородня (стр.45-54)
Казанцева Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Л. І. Казанцева (стр.55-64)
Кіліченко О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій/ О. І. Кіліченко (стр.65-75)
Ковалинська І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі/ І. В. Ковалинська (стр.76-84)
Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/ І. В. Когут (стр.85-97)
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження/ Л. В. Козак (стр.98-109)
Крупник З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект/ З. І. Крупник (стр.110-118)
Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів/ О. В. Луценко (стр.119-128)
Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/ В. В. Майорський (стр.129-140)
Маслов Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ Р. В. Маслов (стр.141-148)
Муромець В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект/ В. Г. Муромець (стр.149-157)
Побірченко Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти/ Н. А. Побірченко (стр.158-165)
Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу/ Н. Г. Пономаренко (стр.166-171)
Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності/ В. О. Ратєєва (стр.172-180)
Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання/ Ю. А. Руденко (стр.181-194)
Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології/ В. О. Рябенко (стр.195-206)
Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття/ Л. О. Синишин (стр.207-217)
Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів/ Т. В. Сірик (стр.218-229)
Стинська В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект/ В. В. Стинська (стр.230-239)
Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/ Р. В. Троценко (стр.240-248)
Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/ Ю. В. Черпак (стр.249-261)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Когут І. В.
Назва : Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 85-97. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії--показники--рівні--професійно-педагогічна комунікативна компетентність--майбутній вчитель
Анотація: У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійнопедагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Когут І. В.
Назва : Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 63-73. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)