Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Сисоєва, С.
    Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу [Електронний ресурс] / С. Сисоєва, Л. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 99-109, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)99109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр -- навчальний план -- навчальний процес -- методи навчання -- форми навчання
Анотація: У статті розглянуто навчання бакалаврів у провідних країнах світу − Велика Британія, Швеція, Німеччина, США та Японія. Показано,що вищі навчальні заклади у цих країнах пропонують бакалаврські програми, які, зазвичай, мають два способи організації навчального процесу: модульну і семестрову, кожна з яких має свої особливості та переваги; встановлено, що зміст навчання орієнтований на сучасні вимоги ринку праці та особистісні потреби студентів;розглянуто форми організації навчання бакалаврів (лекції, семінари, практичні заняття, індивідуальні та колективні проекти,самостійна робота) та інтерактивні й проблемні методи навчання; застосування у процесі навчання ІКТ технології; проаналізовано практичну підготовку, що передбачає наукове дослідження, проектування, стажування на підприємствах та організаціях своєї країни та за кордоном.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Козак, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Козак, Л.
    Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід [Електронний ресурс] / Л. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 136-142, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)136142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- європейський досвід -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглянуто підготовку майбутніх фахівців дошкільної освіти у Великій Британії, Швеції, Німеччині та Греції. Показано, що підготовка педагогічних кадрів здійснюється в університетах, інститутах вищої освіти, інститутах педагогіки при університетах, педагогічних коледжах; встановлено, що відмінності у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти виявляються у структурі та змісті освітніх програм; розглянуто основні підходи до оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах; визначено спільне в тенденціях підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти в європейських країнах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Козак, Л. В.
    Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 40-45, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
моніторингве дослідження -- контроль -- критерії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Козак, Л.
    Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання [Електронний ресурс] / Л. Козак. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 71-77, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3510. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
готовність педагога до інноваційної діяльності -- дошкільна освіта -- інноваційна діяльність -- педагог -- проєктне навчання -- проєктування
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Козак, Л. В.
    Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології [Електронний ресурс] / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 32-38 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- LEGO DUPLO -- ранній вік
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Хожай, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Козак, Л.
    Якість дошкільної освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / Л. Козак, І. Швидка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 198-208, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.4319. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- система -- якість освіти -- якість дошкільної освіти -- критерії якості дошкільної освіти
Анотація: У статті зосереджено увагу на актуальних аспектах якості дошкільної освіти; визначено основні завдання системи дошкільної освіти; описано нормативно-правове забезпечення; висвітлено сучасні науковопедагогічні погляди на досліджувану проблему, зокрема: проаналізовано поняття «якість дошкільної освіти», охарактеризовано критерії оцінки якості дошкільної освіти; розкрито шляхи забезпечення якості дошкільної освіти на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Швидка, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Козак, Л. В.
    Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 235-251, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- вчитель материнської і початкової школи -- дошкільник -- дошкільна освіта -- дошкільний навчальний заклад -- підготовка педагогічних кадрів
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність вивчення європейського досвіду для вирішення сучасних проблем дошкільної освіти в Україні. Проаналізовано досвід організації дошкільної освіти у Франції, Великобританії, Німеччині. Показано, що системи дошкільної освіти цих країн мають свої особливості та власний перспективний досвід. Встановлено, що спільним для дошкільних закладів європейських країн є особлива увага до створення розвивального середовища та організація різних видів діяльності, що сприяють загальному розвитку дитини і підготовці її до навчання в школі. Підготовка педагогічних кадрів для роботи в дошкільних закладах здійснюється в кожній країні за власною системою професійної підготовки (курси, середні спеціальні заклади, інститути, університети, вищі школи). Виокремлено ідеї, які можна застосувати у розвитку дошкільної освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Козак, Л. В.
    Особливості університетської освіти Франції [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 96-105, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр -- вища освіта -- доктор наук -- ліценціат -- магістр -- навчальний цикл -- університет
Анотація: У статті розглянуто шляхи здобуття університетської освіти у Франції; проаналізовано університетське навчання, що складається з декількох циклів, організованих за європейською схемою навчання, яка передбачає три підсумкових рівня: ступінь Лісанс, ступінь Майстер, ступінь Доктор (ЛМД); визначено особливості та переваги французької університетської освіти; розкрито форми організації навчального процесу в університетах Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Козак, Л. В.
    Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 156-171. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Козак, Л. В.
    Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 74-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)