Пошуковий запит: (<.>A=Кондратець, І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність/Г. Бєлєнька [та ін.] // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.96-110
|
>2.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2021г.,N 35 (Введено оглавление)
|
>3.
| Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.83-88
|
>4.
| Освітологічний дискурс - 2021г. т.Т. 34,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.77-82
|
>6.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2022г.,N 38 (Введено оглавление)
|
>7.
| Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/І. Кондратець, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.47-56
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
|