Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кондратюк, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/ О. Горбань, М. Малецька (стр.1-18)
Головченко Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення/ Г. Головченко (стр.19-36)
Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/ І. Кушнір (стр.37-52)
Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/ В. Вербовий, М. Кушнірук (стр.53-67)
Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/ Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.68-85)
Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/ Ю. Скиба (стр.86-109)
Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/ С. Кондратюк, І. Кушнір (стр.110-124)
Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/ A. Solomakha, N. Kosharna (стр.125-140)
Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/ І. Линьова, Т. Плешко (стр.141-155)
Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/ Н. Лопіна (стр.156-184)
Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/ С. Євстрат’єв (стр.185-205)
Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/ Г. Окрепка (стр.206-219)
Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/ І. Новик (стр.220-234)
Мельник І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід/ І. Мельник (стр.235-253)
Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/ О. Павленко (стр.254-266)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 35
Цікаві статті :
Хоружа Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/ С. Івашньова (стр.12-20)
Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту/ О. Ліннік (стр.21-29)
Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції/ Г. Бєлєнька (стр.30-35)
Васьківська Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ/ Г. Васьківська, Г. Скиба (стр.36-41)
Malach J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment/ J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková (стр.42-51)
Кисіль Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення/ Н. Кисіль, Й. Малах (стр.52-56)
Машовець М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО/ М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко (стр.57-62)
Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/ Л. Гаращенко, С. Кондратюк (стр.63-70)
Козак Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання/ Л. Козак (стр.71-77)
Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів/ А. Карнаухова (стр.78-82)
Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.83-88)
Пономаренко Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ Т. Пономаренко, О. Кузіна (стр.89-93)
Цюман Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.94-100)
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією/ І. Сулятицький, А. Порохнява (стр.101-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Кондратюк С.
Назва : Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 63-70. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--комунікативна компетентність--мовленнєва компетентність--діти дошкільного віку--книжка-картинка--методика складання розповіді--креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк С., Кушнір І.
Назва : Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 110-124. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--ігрова діяльність--класифікація ігрової діяльності--психотехнічні вправи--психологічні ігри
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи до використання ігор психологічного спрямування у закладах дошкільної освіти. З’ясовано необхідність врахування класифікації ігор в процесі організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку з виокремленням групи ігор психологічного спрямування. Доведено, що усвідомлення та визначення спільних суттєвих ознак ігор педагогічного та психологічного спрямування є основою класифікації та забезпечує якість освітнього впливу на дітей. Уточнено поняття «психологічні ігри», що беруть початок від психотехнічних вправ, і які широко використовують під час проведення психологічних тренінгів і спрямовані на розвиток психічних процесів та властивостей особистості. Виокремлено складники психотехнічних вправ, що є елементами психологічних ігор. Обґрунтовано взаємозв’язок дидактичних ігор та ігор психологічного спрямування. Розроблено комплексну модель ігор психологічного спрямування, що враховує різні сфери психічного розвитку особистості дитини дошкільного віку: когнітивну, соціальну, емоційну, вольову та є складником дидактичних ігор. Одним із видів таких ігор є кінозологічні вправи, що забезпечують баланс емоційного та фізичного складника. Структуровано способи впливу психологічних ігор на розвиток таких психічних процесів особистості дошкільника, як: відчуття, сприйняття, мислення, свідомість, мова, пам’ять, уява; розвиток вольових якостей, проактивності, самоповаги, розвиток навичок спілкування, розвиток міжпівкульної спеціалізації, розвиток почуття доброзичливості; зняття напруженості, невротичних станів, страхів. Ефективність впровадження в освітній процес різноманітних ігор психологічного спрямування залежить від професіоналізму педагогів та забезпечить розв’язання конкретних завдань практичного характеру, що дозволить поліпшити освітній процес та комунікацію всіх його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)