Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (42)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ляшенко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Олексюк О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. Олексюк (стр.3-7) Кл.слова: освітня парадигма,синергетика,антропологічна педагогіка
Кондрацька Л. А. Сакральний простір і homo musicus/ Л. А. Кондрацька (стр.8-13) Кл.слова: інтонований смисл,музична риторика,ентелехія
Попович Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн/ Н. М. Попович, С. М. Буркало (стр.14-19) Кл.слова: професійна підготовка,спеціалізовані заклади,музично-педагогічна освіта
Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми/ М. М. Ткач (стр.20-25) Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка,педагогічна культура,світорозуміння вчителів
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Овчаренко (стр.26-28) Кл.слова: семіотика,духовні цінності,майбутній вчитель
Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/ Н. В. Соболь (стр.29-34) Кл.слова: майбутній вчитель,фахова підготовка,худоня ментальність
Полянський В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст./ В. А. Полянський (стр.40-45) Кл.слова: імпровізація,джаз,стиль
Ізваріна О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст./ О. М. Ізваріна (стр.46-49) Кл.слова: оперне мистецтво,українська періодика,просвітницька діяльність
Свириденко Н. С. Лесин рояль/ Н. С. Свириденко (стр.50-55) Кл.слова: Леся Українка,фортепіанна культура,реставрація
Вишинський В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст./ В. В. Вишинський (стр.56-61) Кл.слова: концепт руху,ритмічне виховання,емоції
Ходоровський В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера/ В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська (стр.62-66) Кл.слова: принцип педалізації,виконавська аплікатура,фортепіанна педагогіка
Куришев Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва/ Є. В. Куришев (стр.67-70) Кл.слова: фортепіанні конкурси,виконавська практика,концерт
Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти/ Л. А. Бондаренко (стр.71-75) Кл.слова: вчитель музики,професійний саморозвиток,підготовка вчителів
Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Ю. В. Мережко (стр.76-79) Кл.слова: інноваційні методи,комп’ютерні технології,професійна підготовка
Ляшенко О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі/ О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко (стр.80-84) Кл.слова: медіа-компетентність,медіа-освіта,медіа-засоби
Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/ О. С. Економова (стр.85-88) Кл.слова: інтеграція,професійна підготовка,майбутні вчителі
Гаркуша О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики/ О. І. Гаркуша (стр.89-93) Кл.слова: лекційно-виконавська практика,педагогічний досвід,культурно-професійний рівень
Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/ О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко (стр.94-98) Кл.слова: компетентнісний підхід,викладач і студент,проектні технології
Веньцзун Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Лю Веньцзун (стр.99-104) Кл.слова: інтонаційний метод,комплексний підхід,диференціація
Гмиріна С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака/ С. В. Гмиріна (стр.105-108) Кл.слова: вокальні здібності,джазовий стандарт,вокальний розвиток
Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/ Т. О. Макарова (стр.109-111) Кл.слова: диригування,технології навчання,методи навчання
Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/ Т. М. Нижник (стр.112-116) Кл.слова: хоровий репертуар,естетична значущість,музична мова
Теряєва Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва (стр.117-121) Кл.слова: інновації,міждисциплінарні зв’язки,суміжні музичні дисципліни
Чжан Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору/ Лу Чжан (стр.122-125) Кл.слова: творчий імідж,саморозвиток учителя,хоровий колектив
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/ А. Р. Романенко (стр.126-129) Кл.слова: соціокультурний феномен,мистецький проект,культурний контекст
Пуцик О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. А. Пуцик (стр.130-134) Кл.слова: регіоналізація,художня культура,методична підготовка
Макарова Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко (стр.135-138) Кл.слова: етнохудожня діяльність,культурологічна діяльність,вокальна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О. Д., Лабінцева Л. П., Бутенко Т. М.
Назва : Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 80-84. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201618084 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201618084
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-компетентність--медіа-освіта--медіа-засоби
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів/ В. О. Огнев’юк (стр.1-15)
Cor van Beuningen. Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)/ van Beuningen Cor (стр.16-20)
Marshall Christensen. Ведення шкіл до високих результатів/ Christensen Marshall (стр.21-33)
Паращенко Л. І. Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою/ Л. І. Паращенко (стр.34-46)
Chris Jones. Громадсько-активні школи/ Jones Chris (стр.47-61)
David Royle. Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі/ Royle David (стр.62-91)
Уваров О. Ю. Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы/ О. Ю. Уваров (стр.92-114)
Ляшенко О. Українська школа на шляху до якісної освіти/ О. Ляшенко (стр.115-121)
Mosad Zineldin. Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти/ Zineldin Mosad, Boren Peter (стр.122-132)
Simon Steen. Роль неурядових організацій у розбудові шкіл/ Steen Simon (стр.133-144)
Ковалева Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі/ Т. М. Ковалева (стр.145-161)
Маслов В. Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців/ В. Маслов (стр.162-167)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О.
Назва : Українська школа на шляху до якісної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 115-121. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабінцева Л. П., Ляшенко О. Д.
Назва : Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 175-185. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виконавська діяльність--досвід виконавської діяльності--майбутній учитель музичного мистецтва
Анотація: У статті розглядаються особливості формування досвіду виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва; висвітлено методи та прийоми педагогічного впливу на студентів (самостійну аналітичну діяльність; інтенсивний розвиток музичного мислення; оцінку концертних виступів); розкрито мету, особливості організації виконавської діяльності; представлено творчі завдання, які сприяють формуванню досвіду виконавства у студентів. Перспективою подальшого дослідження вбачається теоретична розробка і практичне опрацювання технології формування досвіду виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва на основі компетентнісного підходу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)