Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лісаковська, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Reis A. How does our brain change during the learning process/ A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk (стр.1-7) Кл.слова: електронне навчання,мультимедіа,біхевіоризм
Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/ Г. Генсерук (стр.8-16) Кл.слова: компетентність,компетенція,цифрова компетентність
Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/ І. Гребеник (стр.17-25) Кл.слова: цифрова компетентність,Інтернет технології,ІКТ компетентність
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти/ А. Кушнірук (стр.26-34) Кл.слова: інформаційний простір,заклади загальної середньої освіти,засоби організації електронного навчання
Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/ О. Лісаковська (стр.35-43) Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності,електронне навчання,e-learning
Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/ Н. Морзе, В. Вембер (стр.44-54) Кл.слова: оцінювання,формувальне оцінювання,пірінгове оцінювання
Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/ Д. Покришень, С. Олексієнко (стр.55-62) Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,інформатика,підвищення кваліфікації
Продан М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя/ М. Продан (стр.63-69) Кл.слова: педагогіка,школа,компетентність
Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.70-80) Кл.слова: автоматизація,лабораторна робота,обладнання
Varchenko-Trotsenko L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk (стр.81-89) Кл.слова: Вікі-портал,wiki-технологія,проектна діяльність
Веремей Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі/ Є. Веремей (стр.90-100) Кл.слова: Електронне навчання,електронний навчальний курс,контроль навчальної діяльності
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/ І. Воротникова (стр.101-118) Кл.слова: цифрова компетентність вчителя,післядипломна освіта,неформальна післядипломна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісаковська О.
Назва : Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 35-43. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.3543 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.3543
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні ік-компетентності--електронне навчання--e-learning
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку ІК-компетентностей педагога для роботи в системі електронного навчання (e-learning). Автором розглянуто поняття «електронне навчання». Розглянуто роль інформаційних технологій в сучасному світі постійно зростає. Вказано, що E-learning інтегрує ряд понять в сфері застосування сучасних інформаційних і комунікаційних технологій в освіті, таких медіа, навчання на основі Webтехнологій, онлайн-навчання і т.д. Автором відзначено, що Web-технології на основі гіпертекстів, які дозволяють істотно заощадити матеріальні засоби, так як немає необхідності купувати додаткове програмне забезпечення для роботи з гіпертекстовими документами. Доведено необхідність опанування педагогічними працівниками навчальних закладів основними термінами електронного навчання та розуміння їх значення, усвідомлення ролі та необхідності впровадження електронного навчання в освітніх навчальних закладах країни. Доведено, що впровадження різних форм дистанційної освіти в навчальних закладах сприятиме підвищенню рівня інформатичної компетенції працівників закладів освіти, полегшить сприйняття та засвоєння навчального матеріалу, наддасть додаткові можливості бажаючим отримати спеціальну або додаткову освіту. Наведено і аргументовано переваги використання засобів і технологій електронного навчання (e-learning). Розглянуто різні підходи до визначення і змісту ІК-компетентності сучасного педагога. Представлено зміст професійної компетентності педагога в області інформаційно-комунікаційних технологій. Автором визначено, що організаційно-педагогічне забезпечення дозволить досягти високого рівня підготовки викладача для роботи в системі е-навчання за рахунок виконання наступних умов: визначено основні завдання, які вирішуються викладачем в системі е-навчання, на їх основі систематизовані його основні види діяльності при дистанційному викладанні; на основі аналізу видів діяльності складені вимоги до кваліфікації викладача; на базі кваліфікаційних вимог сформульовані компетенції викладача, для вимірювання яких розроблені завдання; з урахуванням компетенцій розроблена модель курсу і програма підвищення кваліфікації; розроблений і апробований дистанційний курс підвищення кваліфікації. Описані ключові складові компетентності електронного навчання як напрямок професійного самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)