Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Майєр, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Хоружа Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії/ Л. Хоружа (стр.7-13)
Овчаренко Н. Парадигмальний простір сучасної музичної освіти/ Н. Овчаренко (стр.13-20)
Куземко Л. Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи/ Л. Куземко (стр.20-25)
Степаненко С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації/ С. Степаненко, Н. Степаненко (стр.26-33)
Стихун Н. Розвиток професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. Стихун (стр.34-37)
Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/ І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук (стр.38-45)
Безкоровайна Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації/ Л. Безкоровайна (стр.45-50)
Замотаєва Н. . Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/ Н. Замотаєва (стр.50-56)
Лисенко О. Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя/ О. Лисенко (стр.57-60)
Майєр Н. . Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/ Н. Майєр (стр.61-65)
Заскалєта С. Професійна підготовка економістів: напрями реалізації/ С. Заскалєта (стр.66-70)
Падалка О. Формування педагогічних цінностей майбутніх вихователів у процесі позааудиторної роботи/ О. Падалка (стр.71-74)
Лілік О. . Мистецька компаративістика у професійній підготовці майбутніх учителів української літератури/ О. Лілік (стр.75-80)
Заярна І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників/ І. Заярна (стр.81-87)
Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/ Ч. Вей (стр.88-92)
Касілов І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ І. Касілов (стр.93-98)
Сисоєва С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу/ С. Сисоєва, Л. Козак (стр.99-109)
Батечко Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини/ Н. Батечко (стр.109-115)
Когут С. Історико-педагогічний аналіз становлення й розвитку педагогіки праці в Республіці Польща/ С. Когут (стр.115-121)
Кристопчук Т. Полікультурність у європейській освітній політиці/ Т. Кристопчук (стр.122-126)
Дудіна О. Самостійна робота у професійній підготовці магістрів з технічного перекладу в США/ О. Дудіна (стр.127-131)
Дурдас А. Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів/ А. Дурдас (стр.132-138)
Слозанська А. Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників/ А. Слозанська (стр.138-144)
Якименко Н. Дистанційна освіта як інтерактивна форма навчання фахівців з документознавства та інформаційної діяльності/ Н. Якименко (стр.145-149)
Кравченко О. Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету/ О. Кравченко (стр.150-155)
Троцький Р. Формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України у процесі фахової підготовки/ Р. Троцький (стр.155-160)
Каричковський В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України/ В. Каричковський (стр.160-165)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майєр Н.
Назва : Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 61-65. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--методична компетентність--професійно орієнтована--методичні вміння--рольова гра--французька мова
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність моделювання ситуацій професійно-методичної діяльності викладача для формування й розвитку у студентів магістратури методичних умінь на основні набутих методичних знань. Витлумачено поняття професійно орієнтованої рольової гри як методичного прийому для оволодіння методичними вміннями, охарактеризовано її зміст і етапи (підготовчий, етап проведення, контрольнорефлексивний етап), конкретизовано об’єкти контролю у процесі її реалізації й обґрунтовано критерії оцінювання методичних умінь майбутніх викладачів французької мови, визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності перебігу й результатів професійно орієнтованої рольової гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)