Пошуковий запит: (<.>A=Петрик, Л.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.185-196
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Петрик Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.112-128
|
>4.
| Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
|
>5.
| Освітологічний дискурс - 2021г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/Н. Кошарна, Л. Петрик // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3
|
>8.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|