Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Половіна, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна О., Кондратець І.
Назва : Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2). - С. 77-82. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3812 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3812
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): артосвіта--аспекти--діти раннього віку--дошкільна освіта--психолого-педагогічний супровід--розвиток дітей
Анотація: Статтю присвячено питанню артосвіти дітей раннього віку на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти. Проаналізовано наукові дослідження, які розв’язують проблеми розвитку дітей раннього віку та здійснення психолого-педагогічного супроводу різних видів мистецько- творчої діяльності дітей означеної категорії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна О., Новоселецька І.
Назва : Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2024. - Вип. 1. - С. 74-87. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.6 (Шифр Н057263/2024/1). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.6. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): артспілкування--сатіальний--латеральний--ювенільний--кластер
Анотація: У статті розглянуті питання фахової підготовки вихователів, зокрема мистецької її компоненти. Актуалізовано потребу підготовки педагога-новатора, який у відповідності до темпів світових змін готовий до модернізації освітнього процесу; свідомий розуміння виховання творчої, вільної й багатогранної особистості шляхом введення її у світ мистецтва та володіє необхідними методичним інструментарієм. Відзначено, що мистецька взаємодія з дітьми дошкільного віку потребує модифікованого логічно-послідовного супроводу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Половіна О., Кондратець І.
Назва : Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 83-88. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3511
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): живописні перформанси--майбутні вихователі--мистецька компетентність--мистецька рефлексія--мистецьке спілкування--творчий потенціал--фахова підготовка--художня картина
Анотація: У статті висвітлено питання професійної підготовки майбутніх вихователів як багатоаспектної проблеми. Виокремлено мистецьку компоненту фахової підготовки майбутніх вихователів. Розкрито механізми і методи формування творчого потенціалу майбутніх вихователів. Визначено дієві засоби підготовки майбутніх вихователів, зокрема спілкування на матеріалі мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 1
Цікаві статті :
Шербак В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ»/ В. Шербак (стр.7-14)
Мельниченко О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах?/ О. Мельниченко (стр.15-23)
Moskalets O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany/ O. Moskalets [и др.] (стр.24-43)
Линьов К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану/ К. Линьов, Д. Сабол (стр.44-55)
Ярошенко О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі/ О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко (стр.56-73)
Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/ О. Половіна, І. Новоселецька (стр.74-87)
Сисоєва С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща/ С. Сисоєва (стр.88-98)
Регейло І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди)/ І. Регейло, М. Саюк (стр.99-112)
Тадеуш О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід/ О. Тадеуш (стр.113-131)
Сисоєв О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні/ О. Сисоєв (стр.132-144)
Яремчук М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща/ М. Яремчук (стр.145-154)
Бульвінська О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз/ О. Бульвінська (стр.155-169)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р. т.Т. 34,N 3
Цікаві статті :
Пищик О. Освітня дипломатія керівників закладів освіти як інструмент творчого співробітництва/ О. Пищик (стр.1-14)
Скиба Ю. Працевлаштування науково-педагогічних працівників в умовах кадрової автономії університету: вітчизняні практики/ Ю. Скиба (стр.15-31)
Михалюк А. Творчість та інновація: сучасний контент/ А. Михалюк (стр.32-45)
Мельник І. Психологічна складова здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: результати дослідження/ І. Мельник (стр.46-60)
Buturlina O. Research of stem education implementation in ukraine: gender aspect/ O. Buturlina, T. Lysokolenko, S. Dovhal (стр.61-82)
Бондаренко А. Внутрішня мотивація здобувачів як першочергова складова навчання грі на фортепіано/ А. Бондаренко, О. Наливайко (стр.83-95)
Бєлєнька Г. Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність/ Г. Бєлєнька [и др.] (стр.96-110)
Шведова Я. . Педагогічна взаємодія у діаді «викладач-студент» в умовах онлайн навчання/ Я. Шведова (стр.111-129)
Наумова В. Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти/ В. Наумова (стр.130-143)
Полєвікова О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор/ О. Полєвікова, Т. Швець (стр.144-159)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 35
Цікаві статті :
Хоружа Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/ С. Івашньова (стр.12-20)
Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту/ О. Ліннік (стр.21-29)
Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції/ Г. Бєлєнька (стр.30-35)
Васьківська Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ/ Г. Васьківська, Г. Скиба (стр.36-41)
Malach J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment/ J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková (стр.42-51)
Кисіль Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення/ Н. Кисіль, Й. Малах (стр.52-56)
Машовець М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО/ М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко (стр.57-62)
Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/ Л. Гаращенко, С. Кондратюк (стр.63-70)
Козак Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання/ Л. Козак (стр.71-77)
Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів/ А. Карнаухова (стр.78-82)
Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.83-88)
Пономаренко Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ Т. Пономаренко, О. Кузіна (стр.89-93)
Цюман Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.94-100)
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією/ І. Сулятицький, А. Порохнява (стр.101-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Половіна О., Кондратець І., Шинкар Т.
Назва : Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 96-110. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.37 (Шифр О283150799/2021/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.37
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): артосвіта--магістранти--методи--інформаційно-комункаційні технології--фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)