Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рябко, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Reis A. How does our brain change during the learning process/ A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk (стр.1-7) Кл.слова: електронне навчання,мультимедіа,біхевіоризм
Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/ Г. Генсерук (стр.8-16) Кл.слова: компетентність,компетенція,цифрова компетентність
Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/ І. Гребеник (стр.17-25) Кл.слова: цифрова компетентність,Інтернет технології,ІКТ компетентність
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти/ А. Кушнірук (стр.26-34) Кл.слова: інформаційний простір,заклади загальної середньої освіти,засоби організації електронного навчання
Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/ О. Лісаковська (стр.35-43) Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності,електронне навчання,e-learning
Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/ Н. Морзе, В. Вембер (стр.44-54) Кл.слова: оцінювання,формувальне оцінювання,пірінгове оцінювання
Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/ Д. Покришень, С. Олексієнко (стр.55-62) Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,інформатика,підвищення кваліфікації
Продан М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя/ М. Продан (стр.63-69) Кл.слова: педагогіка,школа,компетентність
Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.70-80) Кл.слова: автоматизація,лабораторна робота,обладнання
Varchenko-Trotsenko L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk (стр.81-89) Кл.слова: Вікі-портал,wiki-технологія,проектна діяльність
Веремей Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі/ Є. Веремей (стр.90-100) Кл.слова: Електронне навчання,електронний навчальний курс,контроль навчальної діяльності
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/ І. Воротникова (стр.101-118) Кл.слова: цифрова компетентність вчителя,післядипломна освіта,неформальна післядипломна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябко А., Толмачов В.
Назва : Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 70-80. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.7080 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.7080
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автоматизація--лабораторна робота--обладнання
Анотація: У статті розглядається проблема розробки сучасного комп’ютерного інтерфейсу до традиційних установок для лабораторних робіт з фізики та пошук нових, активних форм, методів і засобів навчання, які відповідали б сучасним тенденціям розвитку освіти і сприяли б підготовці високопрофесійних учителів фізики. Сучасні установки для дослідження ізопроцесів в газах складаються з посудини, об’єм якої можна змінювати, датчиків тиску і температури, пристрою для обробки сигналів з датчиків. Але ціна на такі установки зависока для навчальних закладів. У статті висвітлюються результати впровадження методики використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики як простої і, водночас, ефективної альтернативи до заводського обладнання для вивчення газових законів. Arduino – апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання, основними компонентами якої є плата мікроконтролеру з елементами вводу/виводу та середовище розробки Processing. У статті наявний опис апаратної платформи Arduino Nano і датчиків тиску і температури BMP180, MS5611-01BA03, DS18B20, які використовуються в установці для дослідження газових законів. Важливим методичним аспектом лабораторних робіт із використанням комп’ютера і Arduino є обробка даних експерименту. Потрібно експериментально встановити функціональну залежність між незалежними вимірюваними параметрами газу: тиском, об'ємом і температурою. В лабораторних роботах з вивчення газових законів пропонується використовувати методи статистичного аналізу: метод прямого підбору функцій і метод лінеаризації. Ізохоричний або ізохорний процес – це термодинамічний процес, який відбувається при сталому об'ємі. У газах його здійснити просто – для цього достатньо нагрівати (охолоджувати) речовину у посудині, яка не змінює свого об'єму. У статті описано, як досліджувати ізохоричний процес за допомогою розробленого приладу. Наведений програмний код для роботи з датчиком тиску і температури. Запропонована методика довела доцільність практичного використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябко А., Толмачов В.
Назва : Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 56-68. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.6 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізика--прилад--датчик
Анотація: У статті розглядається проблема обчислення похибок саморобних приладів і установок для фізичного навчального експерименту у конструкції яких використовуються цифрові і аналогові датчики, які призначені для вимірювання різноманітних фізичних величин із використанням комп’ютера. Розглядаються загальні вимоги до навчальних приладів: науково-педагогічні, технічні, ергономічні, естетичні, економічні. В статті особлива увага приділяється технічним вимогам саморобних приладів і установок. Зазначається, що необхідно забезпечувати їхню надійність і довговічність, досконалість і простоту конструкції, високі метрологічні показники. Наведено основні етапи обчислення похибок вимірювання фізичних величин, особливості вимірювань із використанням цифрових вимірювальних приладів. Процес вимірювання із використанням цифрових вимірювальних приладів і автоматичних методів вимірювання позбавляють вимірювання від суб'єктивних похибок і мають низку інших переваг. Для виготовлення саморобних приладів зручно використовувати комп'ютера і датчики у поєднанні з апаратнопрограмними платформами Arduino, STM32, Raspberry та інш. Аналогові датчики підключаються до аналогових входів апаратно-програмних платформ, які здійснюють аналогово-цифрове перетворення. Цифрові датчики простіші у застосуванні і здатні забезпечити високі метрологічні показники у процесі конструювання саморобних фізичних приладів. В інструкціях для більшості датчиків вказані похибки. Розглянуто випадки обчислення похибок, коли у саморобній установці використовується оптична пара як основний інструмент вимірювання. Оптичні пари використовуються у багатьох саморобних установках з фізики – дослідження руху тіла по похилій площині, дослідження обертального руху за допомогою маятника Обербека, дослідження математичного маятника та ін. Наведені приклади і схеми установок і опис дослідів зі способами обчислення похибок вимірювань, у яких використовується оптичні пари. У підсумку зазначається, що саморобні прилади із використанням цифрових датчиків, апаратно-програмних платформ Arduino, STM32, Raspberry та інш. відповідають загальним вимогам до навчальних приладів, зокрема, мають високі метрологічні показники, прості у виготовленні і потребують невеликих фінансових витрат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябко А., Толмачов В., Прокопець Т.
Назва : Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 104-120. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.9 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізика--графік--експеримент--таблиця--залежність--візуалізація
Анотація: У статті розглядається методика використання засобів інформаційних технологій для побудови і аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики. Серед значної кількості комп’ютерних засобів для побудови графіків функції особлива увага приділяється програмному забезпеченню, яке дозволяє ефективно і наочно здійснювати обробку результатів лабораторних робіт з фізики, виконувати розрахунки і будувати на їх основі графіки залежностей при розв’язуванні задач, демонструвати моделі фізичних явищ на лекційних заняттях. На прикладі лабораторної робота з визначення ємності конденсатора демонструється, що в результаті використання програмного засобу Graph для обробки експериментальних даних зменшується час їхньої обробки і похибка результатів обчислень. Побудова графіків функцій досліджуваних величин також сприяє більш повному розумінню фізичного процесу, який розглядається у задачі. Розглянуто методику використання графічних можливостей електронної таблиці Excel і побудова графіків функцій на основі аналітичного розв’язку задачі. Побудова графіків залежностей фізичних величин у режимі реального часу розглядається на прикладі коливань математичного маятника, які моделюються за допомогою програмного забезпечення SimPHY. Графіки у режимі реального часу можна будувати за допомогою опрацювання даних фізичних датчиків різних типів із використанням апаратної обчислювальної платформа Arduino і програмного забезпечення SFMonitor. Проведення лабораторної роботи у такий спосіб дає можливість проводити реальний фізичний експеримент одночасно з відображенням його результатів на екрані монітора, спостерігати зв’язок між конкретними змінами, внесеними до умов експерименту та їх графічним відображенням. Використання 3D графіків розглядається на прикладі візуалізації тривимірних векторних полів у Matlab: силових ліній напруженості електричного і поля диполя і потенціалу електричного поля диполя. Для 3D графіків використання градієнтів висот і кольору суттєво збільшує наочність зображень. Графічний метод у поєднанні з інформаційними технологіями має досить високий потенціал у реалізації головних цілей навчання фізики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)