Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Саух, П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Саух П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу/ П. Саух (стр.7-15)
Рябченко В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету/ В. Рябченко (стр.16-24)
Chervona L. Social and cultural determinants of the university social responsibility/ L. Chervona, O. Bulvinska (стр.25-31)
Мурзіна О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів/ О. Мурзіна (стр.32-39)
Волинець К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті/ К. Волинець (стр.40-47)
Дика Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови/ Н. Дика, О. Глазова (стр.48-54)
Ващенко Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу/ Л. Ващенко (стр.55-63)
Козир М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти/ М. Козир, Т. Калініченко (стр.64-71)
Родіна Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами/ Н. Родіна (стр.72-78)
Сисоєв О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.79-85)
Durdas A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities/ A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska (стр.86-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Саух, П. Ю.
Назва : Модель реформування вітчизняної університетської освіти
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 41-45 (Шифр Н057263/2013/3/4)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саух П.
Назва : Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 7-15. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--технології розвитку--освіта--теорія і практика
Анотація: У статті на основі системного аналізу швидкоплинних змін інформаційного суспільства, пов’язаних з прагматикою «лідерних» технологій четвертої індустріальної революції (industry 4.0) розкриті роль і значення критичного мислення як однієї із основних навичок людини XXI століття. Доведено у зв’язку з цим, що сьогодні розвиток критичного мислення є провідним трендом сучасного освітнього процесу та вимагає не лише поглибленого розуміння феномену критичного мислення, а й нових технологій його імплементації в педагогічній діяльності. В означеному дискурсі визначені основні «больові точки» розвитку критичного мислення в теорії і практиці вітчизняної педагогічної діяльності та окреслені механізми вирішення існуючих проблем. Акцентовано, що критичне мислення – це не окремий навик, а синергія багатьох умінь. Критичне мислення є специфічною формою оцінюючої діяльності в процесі пізнання, яка зосереджена на виявленні рівня достовірності того чи іншого факту, визнаного еталоном чи стандартом, та продукує цілеспрямоване самовизначення на шляху його реконструкції й продуктивного перетворення. Сформульовано чотири постулати критичного мислення та запропоновано алгоритм технології розвитку критичного мислення, який передбачає низку конкретних методичних прийомів на різних рівнях освіти, в різних предметних галузях, видах й формах педагогічної діяльності. Визначено, що реалізація технології розвитку критичного мислення передбачає послідовну реалізацію трирівневого алгоритму: виклику (Evocation), осмислення змісту (Meaning Realization) та рефлексію (Reflection). Кожен із цих трьох рівнів має свою мету й завдання, а також комплекс педагогічних методів, прийомів, спрямованих на активізацію дослідної, творчої діяльності, а згодом на осмислення й узагальнення здобутих знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії/ Н. Ковальчук (стр.7-11) Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ,архетип української культури
Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/ Л. Овсянкіна (стр.13-17) Кл.слова: ціннісні орієнтації,модернізація освіти,фундаменталізація
Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти/ Ю. Омельченко (стр.18-24) Кл.слова: гуманістична освіта,етика ненасилля,освіта
Купрій. Метафоричне мислення як ознака креативності студента/ Т. Г. Купрій (стр.25-31) Кл.слова: метафора,креативність,пізнання світу
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти/ У. Морщиньська, М. Морщиньський (стр.32-37)
Саух. Модель реформування вітчизняної університетської освіти/ П. Ю. Саух (стр.41-45) Кл.слова: реформування вищої освіти,класичний університет,інформатизація
Тригуб. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації/ І. І. Тригуб (стр.46-51) Кл.слова: розвиток системи освіти,експертиза,освітологія
Сисоєва С. О. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми/ С. О. Сисоєва (стр.55-59) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,навчання дорослих
Козак Л. В. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.60-68)
Максимова. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/ Л. П. Максимова (стр.69-74) Кл.слова: педагогічний експеримент,методика експерименту,критерії ефективності
Задорожна. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів/ Н. В. Задорожна (стр.75-78) Кл.слова: компетенція,компетентністний підхід
Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів/ Ю. Юсеф (стр.79-84) Кл.слова: коммуникативная культура
Логуш. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії/ Л. Г. Логуш (стр.90-93) Кл.слова: професійна орієнтація,допрофесійна підготовка,професійна діяльність
Кряжев. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/ П. В. Кряжев (стр.97-102) Кл.слова: міністерські повноваження,освітня реформа,вища освіта, історія
Пахолок. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.)/ Р. І. Пахолок (стр.103-109) Кл.слова: дидактичний процес,чоловічі гімназії
Біницька. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні/ О. П. Біницька Кл.слова: магістр,майбутні керівникі установ
Кристопчук. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст/ Т. Є. Кристопчук (стр.127-134) Кл.слова: підготовка,вчитель,спеціальність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)