Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Тимчик, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Ідея освіти/ В. О. Огнев’юк (стр.1-19)
Кудикіна Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики/ Н. В. Кудикіна (стр.20-31)
Боринець Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання/ Н. І. Боринець (стр.32-41)
Якунін Я. Ю. Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти/ Я. Ю. Якунін (стр.42-50)
Коваленко Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови/ Л. Т. Коваленко (стр.51-63)
Максимов І. О. Протиріччя змісту таблиці хімічних елементів Д. Мендєлєєва/ І. О. Максимов (стр.64-74)
Калашнікова С. А. Актуальність лідерства в умовах сучасних суспільних трансформацій та його вплив на професійну підготовку управлінців/ С. А. Калашнікова (стр.75-89)
Дятленко Н. М. Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів/ Н. М. Дятленко (стр.90-102)
Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми/ Л. В. Куземко (стр.103-113)
Митник О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти/ О. Я. Митник (стр.114-121)
Василенко Н. В. Кредитно-модульна система організації навчального процесу з підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності/ Н. В. Василенко (стр.122-132)
Безпалько О. В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання/ О. В. Безпалько (стр.133-141)
Терещенко М. В. Освіта і картина світу/ М. В. Терещенко, Є. А. Щербань (стр.142-152)
Тимчик О. В. Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.153-159)
Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/ А. М. Гончаренко (стр.160-170)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Тимчик О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.1-12)
Сафарян С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів/ С. І. Сафарян (стр.13-25)
Глазова О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період/ О. П. Глазова (стр.26-36)
Войцехівський М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти/ М. Ф. Войцехівський (стр.37-49)
Калашнікова C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління/ C. А. Калашнікова (стр.50-70)
Кочерга О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів/ О. В. Кочерга (стр.71-79)
Олексюк О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді/ О. М. Олексюк (стр.80-90)
Левітас Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104./ Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар (стр.91-104)
Січкар А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі/ А. Д. Січкар (стр.105-119)
Буренко В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)/ В. М. Буренко (стр.120-133)
Редько С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів/ С. І. Редько (стр.134-143)
Демченко Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів/ Я. А. Демченко (стр.144-153)
Линьова І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою/ І. О. Линьова (стр.154-164)
Сенчук О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними/ О. В. Сенчук (стр.165-175)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О. В., Полковенко О. В.
Назва : Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 153-159. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна практика--комплексний підхід--початкова освіта--види діяльності
Анотація: У статті розкривається важливість інтеграції різноманітних видів діяльності у процесі проходження практики майбутніми вчителями початкових класів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимчик О. В., Полковенко О. В.
Назва : Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 1-12. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--біологія--генетика--форми контролю--задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)