Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Удовиченко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-персонаж--шкільне вивчення--аспект--аналіз--словесність--психологія сприйняття
Анотація: У статті досліджено основні наукові ідеї щодо аспектного вивчення образів-персонажів у курсі літературної освіти учнів старшої школи від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Визначено традиційні та новаторські погляди літературознавців та педагогів на проблему формування теоретиколітературного поняття про образ-персонаж, простежено вплив літературознавчих шкіл на розробку теорії та технології навчання, проаналізовано наукові положення представників різних методичних течій щодо навчально-виховного змісту роботи над вивченням героїв твору, схарактеризовано зміст та характер навчання, визначено роль підручників та навчальних посібників у реалізації освітньої мети. Зроблено висновок про актуалізацію соціального, історичного, національного, аксіологічного, філософського аспектів в аналізі образів-персонажів на різних етапах розвитку методичної думки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Ломачинська І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-18)
Мосьпан Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії/ Н. Мосьпан (стр.20-38)
Сафранов Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан/ Т. Сафранов (стр.39-51)
Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/ Н. Черненко (стр.52-68)
Тимчик О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація/ О. Тимчик, Ю. Жукова (стр.69-86)
Серебрянська І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування/ І. Серебрянська (стр.87-100)
Наливайко Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти/ Н. Наливайко, О. Наливайко (стр.101-111)
Петрик Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Л. Петрик (стр.112-128)
Рибак О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності/ О. Рибак (стр.129-142)
Kosharna N. Modern European experience of practical teacher training/ N. Kosharna (стр.143-155)
Харченко Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід/ Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева (стр.156-179)
Потапчук Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Т. Потапчук, Н. Кравець (стр.180-193)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харченко Т., Удовиченко Л., Зверева М.
Назва : Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 156-179. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.6.11 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.6.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз практик--викладачі іноземних мов--компетентний вчитель--методист-тренер--педагогічна освіта--рефлексивні практики
Анотація: У статті встановлено, що важливою складовою реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів іноземної мови в євроатлантичних країнах є впровадження в освітній процес рефлексивних практик на спеціальному семінарі – семінарі аналізу практик. Визначено, що професійна підготовка майбутніх учителів на таких заняттях має характер тренування, коли студенти вчяться аналізувати складні педагогічні ситуації під керівництвом методиста-тренера, який спостерігає, намічає шляхи, підтримує і допомагає майбутнім учителям інтерпретувати свої методи роботи і професійну поведінку. На прикладі модульного курсу «Аналіз практик учителя», який запроваджено у Вищому національному інституті з підготовки педагогічних кадрів академії Ніцца (Франція), доведено, що активна участь в семінарах аналізу практик допомагає майбутнім учителям розвивати нові специфічні навички та компетенції, спираючись на власний досвід. Висвітлені принципи, що лежать в основі організації семінарів аналізу практик: принципи етичності; нерозголошення деталей приватного життя людини, практика якої піддається аналізу; відвертості інтерпретацій; контрактності. Встановлено, що джерелом тематики семінарів з аналізу слугують результати всіх видів педагогічних стажувань студентів. Розкриті головні цілі семінарів аналізу практик: поглиблення знань учителів-стажерів з дисциплін, що викладаються, з іноземної мови в тому числі; подальша інтеграція міждисциплінарних знань; набуття й поглиблення вузьких специфічних знань з дисциплін, що викладаються, і трансверсальних знань про те, як ефективно вчитися учням; розвиток у стажерів рефлексивного стану компетентного вчителя. Доведено, що в основу всіх методів аналізу практик покладено різні види діяльності самих учителів-стажерів: спогади й зіставлення різних фрагментів уроків або цілих уроків; аналіз педагогічної практики за допомогою методичного керівництва; аналіз «сильних моментів» педагогічної практики; співставлення цілей та результатів практики; аналіз фрагментів уроків, знятих на відео; аналіз роботи досвідчених учителів; моделювання й імітація навчальних ситуацій. Перспективи подальших досліджень полягають у детальному вивченні змістового наповнення семи модулів курсу й етапів проведення семінарських занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/ В. Бойко
Омельчук О. Михайло Рудницький: критика – канон – контекст/ О. Омельчук
Сінченко О. Неопотебнянство Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Удовиченко Л. Аспектне вивчення образів-персонажів в методиці навчання літератури до кінця ХІХ ст/ Л. Удовиченко
Борисенко К. Стилістичні особливості українських богословсько-полемічних трактатів, спрямованих проти "старого обряду"/ К. Борисенко
Гарачковська О. Віршована сатира і гумор на шпальтах часопису "Літературний Чернігів"/ О. Гарачковська
Малахова О. Літературно-естетичні аспекти пісенної лірики Лілії Золотоноші/ О. Малахова
Олійник С. Пастиш як прийом жанрової трансформації роману "Адепт" В. Єшкілєва та О. Гуцуляка/ С. Олійник
Taraszkiewicz J. Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie/ J. Taraszkiewicz
Санакоєва Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг/ Н. Санакоєва, В. Кушнір
Подшивайлова А. К проблеме разграничения терминов Воздействие и Влияние/ А. Подшивайлова
Поліщук Я. Александер Ф’ют. Посмертні пригоди Бруно Шульца/ Я. Поліщук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)