Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хижняк, І. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект/ Н. Г. Батечко (стр.1-12)
Безпалько О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції/ О. В. Безпалько (стр.13-22)
Титаренко І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники"/ І. О. Титаренко (стр.23-37)
Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. В. Іваній (стр.38-51)
Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/ В. В. Стойкова (стр.52-66)
Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Л. В. Безкоровайна (стр.67-78)
Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/ Т. В. Журавель, М. А. Снітко (стр.79-95)
Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/ Л. В. Козак (стр.96-105)
Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/ Ю. В. Грищук (стр.106-118)
Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/ І. І. Тригуб (стр.119-131)
Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.132-144)
Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/ Т. Л. Лях, А. О. Попова (стр.145-154)
Павлюк Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики/ Р. О. Павлюк (стр.155-167)
Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/ Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова (стр.168-182)
Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Прошкін (стр.183-197)
Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/ І. А. Хижняк (стр.198-211)
Стихун Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл/ Н. В. Стихун (стр.212-226)
Грищук Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності/ Г. І. Грищук (стр.227-234)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хижняк І. А.
Назва : Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 198-211. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.19211 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.19211
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби електронної лінгвометодики--інформатизація освіти--професійна підготовка--системний підхід--учитель початкової школи
Анотація: У статті обґрунтовується важлива роль системної підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності. Автор розглядає наявні експериментальні системи фахової підготовки вчителів початкової школи, виводить закономірності їх побудови і на цій основі формулює визначення власної експериментальної системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, описує її побудову, що складається з традиційних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного. Розкриваючи структуру кожного блоку, автор описує складники компонентів, що дозволяє отримати ґрунтовне уявлення про сутність, побудову та методику впровадження пропонованої експериментальної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)