Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Черпак, Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні/ О. В. Бісмак (стр.1-12)
Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./ В. А. Вербицький (стр.13-23)
Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/ М. М. Галицька (стр.24-33)
Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ А. К. Грабовий (стр.34-44)
Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів/ Є. Є. Завгородня (стр.45-54)
Казанцева Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Л. І. Казанцева (стр.55-64)
Кіліченко О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій/ О. І. Кіліченко (стр.65-75)
Ковалинська І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі/ І. В. Ковалинська (стр.76-84)
Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/ І. В. Когут (стр.85-97)
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження/ Л. В. Козак (стр.98-109)
Крупник З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект/ З. І. Крупник (стр.110-118)
Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів/ О. В. Луценко (стр.119-128)
Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/ В. В. Майорський (стр.129-140)
Маслов Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ Р. В. Маслов (стр.141-148)
Муромець В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект/ В. Г. Муромець (стр.149-157)
Побірченко Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти/ Н. А. Побірченко (стр.158-165)
Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу/ Н. Г. Пономаренко (стр.166-171)
Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності/ В. О. Ратєєва (стр.172-180)
Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання/ Ю. А. Руденко (стр.181-194)
Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології/ В. О. Рябенко (стр.195-206)
Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття/ Л. О. Синишин (стр.207-217)
Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів/ Т. В. Сірик (стр.218-229)
Стинська В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект/ В. В. Стинська (стр.230-239)
Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/ Р. В. Троценко (стр.240-248)
Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.)/ Ю. В. Черпак (стр.249-261)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черпак Ю. В.
Назва : Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 249-261. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--фізична освіта--фізичний розвиток--гімнастика--гра
Анотація: У статті на основі широкого текстологічного матеріалу здійснено аналіз історико-педагогічних аспектів розвитку вітчизняного фізичного виховання у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Зокрема, розкрито погляди на фізичне виховання П. Лесгафта, його прихильників О. Анохіна та О. Бутовського. Виявлено методи фізичного виховання, розроблені вітчизняними вченими у розглядуваний період. Відзначено, що в цей час поступово відбувалося становлення й розвиток вітчизняної теорії й системи фізичного виховання, які увібрали й елементи зарубіжних гімнастичних авторських систем, й кращі методики та теоретико-методичні напрацювання вітчизняних авторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)