Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІЛЬЇЧ<.>/(700)*<.>K=ЛЮДМИЛА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїч, Людмила, Панченко, Алла, Акімова, Олена
Назва : Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 27-39. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експеримент--заклад загальної середньої освіти--освітній процес--освітні зміни--управління--управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)