Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (97)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНФОРМАТИЗАЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.112-118
2.

Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/І. А. Хижняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.198-211
3.

Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/Л. Фамілярська, Л. Кльоц // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.78-83
4.

Саух Модель реформування вітчизняної університетської освіти/П. Ю. Саух // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.41-45
5.

Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.183-197
6.

Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.115-128
7.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
8.

Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
9.

Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.99-105
10.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
12.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
13.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
14.

Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.40-45
15.

Лещенко Т. О. Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної/Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.90-102
16.

Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.41-53
17.

Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.61-65
18.

Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.156-174
19.

Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/О. М. Глушак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.106-114
20.

Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/О. М. Глушак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.30-41
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)