Пошуковий запит: (<.>K=ІНФОРМАТИЗАЦІЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.112-118
|
>2.
| Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/І. А. Хижняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.198-211
|
>3.
| Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/Л. Фамілярська, Л. Кльоц // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.78-83
|
>4.
| Саух Модель реформування вітчизняної університетської освіти/П. Ю. Саух // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.41-45
|
>5.
| Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.183-197
|
>6.
| Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.115-128
|
>7.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.99-105
|
>10.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>13.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.40-45
|
>15.
| Лещенко Т. О. Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної/Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.90-102
|
>16.
| Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.41-53
|
>17.
| Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.61-65
|
>18.
| Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.156-174
|
>19.
| Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/О. М. Глушак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.106-114
|
>20.
| Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/О. М. Глушак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.30-41
|
|
|